Bildegalleri
Inaktiv
Mitsubishi Lancer
Evo BMW MOTOR RW
2000
250 km
Manuell
Bensin
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Dette er en helverst bil, som har blitt kjørt i Gatebil Extreme i 2008.
Bilen er meget forseggjort og gjennomført! Vekt på kun 1085KG!
Veldig lettkjørt og kontrollerbar,med en effektkurve som nesten kjennes ut som en sugemotor.
Mitsubishi Evolution 6:
SPEC.LISTE:
Motor:
BMW M3 E30 S14 2,3l. 4 syl:
Smidde lavkomp. JE stempler, American Eagle H-profil råder, Balansert bunndel, Profil flatrem system, Maskinert inn pianotråd i blokk for forsterking av topp-pakning.Turbonetics super 60 turbo.
Alle lager og slitedeler er nye, Komplett overhalt topplokk med tetninger, styringer, ventilseter osv., 316L rustfritt grenrør, Alu.innsug, Autronic SMC innsprut med
MSD DIS4+ tenningsanlegg med 4 stk. MSD Coiler.Fuel Cell tank med 2 stk. Bosch 044 bensinpumper. Stor aluradiator, Mercedes SL600 oljekjøler og custom Intercooler.
3" rustfritt ferrita eksosanlegg med løs innsats for støymåling ved banekjøringer (96dB)
Drivverk/Understell/Bremser:
E30 M3 girkasse 5 trinns (lav.km. Funker knallbra), M5 E34 Mellomaksel, M5 E34 differensial, Custom forsterka drivaksler med M5 E34 knuter, 3 platet tilton racing clutch.
K&W V3 justerbart understell, Sellholm knivstag forran og bak, Sellholm kort styring servo tannstang med max utslag og kort utveksling, XYZ 356mm bremser rund baut.
Bygd om torpedovegg og laget girkassetunnel.
Utvendig:
Lakkert i BMW M3 CSL grå (A08), sort tak, panser og koffertlokk. Kevlar frontleppe og nedre del av bakfanger, Karbon speil, Xenon.
Innvendig:
Alt lakkert i bilens utvendige farge, 6 punkts custom bur lakkert i sort, E46 dashbord flokka, Div. målere og brytere i karbon paneler.
Alle dørtrekk, hattehylle, bunnplate bak og brannvegg i Karbon. Sparco stoler og belter. Hydraulisk håndbrekk.
Sparco semsket skinnratt med snap-off ratt.
Hjul:
2 sett. Zito 8,5X18 felger i helgrå. (4 stk med r-dekk for rundetid kjøring)
1 sett Zito 8,5X19 felger med sort senter for gatebruk.
1 sett 16" alu. med nye piggdekk.
Effekt:
Bremset hos VS motor i april på 1,7-1,8 bar ladetrykk:
Racefuel RFT 102: 585hk/789nM
Shell V-power 99: 551hk/701nM
Bilen er laget med hensyn på videresalg og de fleste deler hvis noe går i stykker kan enten bestilles på BMW eller Mitsubishi.
(Vannslanger, motorfester, mellomakseloppheng, drivakselknuter, girkassedeler osv. +++ )
Bilen har vognlisens
Vurderes solgt for 399.000,- momset, med tollkort (Selvkost i deler for 550.000,- pluss 1 års arbeid)
Innbytte vurderes!
Ring for info!
Bilen er meget forseggjort og gjennomført! Vekt på kun 1085KG!
Veldig lettkjørt og kontrollerbar,med en effektkurve som nesten kjennes ut som en sugemotor.
Mitsubishi Evolution 6:
SPEC.LISTE:
Motor:
BMW M3 E30 S14 2,3l. 4 syl:
Smidde lavkomp. JE stempler, American Eagle H-profil råder, Balansert bunndel, Profil flatrem system, Maskinert inn pianotråd i blokk for forsterking av topp-pakning.Turbonetics super 60 turbo.
Alle lager og slitedeler er nye, Komplett overhalt topplokk med tetninger, styringer, ventilseter osv., 316L rustfritt grenrør, Alu.innsug, Autronic SMC innsprut med
MSD DIS4+ tenningsanlegg med 4 stk. MSD Coiler.Fuel Cell tank med 2 stk. Bosch 044 bensinpumper. Stor aluradiator, Mercedes SL600 oljekjøler og custom Intercooler.
3" rustfritt ferrita eksosanlegg med løs innsats for støymåling ved banekjøringer (96dB)
Drivverk/Understell/Bremser:
E30 M3 girkasse 5 trinns (lav.km. Funker knallbra), M5 E34 Mellomaksel, M5 E34 differensial, Custom forsterka drivaksler med M5 E34 knuter, 3 platet tilton racing clutch.
K&W V3 justerbart understell, Sellholm knivstag forran og bak, Sellholm kort styring servo tannstang med max utslag og kort utveksling, XYZ 356mm bremser rund baut.
Bygd om torpedovegg og laget girkassetunnel.
Utvendig:
Lakkert i BMW M3 CSL grå (A08), sort tak, panser og koffertlokk. Kevlar frontleppe og nedre del av bakfanger, Karbon speil, Xenon.
Innvendig:
Alt lakkert i bilens utvendige farge, 6 punkts custom bur lakkert i sort, E46 dashbord flokka, Div. målere og brytere i karbon paneler.
Alle dørtrekk, hattehylle, bunnplate bak og brannvegg i Karbon. Sparco stoler og belter. Hydraulisk håndbrekk.
Sparco semsket skinnratt med snap-off ratt.
Hjul:
2 sett. Zito 8,5X18 felger i helgrå. (4 stk med r-dekk for rundetid kjøring)
1 sett Zito 8,5X19 felger med sort senter for gatebruk.
1 sett 16" alu. med nye piggdekk.
Effekt:
Bremset hos VS motor i april på 1,7-1,8 bar ladetrykk:
Racefuel RFT 102: 585hk/789nM
Shell V-power 99: 551hk/701nM
Bilen er laget med hensyn på videresalg og de fleste deler hvis noe går i stykker kan enten bestilles på BMW eller Mitsubishi.
(Vannslanger, motorfester, mellomakseloppheng, drivakselknuter, girkassedeler osv. +++ )
Bilen har vognlisens
Vurderes solgt for 399.000,- momset, med tollkort (Selvkost i deler for 550.000,- pluss 1 års arbeid)
Innbytte vurderes!
Ring for info!
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- Fritatt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Mitsubishi
- Modell
- Lancer
- Modellår
- 2000
- Karosseri
- Sedan
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 585 hk
- Slagvolum
- 2,3 l
- Kilometerstand
- 250 km
- Girkasse
- Manuell
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Seter
- 2
- Farge
- Grå
- Fargebeskrivelse
- Grå Metalikk
- Bilen står i
- Norge
- Avgiftsklasse
- Annet
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.