Bildegalleri
SOLGT
Saab 9-5
Aero
2005
149 000 km
Automat
Bensin
Eff. rente 12.73%. Eksempel: 130 000 kr over 5 år. Kostnad 43 382 kr. Totalt 173 382 kr.
Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Rå bil med alt utstyr.
Dette er en Aero, Saabs ekstra kraftige motor,HOT (High Performance Output) 2,3 liters turbomotor med 250 hk!!
Meget pen bil. Behagelig bil å kjøre samt at det er god plass i bilen. Bilen er også godt kjent for en ypperlig vinterbil
Bilen er leveringsklar.
klipp og lim fra tidskrift
Aero er forbeholdt det ypperste innen ytelser.
Også chassiset er modifisert for å gi en sporty og levende kjøreopplevelse. Styringen er mer følsom og presis. For første gang leveres også et elektronisk stabilitetsprogram (ESP) som ekstrautstyr til en Saab-modell. Systemet er utviklet for å gi enda bedre kjørekontroll. ESP omfatter også forbedrede elektroniske, blokkeringsfrie bremser (ABS) og TCS antispinnsystem. Resultatet er et ESP-system som i følge Saabs ingeniører er det ledende på markedet.
Sikkerhetsdetaljene i 9-5, som bygger på Saabs virkelighetsbaserte sikkerhetstenkning, er ytterligere oppgradert. Nye Saab 9-5 har såkalte intelligente kollisjonsputer som gir optimal aktivering. Bilbeltesystemet er forbedret og kupéen har fått mer støtabsorberende materiale i innertaket. Det gir bedre beskyttelse for hodet dersom bilen skulle velte. Interiøret tilfredsstiller nå de nye bestemmelsene i USA: "Free Motion Head-test". Videre er beskyttelsen for knærne til fører og forsetepassasjer forbedret. Saab 9-5 har fabrikkmonterte Isofix-fester for barneseter.
- Vi har foretatt en rekke betydelige forandringer på stort sett alle områder innen bilutvikling og design, sier Peter Augustsson, VD ved Saab Automobile AB. - Dette gjør at nye Saab 9-5 skiller seg vesentlig fra den bilen vi presenterte i 1997. Saab 9-5 har fått mer sporty kjøreegenskaper, den har et mer moderne eksteriør og flere motoralternativer. Forbedringene gjør Saab 9-5 mer attraktiv.
- Vi blir nå mer konkurransedyktige på de europeiske markedene. Nye 9-5 vil fortsatt være valget for individualister som verdsetter svensk design, ingeniørkunst og Saabs sikkerhetsfilosofi Real-life Safety. For ikke å glemme den enestående kjøreopplevelsen det er å kjøre en turboladet bil, legger Peter Augustsson til.
Dette er en Aero, Saabs ekstra kraftige motor,HOT (High Performance Output) 2,3 liters turbomotor med 250 hk!!
Meget pen bil. Behagelig bil å kjøre samt at det er god plass i bilen. Bilen er også godt kjent for en ypperlig vinterbil
Bilen er leveringsklar.
klipp og lim fra tidskrift
Aero er forbeholdt det ypperste innen ytelser.
Også chassiset er modifisert for å gi en sporty og levende kjøreopplevelse. Styringen er mer følsom og presis. For første gang leveres også et elektronisk stabilitetsprogram (ESP) som ekstrautstyr til en Saab-modell. Systemet er utviklet for å gi enda bedre kjørekontroll. ESP omfatter også forbedrede elektroniske, blokkeringsfrie bremser (ABS) og TCS antispinnsystem. Resultatet er et ESP-system som i følge Saabs ingeniører er det ledende på markedet.
Sikkerhetsdetaljene i 9-5, som bygger på Saabs virkelighetsbaserte sikkerhetstenkning, er ytterligere oppgradert. Nye Saab 9-5 har såkalte intelligente kollisjonsputer som gir optimal aktivering. Bilbeltesystemet er forbedret og kupéen har fått mer støtabsorberende materiale i innertaket. Det gir bedre beskyttelse for hodet dersom bilen skulle velte. Interiøret tilfredsstiller nå de nye bestemmelsene i USA: "Free Motion Head-test". Videre er beskyttelsen for knærne til fører og forsetepassasjer forbedret. Saab 9-5 har fabrikkmonterte Isofix-fester for barneseter.
- Vi har foretatt en rekke betydelige forandringer på stort sett alle områder innen bilutvikling og design, sier Peter Augustsson, VD ved Saab Automobile AB. - Dette gjør at nye Saab 9-5 skiller seg vesentlig fra den bilen vi presenterte i 1997. Saab 9-5 har fått mer sporty kjøreegenskaper, den har et mer moderne eksteriør og flere motoralternativer. Forbedringene gjør Saab 9-5 mer attraktiv.
- Vi blir nå mer konkurransedyktige på de europeiske markedene. Nye 9-5 vil fortsatt være valget for individualister som verdsetter svensk design, ingeniørkunst og Saabs sikkerhetsfilosofi Real-life Safety. For ikke å glemme den enestående kjøreopplevelsen det er å kjøre en turboladet bil, legger Peter Augustsson til.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 9 126 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 199 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Saab
- Modell
- 9-5
- Modellår
- 2005
- Karosseri
- Stasjonsvogn
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 250 hk
- Slagvolum
- 2,3 l
- Kilometerstand
- 149 000 km
- Girkasse
- Automat
- Hjuldrift
- Forhjulsdrift
- Seter
- 5
- Dører
- 5
- Farge
- Bronse
- Fargebeskrivelse
- Metallic
- Interiørfarge
- Sort
- Bilen står i
- Norge
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Utstyr
- ABS-bremser
- Airbag foran
- Alarm
- Antiskrens
- Antispinn
- Bagasjeromstrekk
- Cruisekontroll
- El.vinduer
- Elektrisk sete m. memory
- Elektriske speil
- Farget glass
- Handsfree opplegg
- Hengerfeste, fast krok
- Kjørecomputer
- Klimaanlegg
- Lettmet. felg sommer
- Lettmet. felg vinter
- Metallic lakk
- Midtarmlene
- Multifunksjonsratt
- Navigasjonssystem
- Oppvarmede seter
- Parkeringsensor bak
- Radio/CD
- Sentrallås
- Servostyring
- Sideairbager
- Skinninteriør
- Sommerhjul
- Sportsseter
- Startsperre
- Stålbjelker
- Takluke
- Takrails
- Vinterhjul
- Xenonlys
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
1767 HaldenLogg innLogg inn for å se hele adressen
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.