Bildegalleri
SOLGT
Mercedes-Benz 190
250D
1992
467 474 km
Automat
Diesel
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på DF97566Beskrivelse
Selger mitt gamle loppesirkus av en Mercedes til vrakpant pluss omreg. Hvis noen er dumme nok til å by mer - for all del.
Den er døpt Lynet McQueen, lever overhodet ikke opp til navnet og uten sammenligning forøvrig.
Skal være EU-gdkjent ved utgangen av juli, men grunnet en særdeles demotiverende kontroll, og eierens slunkne lommebok og milde depresjon, legger jeg ved et bilde av mangellappen her. Skjønt, lapp og lapp. Det er vel mer Dødehavsrullene.
Det vil nok koste et par månedslønner for en hvermannsen å sette den i stand, men hvis noen føler at de har ekstremt lite å gjøre å et unaturlig stort pågangsmot - værsågod. I stedet for å skrive hva som er galt med den, noe som vil ta UHORVELIG lang tid, skal jeg prøve å komme på noe som virker på den. Heller lite, egentlig...
Fram til nylig, var støtdemperne det eneste som virket knirkefritt.
Helt til det smalt noe helt jævlig, og høyre framskjerm hvilte på dekket.
Støtdempertårnet på venstre side er opprustet, så det er et tidsspørsmål før den siden er like lav som den andre. (den har et sabla tøft stuk da, det skal den ha)
Vindusheisene er ok. Unntatt høyre side bak, men gi den et realt spark, så skal du se. (Ikke spark for hardt, for da detter askebegeret ned)
For guds skyld, ikke lås døra på førersida, da får du den ikke opp igjen!
Den er usannsynlig treg, beregn goood tid på alt, mest sannsynlig kommer du ikke fram i det hele tatt. Bakhjulstrekk, automat og diesel er den optimale oppskriften på en elendig vinterbil. Man er fullstendig avhengig av naboer med John Deere, og er det over 25 minusgrader starter den ikke i det hele tatt.
Sprekker og mangler i støtfanger både foran og bak, grunnet ublidt møte med diverse brøytekanter sist vinter.
Pioneer CD-spiller i bilen, funker relativt ok, dog den har en tendens til å ikke ville sende CD-ene ut igjen, så sørg for å ha musikk i du LIKER...!
Bremsene har det aldri vært noe krøll med, men det er sikkert bare et tidsspørsmål før også dem ryker.
Varmeapparatet i den er genialt, fyring med svartkull hadde ikke funka bedre!
Noe som forøvrig er alfa omega vinterstid, når man står fast i en eller annen snøskavvel og venter på veihjelp.
(Ha gjerne med en god bok, evt. strikketøy i bilen for slike anledninger)
Rakkelstag begge sider bak er utslitte, hva nå i himmelens navn det er. Det er et helvetes leven i den, så mye vet jeg.
Bruker mye olje, så det skulle ikke forundre meg om motoren raser snart.
Forbausende lavt drivstofforbruk, men det er så sjeldent bilen er i kjørbar stand likevel, at det er relativt uvesentlig.
Opprinnelig farge er hvit - nå minner den mer om en krokanis, med litt for mye krokan.
Hvis noen fremdeles er interessert i å kjøpe dritten, gjør de hvertfall en god gjerning. Den blir da ikke til spiker, spiker som etter all sannsynlighet ville ha vært totalt ubrukelige.
Den er døpt Lynet McQueen, lever overhodet ikke opp til navnet og uten sammenligning forøvrig.
Skal være EU-gdkjent ved utgangen av juli, men grunnet en særdeles demotiverende kontroll, og eierens slunkne lommebok og milde depresjon, legger jeg ved et bilde av mangellappen her. Skjønt, lapp og lapp. Det er vel mer Dødehavsrullene.
Det vil nok koste et par månedslønner for en hvermannsen å sette den i stand, men hvis noen føler at de har ekstremt lite å gjøre å et unaturlig stort pågangsmot - værsågod. I stedet for å skrive hva som er galt med den, noe som vil ta UHORVELIG lang tid, skal jeg prøve å komme på noe som virker på den. Heller lite, egentlig...
Fram til nylig, var støtdemperne det eneste som virket knirkefritt.
Helt til det smalt noe helt jævlig, og høyre framskjerm hvilte på dekket.
Støtdempertårnet på venstre side er opprustet, så det er et tidsspørsmål før den siden er like lav som den andre. (den har et sabla tøft stuk da, det skal den ha)
Vindusheisene er ok. Unntatt høyre side bak, men gi den et realt spark, så skal du se. (Ikke spark for hardt, for da detter askebegeret ned)
For guds skyld, ikke lås døra på førersida, da får du den ikke opp igjen!
Den er usannsynlig treg, beregn goood tid på alt, mest sannsynlig kommer du ikke fram i det hele tatt. Bakhjulstrekk, automat og diesel er den optimale oppskriften på en elendig vinterbil. Man er fullstendig avhengig av naboer med John Deere, og er det over 25 minusgrader starter den ikke i det hele tatt.
Sprekker og mangler i støtfanger både foran og bak, grunnet ublidt møte med diverse brøytekanter sist vinter.
Pioneer CD-spiller i bilen, funker relativt ok, dog den har en tendens til å ikke ville sende CD-ene ut igjen, så sørg for å ha musikk i du LIKER...!
Bremsene har det aldri vært noe krøll med, men det er sikkert bare et tidsspørsmål før også dem ryker.
Varmeapparatet i den er genialt, fyring med svartkull hadde ikke funka bedre!
Noe som forøvrig er alfa omega vinterstid, når man står fast i en eller annen snøskavvel og venter på veihjelp.
(Ha gjerne med en god bok, evt. strikketøy i bilen for slike anledninger)
Rakkelstag begge sider bak er utslitte, hva nå i himmelens navn det er. Det er et helvetes leven i den, så mye vet jeg.
Bruker mye olje, så det skulle ikke forundre meg om motoren raser snart.
Forbausende lavt drivstofforbruk, men det er så sjeldent bilen er i kjørbar stand likevel, at det er relativt uvesentlig.
Opprinnelig farge er hvit - nå minner den mer om en krokanis, med litt for mye krokan.
Hvis noen fremdeles er interessert i å kjøpe dritten, gjør de hvertfall en god gjerning. Den blir da ikke til spiker, spiker som etter all sannsynlighet ville ha vært totalt ubrukelige.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 500 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 1 500 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Mercedes-Benz
- Modell
- 190
- Modellår
- 1992
- Karosseri
- Sedan
- Drivstoff
- Diesel
- Kilometerstand
- 467 474 km
- Girkasse
- Automat
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Seter
- 5
- Dører
- 5
- Farge
- Hvit
- Interiørfarge
- blå
- Bilen står i
- Norge
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- DF97566
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Utstyr
- ABS-bremser
- Airbag foran
- Lettmet. felg sommer
- Radio/CD
- Servostyring
- Sommerhjul
- Stålbjelker
- Takluke
- Vinterhjul
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
7075 TillerLogg innLogg inn for å se hele adressen
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.