Bildegalleri
SOLGT
BMW Z4
Clubsport med Z4M-look
2004
61 000 km
Manuell
Bensin
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på ZZ11845Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
-Norges mest påkostede Z4 Roadster
Min BMW selges med tungt hjerte av sann Z4 entusiast. Den er i perfekt stand både kosmetisk og teknisk. Dette er en sjelden mulighet og kan ikke sammenliknes med andre Z4er i Norge!!
Den er polert 4-5 ganger i året med Swissvax produkter. Lakken er også våtslipt og polert opp til showtilstand. Ingen bulker eller riper på eksteriøret, ingen slitasje på interiør. De fleste deler som er ettermontert på denne bilen er "BMW Original Parts", dvs kvalitet. Man skal lete lenge for å finne en E85 Z4 i denne tilstanden.
Bilen har komplett 2008 Z4M look utv/innv
Dette inkluderer Fangere foran og bak med detaljer, Panser, Hovedlykter, Baklykter, Eksos, Instrument, Utvidet nappaskinn, Carbonpaneler, Klimapanel, Ratt, Fothviler, Girkule samt original M service mappe i nappaskinn:)
Bilen er påkostet i absolutt alle ledd. Trekker fram de viktigste under:
Motor: M54 2.2 rekkesekser med ESS Kompressor kit inkl intercooler som yter ca 300hk. Ferrita Spesialaget firerørs bakre eksos samt Eisenman Sound Rohr.
Driverk: Femtrinns original girkasse, 3.0Si Coupe diff med 3.46 utveksling, 3.0Si drivaksler. Sekstrinns Z4M girkasse og 3.0Si mellomaksel følger med (Under 10000km).
Understell: KW V3 treveis justerbart understell (Høyde,Hardhet og kompresjon) med hjulstilling satt opp som Z4M, H&R justerbare stabstag, Polyflex foringer, K-Sport bremser i orange metallic. Alle disse komponentene har også under 10000km.
Karroseri: Komplett Z4 M look, ut over dette er det montert: BMW Aero sideskjørt og hekkspoiler, Carbon speiler, Carbon lepper under fanger, Kjøleinntak i M fanger, Lakkerte veltebøyler i bilens farge, Grill i pianosort, Hardtopp.
Hjul: Breyton Race GT sort 19" 8,5 og 9,5 bredde. Falken F452 dekk med bra mønster. Vinterhjul 18" med så å si nye dekk. Bilen er ikke vinterkjørt, men har vært varmkjørt en gang i måneden for at den ikke skal stå seg ihjel under vintersesongen( Tørt føre).
Interiør: BMW Performance stoler i nappaskinn og alcantara, Alcantara M ratt, samt spesialsydd alcantara Armelene, Hånbrekkpose, Girpose, Kneputer, Dørhåndtak, Innstigningslister, Fothviler(alt med hvit kontrast søm). Individual innstigningslister i solid børstet stål. Dørtrekk i utvidet nappaskinn (Alt kledd i skinn). Samt mange M detaljer som inkluderer ett fuldt fungerende M Instrument. Interiøret er som nytt og bruker originale M-kjørehansker som ikke sliter på alcantara rattet:)
Bilen er kjøpt Ny i Norge hos Bavaria Stavanger. Den har to tidligere eiere. Den første var en voksen mann med styreverv i BMW klubben. Den andre vet jeg ikke mye om, men bilen var i meget god forfatning når jeg kjøpte den. Har selv hatt bilen i overkant av 3 år og alle de kostbare oppgraderingene er montert i denne perioden.
Kompressor kittet er fra den kjente norske leverandøren ESS som har lang erfaring med tuning av BMW. Dette er ett bolt-on sett der det ikke gjøres konstruksjonsendringer på motoren, man kan altså demontere alt uten å se tegn på at det har vært montert. Kompressoren lader godt innenfor hva motoren tåler og M54 motorene til BMW er kjent for å være bunnsolide. Alt som har med kittet å gjøre er montert av ESS selv. Ellers har kompressoren kun vært montert på motoren i 6000km og fungerer utmerket. Ny clutch, clutchpumpe og storservice ble også utført for 6000km siden.
En annen kjekk detalj kan også nevnes: Det er ettermontert en modul som gjør at kallesjen kan kjøres opp og ned fjernstyrt via original nøkkelen.
Ellers er den ikke banekjørt, kun kosekjørt:)
Ikke kollisjonskadet!
Denne bilen må bare sees og oppleves...
Utstyr og deler ettermontert (Kostnad):
-ESS Kompressor kit (62000,-)
-ESS Stage 2 med 3.0 ECU (8000,-)
-Ferrita spesiallaget eksos med fire enderør (11000,-)
-Eisenman soundrohr (Erstattningrør for litt mer lyd) (1800,-)
-KN sportsluftfilter (600,-)
-Z4M 6trinns girkasse (48000,-)
-3.0Si Coupe diff (3,46, litt laver utveksling for bedre aks) (17000,-)
-3.0Si driveaksler (11000,-)
-3.0Si Mellomaksel (8000,-)
-M front frontfanger( 8500,-)
-M bakfanger (7500,-)
-M panser (alu) (12500,-)
-M Bi-xenon hovedlykter (Kun Z4M og 3.0Si har satinfarget lampehus) (21000,-)
-M baklamper med LED (5800,-)
-M grill i sort pionolakk (1000,-)
-Aero sideskjørt (6000,-)
-Aero Spoiler (3700,-)
-Carbon speiler (Hele speilet, ikke deksler) (2500,-)
-Spesialkonstruerte carbonsplittere (2000,-)
-Spesialkonstruerte kjøleinntak i bilens farge (1500,-)
-Spesialkonstruerte Clubsport logoer matchene til bilens bremser (1200,-)
-Veltebøyler lakkerte i bilens farge (1000,-)
-Hardtopp (31000,-)
-Hvitt tredje bremselys og sidemarkeringlys (800,-)
-Kort antenne (200,-)
-KW V3 Coilovers treveis justerbare dempere og fjærer (16500,-)
-H&R justerbare stabstag foran og bak (4500,-)
-GS Performance topplager bak (800,-)
-K-sport 330mm flytende skiver foran og bak, 8 og 6 stempla kalliptere (22000,-)
-Powerflex foringer i alle bærearmer og stabstag (1000,-)
-Studs til feste av felger (800,-)
-19" Breyton Race GT Black felger 8,5" foran 9,5" bak (17500,-)
-Falken F452 i 235/35-19 og 265/30-19 sommer (6000,-)
-BBS Replica felger i Lamborghini Reventon grå, 8,5" foran 9,5" bak (8000,-)
-Hankook Icebear 225/40-18 og 265/35-18 vinter (7000,-)
-BMW Performance seter (49000,-)
-M ratt i spesialsydd alcantara (5200,-)
-M shortshift girkule (600,-)
-M håndbrekkhåndtak (200,-)
-M Nappaskinn dørtrekk (Sjeldent) (17500,- pr.side)
-M Instrument panel med oljetemp (7000,-)
-M fothviler fra E46 M3 (600,-)
-BMW aluminiums pedalsett (1400,-)
-Spesialsydd alcantara dørhåndtak
-Spesialsydd alcantara armelene og hånbrekkpose
-Spesialsydd alcantara girpose
-Spesialsydd alcantara innstigninglister
-Spesialsydd alcantara kneputer
-Spesialsydd alcantara fothviler (Kostnad samlet for alcantara) (3500,-)
-Spesialsydd gulvmatter med Clubsport logo (1200,-)
-Herman Kardon dørhøytalere fra E46 (1200,-)
-Z4M klimakontroll panel (5000,-)
-Carbon 3M paneler (1000,-)
-Z4 Individual innstigningslister (1600,-)
-Z4M Perlglanz innvendige dørhåndtak (600,-)
-Kabriolet deksler (1600,-)
-Modul til kabriolet opp/ned (1400,-)
-M oljelokk (200,-)
-M service mappe i nappaskinn (1000,-)
-Lakkering av utvendige M og Aero deler (10000,-)
Sum kostnad for ettermonterte deler er kr 485 000,- så kommer montering og arbeid på mye av dette i tillegg.
Fabrikk montert ekstra utstyr:
249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL
255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL (Byttet i M alcantara ratt)
302 ALARM SYSTEM
313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE (El. Innfeldbare speiler)
380 HARDTOP PREPARATION
387 WIND DEFLECTOR PREPARATION
399 SOFTTOP OPERATION, FULLY AUTOMATIC
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE (Aut. avblendbare speiler)
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
520 FOGLIGHTS (Disse er tatt bort til fordel for Z4M luftekanal til bremser)
521 RAIN SENSOR
522 XENON LIGHT
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
540 CRUISE CONTROL
550 ON-BOARD COMPUTER
662 RADIO BMW BUSINESS CD
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
704 M SPORT SUSPENSION
711 M SPORT SEATS FOR DRIVER/FRONT PASSENGER (Disse er byttet ut til fordel for BMW Performance seter)
NB: Tar forbehold om skrivefeil i annonsen!
Min BMW selges med tungt hjerte av sann Z4 entusiast. Den er i perfekt stand både kosmetisk og teknisk. Dette er en sjelden mulighet og kan ikke sammenliknes med andre Z4er i Norge!!
Den er polert 4-5 ganger i året med Swissvax produkter. Lakken er også våtslipt og polert opp til showtilstand. Ingen bulker eller riper på eksteriøret, ingen slitasje på interiør. De fleste deler som er ettermontert på denne bilen er "BMW Original Parts", dvs kvalitet. Man skal lete lenge for å finne en E85 Z4 i denne tilstanden.
Bilen har komplett 2008 Z4M look utv/innv
Dette inkluderer Fangere foran og bak med detaljer, Panser, Hovedlykter, Baklykter, Eksos, Instrument, Utvidet nappaskinn, Carbonpaneler, Klimapanel, Ratt, Fothviler, Girkule samt original M service mappe i nappaskinn:)
Bilen er påkostet i absolutt alle ledd. Trekker fram de viktigste under:
Motor: M54 2.2 rekkesekser med ESS Kompressor kit inkl intercooler som yter ca 300hk. Ferrita Spesialaget firerørs bakre eksos samt Eisenman Sound Rohr.
Driverk: Femtrinns original girkasse, 3.0Si Coupe diff med 3.46 utveksling, 3.0Si drivaksler. Sekstrinns Z4M girkasse og 3.0Si mellomaksel følger med (Under 10000km).
Understell: KW V3 treveis justerbart understell (Høyde,Hardhet og kompresjon) med hjulstilling satt opp som Z4M, H&R justerbare stabstag, Polyflex foringer, K-Sport bremser i orange metallic. Alle disse komponentene har også under 10000km.
Karroseri: Komplett Z4 M look, ut over dette er det montert: BMW Aero sideskjørt og hekkspoiler, Carbon speiler, Carbon lepper under fanger, Kjøleinntak i M fanger, Lakkerte veltebøyler i bilens farge, Grill i pianosort, Hardtopp.
Hjul: Breyton Race GT sort 19" 8,5 og 9,5 bredde. Falken F452 dekk med bra mønster. Vinterhjul 18" med så å si nye dekk. Bilen er ikke vinterkjørt, men har vært varmkjørt en gang i måneden for at den ikke skal stå seg ihjel under vintersesongen( Tørt føre).
Interiør: BMW Performance stoler i nappaskinn og alcantara, Alcantara M ratt, samt spesialsydd alcantara Armelene, Hånbrekkpose, Girpose, Kneputer, Dørhåndtak, Innstigningslister, Fothviler(alt med hvit kontrast søm). Individual innstigningslister i solid børstet stål. Dørtrekk i utvidet nappaskinn (Alt kledd i skinn). Samt mange M detaljer som inkluderer ett fuldt fungerende M Instrument. Interiøret er som nytt og bruker originale M-kjørehansker som ikke sliter på alcantara rattet:)
Bilen er kjøpt Ny i Norge hos Bavaria Stavanger. Den har to tidligere eiere. Den første var en voksen mann med styreverv i BMW klubben. Den andre vet jeg ikke mye om, men bilen var i meget god forfatning når jeg kjøpte den. Har selv hatt bilen i overkant av 3 år og alle de kostbare oppgraderingene er montert i denne perioden.
Kompressor kittet er fra den kjente norske leverandøren ESS som har lang erfaring med tuning av BMW. Dette er ett bolt-on sett der det ikke gjøres konstruksjonsendringer på motoren, man kan altså demontere alt uten å se tegn på at det har vært montert. Kompressoren lader godt innenfor hva motoren tåler og M54 motorene til BMW er kjent for å være bunnsolide. Alt som har med kittet å gjøre er montert av ESS selv. Ellers har kompressoren kun vært montert på motoren i 6000km og fungerer utmerket. Ny clutch, clutchpumpe og storservice ble også utført for 6000km siden.
En annen kjekk detalj kan også nevnes: Det er ettermontert en modul som gjør at kallesjen kan kjøres opp og ned fjernstyrt via original nøkkelen.
Ellers er den ikke banekjørt, kun kosekjørt:)
Ikke kollisjonskadet!
Denne bilen må bare sees og oppleves...
Utstyr og deler ettermontert (Kostnad):
-ESS Kompressor kit (62000,-)
-ESS Stage 2 med 3.0 ECU (8000,-)
-Ferrita spesiallaget eksos med fire enderør (11000,-)
-Eisenman soundrohr (Erstattningrør for litt mer lyd) (1800,-)
-KN sportsluftfilter (600,-)
-Z4M 6trinns girkasse (48000,-)
-3.0Si Coupe diff (3,46, litt laver utveksling for bedre aks) (17000,-)
-3.0Si driveaksler (11000,-)
-3.0Si Mellomaksel (8000,-)
-M front frontfanger( 8500,-)
-M bakfanger (7500,-)
-M panser (alu) (12500,-)
-M Bi-xenon hovedlykter (Kun Z4M og 3.0Si har satinfarget lampehus) (21000,-)
-M baklamper med LED (5800,-)
-M grill i sort pionolakk (1000,-)
-Aero sideskjørt (6000,-)
-Aero Spoiler (3700,-)
-Carbon speiler (Hele speilet, ikke deksler) (2500,-)
-Spesialkonstruerte carbonsplittere (2000,-)
-Spesialkonstruerte kjøleinntak i bilens farge (1500,-)
-Spesialkonstruerte Clubsport logoer matchene til bilens bremser (1200,-)
-Veltebøyler lakkerte i bilens farge (1000,-)
-Hardtopp (31000,-)
-Hvitt tredje bremselys og sidemarkeringlys (800,-)
-Kort antenne (200,-)
-KW V3 Coilovers treveis justerbare dempere og fjærer (16500,-)
-H&R justerbare stabstag foran og bak (4500,-)
-GS Performance topplager bak (800,-)
-K-sport 330mm flytende skiver foran og bak, 8 og 6 stempla kalliptere (22000,-)
-Powerflex foringer i alle bærearmer og stabstag (1000,-)
-Studs til feste av felger (800,-)
-19" Breyton Race GT Black felger 8,5" foran 9,5" bak (17500,-)
-Falken F452 i 235/35-19 og 265/30-19 sommer (6000,-)
-BBS Replica felger i Lamborghini Reventon grå, 8,5" foran 9,5" bak (8000,-)
-Hankook Icebear 225/40-18 og 265/35-18 vinter (7000,-)
-BMW Performance seter (49000,-)
-M ratt i spesialsydd alcantara (5200,-)
-M shortshift girkule (600,-)
-M håndbrekkhåndtak (200,-)
-M Nappaskinn dørtrekk (Sjeldent) (17500,- pr.side)
-M Instrument panel med oljetemp (7000,-)
-M fothviler fra E46 M3 (600,-)
-BMW aluminiums pedalsett (1400,-)
-Spesialsydd alcantara dørhåndtak
-Spesialsydd alcantara armelene og hånbrekkpose
-Spesialsydd alcantara girpose
-Spesialsydd alcantara innstigninglister
-Spesialsydd alcantara kneputer
-Spesialsydd alcantara fothviler (Kostnad samlet for alcantara) (3500,-)
-Spesialsydd gulvmatter med Clubsport logo (1200,-)
-Herman Kardon dørhøytalere fra E46 (1200,-)
-Z4M klimakontroll panel (5000,-)
-Carbon 3M paneler (1000,-)
-Z4 Individual innstigningslister (1600,-)
-Z4M Perlglanz innvendige dørhåndtak (600,-)
-Kabriolet deksler (1600,-)
-Modul til kabriolet opp/ned (1400,-)
-M oljelokk (200,-)
-M service mappe i nappaskinn (1000,-)
-Lakkering av utvendige M og Aero deler (10000,-)
Sum kostnad for ettermonterte deler er kr 485 000,- så kommer montering og arbeid på mye av dette i tillegg.
Fabrikk montert ekstra utstyr:
249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL
255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL (Byttet i M alcantara ratt)
302 ALARM SYSTEM
313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE (El. Innfeldbare speiler)
380 HARDTOP PREPARATION
387 WIND DEFLECTOR PREPARATION
399 SOFTTOP OPERATION, FULLY AUTOMATIC
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE (Aut. avblendbare speiler)
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
520 FOGLIGHTS (Disse er tatt bort til fordel for Z4M luftekanal til bremser)
521 RAIN SENSOR
522 XENON LIGHT
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
540 CRUISE CONTROL
550 ON-BOARD COMPUTER
662 RADIO BMW BUSINESS CD
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
704 M SPORT SUSPENSION
711 M SPORT SEATS FOR DRIVER/FRONT PASSENGER (Disse er byttet ut til fordel for BMW Performance seter)
NB: Tar forbehold om skrivefeil i annonsen!
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 6 512 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 342 488 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- BMW
- Modell
- Z4
- Modellår
- 2004
- Karosseri
- Cabriolet
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 300 hk
- Slagvolum
- 2,2 l
- CO₂-utslipp
- 214 g/km
- Kilometerstand
- 61 000 km
- Girkasse
- Manuell
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Seter
- 2
- Farge
- Grå
- Fargebeskrivelse
- Sterling grå
- Interiørfarge
- Sort
- Bilen står i
- Norge
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- ZZ11845
- 1. gang registrert
- 25.6.2004
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Utstyr
- ABS-bremser
- Airbag foran
- Alarm
- Antiskrens
- Antispinn
- Cruisekontroll
- El.vinduer
- Elektriske speil
- Farget glass
- Kjørecomputer
- Klimaanlegg
- Lettmet. felg sommer
- Lettmet. felg vinter
- Metallic lakk
- Midtarmlene
- Multifunksjonsratt
- Oppvarmede seter
- Radio/CD
- Regnsensor
- Sentrallås
- Servostyring
- Sideairbager
- Skinninteriør
- Sportsseter
- Startsperre
- Stålbjelker
- Xenonlys
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
3736 SkienLogg innLogg inn for å se hele adressen
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.