Bildegalleri
Inaktiv
BMW M3
3.2 ESS 550
2003
108 500 km
Manuell
Bensin
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på SU32906Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
**** 2 November kommer denne annonsen til å fryse og bilen kommer til å stå på vinterlagring---, ved evt videre interesse kan man fortsatt kontakte meg ut vinteren og evt til våren. Bilen er alltid til salgs for riktig pris - men som gitt klart signal for er den ikke ute for billigsalg da jeg nyter bilen så og si vær dag****
Ved interesse kan flere bilder av spesifikke ting og deler bli knipset! Kontakt EVT på mail om du er SERRIØST intr.
Meget potent og gjennomført eksemplar av velkjente E46 M3 selges. (2003)
Importert til Norge i 2006.
Bilens servicehefte i seg selv viser at bilen eies og er tidligere eid av BMW entusiast(er) som liker å holde ting i orden. Se bilder.
De tidligste modellene av E46 M3 (gjerne med SMG) har hatt en del plager, så kravet mitt da jeg selv var på utkikk etter E46 M3 var:
-Manuell kasse
-Sen årsmodell
-Lav kilometerstand
-God historikk
-Tydelig entusiast eid
-Udramatisk fargekombinasjon innvendig/utvendig
Dette er ifølge kjennerne de riktige kriterier å gå utifra ved kjøp av denne type bil for å unngå høye kostnader og vanskelig videre salg.
Komplett servicehefte og null rust vitner om ett godt liv innendørs på vinterstid og god oppfølging teknisk og kosmetisk.
Bilen har meget pen original lakk og bærer ikke preg av slitasje, kilometer eller årgang.
Følgende er godkjent i vognkort:
-Godkjent AC Schnitzer eksos i vognkort.
-Godkjent KW3 i vognkort. Hardhet,Rebound, Høyde justeringer!
Påkostet teknisk denne sesongen med:
-Fabrikksny differensial (Da M3 er kjent for å ha svak differensial så jeg meg nødt til å bytte for å få bilen helt 100% teknisk) (nypris 27000) --- De tåler juling ikke missforstå, men for mitt gatebruk så vil jeg ha det helt strøkent ingen vibreringer pga diff og lyder!
-Ny sinter lamell og sachs forsterket trykkplate for å håndtere kreftene påmontert kompressor gir.
-Diverse foringer/stag/ledd (nedre,øvre bak + svingarmsforinger bak)
-Olje/filter skiftet hver 5000km
-Kompressor fluid ble byttet etter 4000km, nå er intervallene hver 10000-12000~ på kompressor
(Alle retningslinjer for bruk ihht. Innkjøring ifra ESS tuning er fulgt til punkt og prikke.)
-Nye bremseklosser foran og bak
-Byttet bremseveske
-Utløserlager i girkasse
-Dvs simringer i girskassen byttet når jeg skifta clutch
-Turner motorsport termostat som åpner ved 55C
Bilen er betydelig oppgradert de siste 6 måneder med bla:
-550 HK Kompressor ifra ESS tuning(Kjøpt tidlig juli - 2 års garanti på kittet ingen km begrensning!)
-KW V3 Fullt justerbart understell
-Original BMW CSL bakluke (ikke noe karbon luke, ikke spart penger her!)
-Svart M3 Emblem på bakluke
-Orginale BBS CH-R i 20” med Michelin Pilot super sport dekk 235/30/20 9" - 285/25/20 10,5" (Felgene ser urørte ut!)
-Mørk tonede side-/foran-/bak- -lykter (film på baklykter)
-Xenon Grøftelys følger med om ønskelig
-Ny kortere girstang (///M skinn rundt girkule) er også justerbar shortshift på denne fra før.
Totalt sett er det brukt en plass mellom 140.000-155.000 da er det en del ting som ikke er regnet inn
Bilen kan selges med 19” Originale M3 hjul med helt nye sommerdekk, original bakluke og uten kompressor dersom dette er ønskelig.
Andre gromdeler:
-AC Schnitzer ratt
-Hartge frontleppe
-Carbon rundt grøftlys
-AC eksos( jeg likte den ikke ved kjøp men nå er jeg forelsket...lydbildet!)
(Kvitteringer foreligger)
Ting som burde utbedres/ta hensyn til ved kjøp:
-Inspection 2 service skal taes om ca 11.500~ Km.
-Noe riper/sår på interiørlistene forann.
-Frontrute har noe slitasje (ikke sprekk) og kan evt. byttes før salg
-Man bør ha gyldig legeattest med verdier innenfor det normale. For i denne bilen er det fort gjort at hjertet slår noen ekstra slag, pusten blir tyngre og hånden ustødig når det går som verst!!
Nylig eu godkjent uten spesielle feil og mangler.
Bilen ble premiert i 2013 på frøya motorsenter for beste original bil 2000-2009. Pokal medfølger
Dette er en bil som tåler kritisk gjennomgang ifra ett hvert petimeter.
Bilen skal snart vinterlagres så her man muligheten til å kjøpe en rå bil som har de rette oppgraderinger og påkostninger uten å måtte bruke vinteren på utbedringer teknisk/kosmetisk.
Bilen kan også selges tilnærmet original. Pris diskuterer vi.
Jeg er ikke konkurs eller uten førerkort så bilen MÅ ikke selges men vurderes solgt pga andre behov.
Kan hende jeg har glemt noe..
Tlf: 90 81 48 86.
Har du penger og er seriøst interessert kan bilen prøveskjøres under oppsyn. Husk legeattest *hehe* :-)
Ved interesse kan flere bilder av spesifikke ting og deler bli knipset! Kontakt EVT på mail om du er SERRIØST intr.
Meget potent og gjennomført eksemplar av velkjente E46 M3 selges. (2003)
Importert til Norge i 2006.
Bilens servicehefte i seg selv viser at bilen eies og er tidligere eid av BMW entusiast(er) som liker å holde ting i orden. Se bilder.
De tidligste modellene av E46 M3 (gjerne med SMG) har hatt en del plager, så kravet mitt da jeg selv var på utkikk etter E46 M3 var:
-Manuell kasse
-Sen årsmodell
-Lav kilometerstand
-God historikk
-Tydelig entusiast eid
-Udramatisk fargekombinasjon innvendig/utvendig
Dette er ifølge kjennerne de riktige kriterier å gå utifra ved kjøp av denne type bil for å unngå høye kostnader og vanskelig videre salg.
Komplett servicehefte og null rust vitner om ett godt liv innendørs på vinterstid og god oppfølging teknisk og kosmetisk.
Bilen har meget pen original lakk og bærer ikke preg av slitasje, kilometer eller årgang.
Følgende er godkjent i vognkort:
-Godkjent AC Schnitzer eksos i vognkort.
-Godkjent KW3 i vognkort. Hardhet,Rebound, Høyde justeringer!
Påkostet teknisk denne sesongen med:
-Fabrikksny differensial (Da M3 er kjent for å ha svak differensial så jeg meg nødt til å bytte for å få bilen helt 100% teknisk) (nypris 27000) --- De tåler juling ikke missforstå, men for mitt gatebruk så vil jeg ha det helt strøkent ingen vibreringer pga diff og lyder!
-Ny sinter lamell og sachs forsterket trykkplate for å håndtere kreftene påmontert kompressor gir.
-Diverse foringer/stag/ledd (nedre,øvre bak + svingarmsforinger bak)
-Olje/filter skiftet hver 5000km
-Kompressor fluid ble byttet etter 4000km, nå er intervallene hver 10000-12000~ på kompressor
(Alle retningslinjer for bruk ihht. Innkjøring ifra ESS tuning er fulgt til punkt og prikke.)
-Nye bremseklosser foran og bak
-Byttet bremseveske
-Utløserlager i girkasse
-Dvs simringer i girskassen byttet når jeg skifta clutch
-Turner motorsport termostat som åpner ved 55C
Bilen er betydelig oppgradert de siste 6 måneder med bla:
-550 HK Kompressor ifra ESS tuning(Kjøpt tidlig juli - 2 års garanti på kittet ingen km begrensning!)
-KW V3 Fullt justerbart understell
-Original BMW CSL bakluke (ikke noe karbon luke, ikke spart penger her!)
-Svart M3 Emblem på bakluke
-Orginale BBS CH-R i 20” med Michelin Pilot super sport dekk 235/30/20 9" - 285/25/20 10,5" (Felgene ser urørte ut!)
-Mørk tonede side-/foran-/bak- -lykter (film på baklykter)
-Xenon Grøftelys følger med om ønskelig
-Ny kortere girstang (///M skinn rundt girkule) er også justerbar shortshift på denne fra før.
Totalt sett er det brukt en plass mellom 140.000-155.000 da er det en del ting som ikke er regnet inn
Bilen kan selges med 19” Originale M3 hjul med helt nye sommerdekk, original bakluke og uten kompressor dersom dette er ønskelig.
Andre gromdeler:
-AC Schnitzer ratt
-Hartge frontleppe
-Carbon rundt grøftlys
-AC eksos( jeg likte den ikke ved kjøp men nå er jeg forelsket...lydbildet!)
(Kvitteringer foreligger)
Ting som burde utbedres/ta hensyn til ved kjøp:
-Inspection 2 service skal taes om ca 11.500~ Km.
-Noe riper/sår på interiørlistene forann.
-Frontrute har noe slitasje (ikke sprekk) og kan evt. byttes før salg
-Man bør ha gyldig legeattest med verdier innenfor det normale. For i denne bilen er det fort gjort at hjertet slår noen ekstra slag, pusten blir tyngre og hånden ustødig når det går som verst!!
Nylig eu godkjent uten spesielle feil og mangler.
Bilen ble premiert i 2013 på frøya motorsenter for beste original bil 2000-2009. Pokal medfølger
Dette er en bil som tåler kritisk gjennomgang ifra ett hvert petimeter.
Bilen skal snart vinterlagres så her man muligheten til å kjøpe en rå bil som har de rette oppgraderinger og påkostninger uten å måtte bruke vinteren på utbedringer teknisk/kosmetisk.
Bilen kan også selges tilnærmet original. Pris diskuterer vi.
Jeg er ikke konkurs eller uten førerkort så bilen MÅ ikke selges men vurderes solgt pga andre behov.
Kan hende jeg har glemt noe..
Tlf: 90 81 48 86.
Har du penger og er seriøst interessert kan bilen prøveskjøres under oppsyn. Husk legeattest *hehe* :-)
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 5 664 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 504 336 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- BMW
- Modell
- M3
- Modellår
- 2003
- Karosseri
- Coupe
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 343 hk
- Slagvolum
- 3,2 l
- CO₂-utslipp
- 287 g/km
- Kilometerstand
- 108 500 km
- Girkasse
- Manuell
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Seter
- 4
- Dører
- 2
- Farge
- Sølv
- Fargebeskrivelse
- Titanium Silver
- Interiørfarge
- Svart
- Bilen står i
- Norge
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- SU32906
- 1. gang registrert
- 7.8.2006
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Utstyr
- ABS-bremser
- Air Condition
- Airbag foran
- Alarm
- Antiskrens
- Antispinn
- CD-veksler
- Cruisekontroll
- Diff.sperre
- El.vinduer
- Elektrisk sete m. memory
- Elektriske speil
- Kjørecomputer
- Klimaanlegg
- Midtarmlene
- Multifunksjonsratt
- Navigasjonssystem
- Oppvarmede seter
- Parkeringsensor bak
- Parkeringsensor foran
- Radio/CD
- Regnsensor
- Sentrallås
- Servostyring
- Sideairbager
- Skinninteriør
- Sommerhjul
- Sportsseter
- Startsperre
- Takluke
- Xenonlys
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
7070 BosbergLogg innLogg inn for å se hele adressen
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.