Bildegalleri
SOLGT
BMW 5-serie
528
1998
200 000 km
Manuell
Bensin
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på ST59921Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
1998, 200K km, servicehefte fram til jeg ble eier.
Flott E39 og min kjæreste eiendel gjennom fire år er nå for salg.
Et lekkert ebne av en E39, ett av bmws mange tidløse design.
Entusiast eid og påkostet store summer og masse kjærlighet, det meste oppgradert og/eller nytt.
Bilen er fra fabrikk en 528 med steptronic automat, og det meste av ekstrautstyr.
Den har i senere tid fått nybygget stroker motor med 3.0L slagvolum, grovt innsug, rustfritt grenrør og sportskatter fra Schmiedmann,
custom tune fra Fekzen m.fler, Nettopp olje og filter skift.
Femtrinns girkasse fra M3 3.0, komplett med Valeo enkelmasse svinghjuls-kit som aldri blir utslitt (I motsetning til bmws originale dobbelmasse) ny 240mm fjæra clutchlamell og ny trykkplate. Nettopp oljeskift.
Andre store endringer inkluderer;
Bremser fra 540, EBC skiver, greenstuff klosser alt nytt, overhalte kalippere.
FK coiloversett, Mtech stabstag framme, M5 bak.
Fullstendig M pakke utvendig.
OEM facelift lykter framme og bak, også kjøpt nye.
19" GS LM rep felger, en felg har litt lakkflass ellers strøkne 19x8 og 19x9,5" med flunk nye dekk
Pioneer DAB+ oppsett med rattkontroll, 12" woofer i smakfull (usynlig) utførelse, Skikkelige DLS komponentsett framme.
Fullelektriske M5 stoler i forkant (sportstoler på steroider)
Nyopptrekkt ratt i originalskinn med perforerte felt.
Utover dette finnes utallige småendringer, oppgraderinger og prevantiv service.
Nå i sommer ble det bytta to bærearmer bak, "knirke foringer". begge hjullager framme, topplager framme.
Polyforinger i alle stag framme. Tatt firehjulskontroll i sammenheng med justering av høyde, ble da justert opp en cm rundtom pga langtur gjennom Tyskland. Sportslig lyddemper står på nå, originale kan medfølge.
Bilen har kun blitt håndvasket av meg, og har fått jevnlig behandlig av SV shield og andre produkt i samme klasse.
Lakken er original og er selvsagt ikke strøken, men overraskende solid og har nylig fått en finpolering, samt ny runde med voks. 99% rustfri
Her kunne det vært skrevet mye mer, men interessenter må gjerne komme med spørsmål.
Prisen representerer ikke hva som er lagt ned i denne bilen.
Flott E39 og min kjæreste eiendel gjennom fire år er nå for salg.
Et lekkert ebne av en E39, ett av bmws mange tidløse design.
Entusiast eid og påkostet store summer og masse kjærlighet, det meste oppgradert og/eller nytt.
Bilen er fra fabrikk en 528 med steptronic automat, og det meste av ekstrautstyr.
Den har i senere tid fått nybygget stroker motor med 3.0L slagvolum, grovt innsug, rustfritt grenrør og sportskatter fra Schmiedmann,
custom tune fra Fekzen m.fler, Nettopp olje og filter skift.
Femtrinns girkasse fra M3 3.0, komplett med Valeo enkelmasse svinghjuls-kit som aldri blir utslitt (I motsetning til bmws originale dobbelmasse) ny 240mm fjæra clutchlamell og ny trykkplate. Nettopp oljeskift.
Andre store endringer inkluderer;
Bremser fra 540, EBC skiver, greenstuff klosser alt nytt, overhalte kalippere.
FK coiloversett, Mtech stabstag framme, M5 bak.
Fullstendig M pakke utvendig.
OEM facelift lykter framme og bak, også kjøpt nye.
19" GS LM rep felger, en felg har litt lakkflass ellers strøkne 19x8 og 19x9,5" med flunk nye dekk
Pioneer DAB+ oppsett med rattkontroll, 12" woofer i smakfull (usynlig) utførelse, Skikkelige DLS komponentsett framme.
Fullelektriske M5 stoler i forkant (sportstoler på steroider)
Nyopptrekkt ratt i originalskinn med perforerte felt.
Utover dette finnes utallige småendringer, oppgraderinger og prevantiv service.
Nå i sommer ble det bytta to bærearmer bak, "knirke foringer". begge hjullager framme, topplager framme.
Polyforinger i alle stag framme. Tatt firehjulskontroll i sammenheng med justering av høyde, ble da justert opp en cm rundtom pga langtur gjennom Tyskland. Sportslig lyddemper står på nå, originale kan medfølge.
Bilen har kun blitt håndvasket av meg, og har fått jevnlig behandlig av SV shield og andre produkt i samme klasse.
Lakken er original og er selvsagt ikke strøken, men overraskende solid og har nylig fått en finpolering, samt ny runde med voks. 99% rustfri
Her kunne det vært skrevet mye mer, men interessenter må gjerne komme med spørsmål.
Prisen representerer ikke hva som er lagt ned i denne bilen.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 535 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 90 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- BMW
- Modell
- 5-serie
- Modellår
- 1998
- Karosseri
- Sedan
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 240 hk
- Slagvolum
- 3 l
- Kilometerstand
- 200 000 km
- Girkasse
- Manuell
- Girkassebetegnelse
- 5-trinns ZF
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Seter
- 5
- Farge
- Svart
- Fargebeskrivelse
- Cossmoschwartz
- Interiørfarge
- svart
- Bilen står i
- Norge
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- ST59921
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Utstyr
- ABS-bremser
- Air Condition
- Airbag foran
- Alarm
- Antiskrens
- Antispinn
- El.vinduer
- Elektrisk sete u. memory
- Elektriske speil
- Farget glass
- Klimaanlegg
- Lettmet. felg sommer
- Lettmet. felg vinter
- Metallic lakk
- Midtarmlene
- Multifunksjonsratt
- Oppvarmede seter
- Radio/CD
- Sentrallås
- Servostyring
- Sideairbager
- Skinninteriør
- Sommerhjul
- Sportsseter
- Stålbjelker
- Vinterhjul
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
4343 OrreLogg innLogg inn for å se hele adressen
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.