Bildegalleri
SOLGT
Mitsubishi i-Miev
2011
68 700 km
Automat
Elektrisitet
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på EL13549Eff. rente 12.73%. Eksempel: 130 000 kr over 5 år. Kostnad 43 382 kr. Totalt 173 382 kr.
Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
NB! NY OG LAVERE PRIS!!! :(
Bilen er solgt originalt i Norge, hos Motor Forum i Oslo.
Alle servicer er overholdt, og det er derfor 30 000 km og 1,5 år gjenværende garanti fra Mitsubishi.
Fra http://presse.mitsubishi-motors.no/artikkel.asp?id=2937
.. Viktig presisering rundt garantier
.. Mitsubishi i-MiEV har 5 år eller 100.000 km garanti mot produksjonsfeil.
.. Dette gjelder også for batterier. Dersom batteriene forringes mer enn forventet
.. fra produsent, vil batterier eller battericeller bli reparert eller byttet dersom
.. kapasiteten er under 80 % av hva den var som ny.
Vær oppmerksom på at mange av de tilsvarende bilene som selges brukt på FINN.NO er bruktimporterte, og at de som regel ikke har de samme garantier som på biler solgt originalt i Norge.
Praktisk rekkevidde er ca 10-11 mil om sommeren og ned til 6-7 mil på kalde vinterdager.
Ekstra 10/16 Ampere ladekabel kan kjøpes med for 2000 kroner ekstra. Tilsvarende ny kabel koster fra 3500 kroner og oppover. Med denne kabelen bringes tiden for en full opplading ned fra ca 6 til 4 timer.
Jeg flytter nå til utlandet, og må derfor selge bilen etter å ha eid den i bare 6 måneder. På denne tiden har jeg kjørt ca 10 000 km og hatt INGEN problemer eller reparasjoner.
Jeg har brukt bilen til pendling i Oslo området, samt lengre ferieturer i sommer. Mange tror at de mindre elbilene kun egner seg for kortere distanser, men det er etter min erfaring helt feil. Det bygges stadig ut nye hurtigladere som gjør at man kan fylle opp batteriet på under 30 minutter. Se kartbilde som viser hurtigladere i Norge som kan benyttes av denne bilen.
De fleste kjøpesentere har nå ladestasjoner for elbil slik at man kan fylle opp batteriet mens man handler. Selv har jeg kjørt fra Nittedal til Tøcksfors i Sverige et par ganger, og der er det gratis både hurtiglader og normal ladere for de handlende. Jeg handler en del på Strømmen Storsenter, og der er det en stor ladestasjon der mange biler kan lades samtidig.
I Oslo og mange andre byer er det gratis både offentlig parkering og lading.
Sommerdekkene på bilen bør holde en sesong til, de piggfrie vinterdekkene er bare brukt en sesong.
Det er originalmontert Pioneer radio med innebygget GPS. Jeg har oppgradert enheten til nyeste GPS kart og programvare nå i sommer. Enheten har også bluetooth handsfree løsning for mobiltelefon, og den kan spille musikk fra USB minnepinne eller IPOD etc.
Bilen har også Defa elektrisk kupevarmer for å forvarme bilen på kalde vinterdager.
Det er noe stensprut i fronten, men ikke mer enn jeg vil anse som normalt på en 3 år gammel bil. Det er også en liten parkerings-ripe på støtfanger bak. Bilen bør selvsagt besiktiges av kjøper før overtaglese.
Hvis du er ny og uerfaren med hensyn til elbiler så kom gjerne for en prøvetur og en prat om elbilens fordeler og ulemper.
Jeg er mer enn normalt interessert i elbiler og kan hjelpe deg med å finne svar på det meste om dette temaet, og om denne bilen vil dekke dine behov for rekkevidde etc :) Det er bare å ta kontakt dersom du er reellt interessert i kjøp.
Bilen er solgt originalt i Norge, hos Motor Forum i Oslo.
Alle servicer er overholdt, og det er derfor 30 000 km og 1,5 år gjenværende garanti fra Mitsubishi.
Fra http://presse.mitsubishi-motors.no/artikkel.asp?id=2937
.. Viktig presisering rundt garantier
.. Mitsubishi i-MiEV har 5 år eller 100.000 km garanti mot produksjonsfeil.
.. Dette gjelder også for batterier. Dersom batteriene forringes mer enn forventet
.. fra produsent, vil batterier eller battericeller bli reparert eller byttet dersom
.. kapasiteten er under 80 % av hva den var som ny.
Vær oppmerksom på at mange av de tilsvarende bilene som selges brukt på FINN.NO er bruktimporterte, og at de som regel ikke har de samme garantier som på biler solgt originalt i Norge.
Praktisk rekkevidde er ca 10-11 mil om sommeren og ned til 6-7 mil på kalde vinterdager.
Ekstra 10/16 Ampere ladekabel kan kjøpes med for 2000 kroner ekstra. Tilsvarende ny kabel koster fra 3500 kroner og oppover. Med denne kabelen bringes tiden for en full opplading ned fra ca 6 til 4 timer.
Jeg flytter nå til utlandet, og må derfor selge bilen etter å ha eid den i bare 6 måneder. På denne tiden har jeg kjørt ca 10 000 km og hatt INGEN problemer eller reparasjoner.
Jeg har brukt bilen til pendling i Oslo området, samt lengre ferieturer i sommer. Mange tror at de mindre elbilene kun egner seg for kortere distanser, men det er etter min erfaring helt feil. Det bygges stadig ut nye hurtigladere som gjør at man kan fylle opp batteriet på under 30 minutter. Se kartbilde som viser hurtigladere i Norge som kan benyttes av denne bilen.
De fleste kjøpesentere har nå ladestasjoner for elbil slik at man kan fylle opp batteriet mens man handler. Selv har jeg kjørt fra Nittedal til Tøcksfors i Sverige et par ganger, og der er det gratis både hurtiglader og normal ladere for de handlende. Jeg handler en del på Strømmen Storsenter, og der er det en stor ladestasjon der mange biler kan lades samtidig.
I Oslo og mange andre byer er det gratis både offentlig parkering og lading.
Sommerdekkene på bilen bør holde en sesong til, de piggfrie vinterdekkene er bare brukt en sesong.
Det er originalmontert Pioneer radio med innebygget GPS. Jeg har oppgradert enheten til nyeste GPS kart og programvare nå i sommer. Enheten har også bluetooth handsfree løsning for mobiltelefon, og den kan spille musikk fra USB minnepinne eller IPOD etc.
Bilen har også Defa elektrisk kupevarmer for å forvarme bilen på kalde vinterdager.
Det er noe stensprut i fronten, men ikke mer enn jeg vil anse som normalt på en 3 år gammel bil. Det er også en liten parkerings-ripe på støtfanger bak. Bilen bør selvsagt besiktiges av kjøper før overtaglese.
Hvis du er ny og uerfaren med hensyn til elbiler så kom gjerne for en prøvetur og en prat om elbilens fordeler og ulemper.
Jeg er mer enn normalt interessert i elbiler og kan hjelpe deg med å finne svar på det meste om dette temaet, og om denne bilen vil dekke dine behov for rekkevidde etc :) Det er bare å ta kontakt dersom du er reellt interessert i kjøp.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 5 324 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 86 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Mitsubishi
- Modell
- i-Miev
- Modellår
- 2011
- Karosseri
- Kombi 5-dørs
- Drivstoff
- Elektrisitet
- Effekt
- 67 hk
- Kilometerstand
- 68 700 km
- Girkasse
- Automat
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Seter
- 4
- Dører
- 5
- Farge
- Rød
- Fargebeskrivelse
- Burgunder
- Interiørfarge
- sort
- Bilen står i
- Norge
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- EL13549
- 1. gang registrert
- 17.03.2011
- Eiere
- 2
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Utstyr
- ABS-bremser
- Air Condition
- Airbag foran
- El.vinduer
- Elektriske speil
- Handsfree opplegg
- Lettmet. felg sommer
- Lettmet. felg vinter
- Navigasjonssystem
- Oppvarmede seter
- Radio/CD
- Sentrallås
- Servostyring
- Sideairbager
- Sommerhjul
- Startsperre
- Stålbjelker
- Vinterhjul
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.