Bildegalleri
SOLGT
BMW 5-serie
540 kompressor
1992
200 000 km
Manuell
Bensin
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på VF29916Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
SOLGT!!!!!
BMW E34 530iat V8 bygget om til 540it V8 med ESS kompressor selges. Ikke godkjent ombygget, men er nesten umulig å se forskjell på 530 og 540 maskinen, kompressoren demonteres på 1 time så lett å få det til å se originalt ut :)
Det som er gjort med bilen er følgende:
M60B40 Motor.
Girkasse fra e39 540.
Clutch fra e39 m5.
Aluminium svinghjul.
E32 750 diffrensial med 25% brems.
BMW 850 bremser. 324x30 forran og 300x20 bak.
XYZ coilovers. Høyde og hardhetsjustering. Det går også an å justere camber-vinkelen forran. ikke tuv papirer på de, men bilen er godkjent senket med et annet senkesett.
Skinninteriør.
Powerflex foringer i for- og bakstilling.
Motorolje, diffolje, bremsevæske, servovæske, girolje, kjølevæske, kompressorolje og clutchvæske er byttet.
Nye toppdekselpakninger.
Ny bunnpannepakning og strammet oljepumpeboltene.
Nytt batteri.
Nye gulvmatter.
ESS kompressor
Supersport effektanlegg.
Ny dynamo
Nye plugger
Nytt opphengslager til mellomaksel
Nye sommerdekk foran og bak
Her er det ikke spart på noe.
I følge instrumentet er bilen gått 200.000km. Dette kan ikke dokumenteres.. I følge ESS tuning som leverte kompressoren skal motoren ha ca. 400hk og 550Nm.
Alle deler i for og bakstilling er sandblåst, grunnet og lakkert. Det er montert nye foringer i for og bakstilling. (gjort av forje eier)
Utløserlager bør byttes, følger med lager.
Ellers er bilen helt ok for rust, stander på jekkfester, nede på dør og bakluke.
Antispinn, cruisekontroll fungerer ikke, vindu på pasasjerside går ikke ned, gode på vinterhjul.
Jeg har nå tatt ut interiøret bak i bilen og lettet bilen for 120kg, har også satt inn bøttestol og drifte ratt, jeg har alt så det er bare å montere igjen:)
Grom bil på hvite skilt:)
Eu ok til 30.juni 2016
ring 46447926 for spørsmål eller flere bilder:)
Kan byttes i fin supermotard på skilt, helst regget som mellomtung, ktm, husaberg, husqarna osv
BMW E34 530iat V8 bygget om til 540it V8 med ESS kompressor selges. Ikke godkjent ombygget, men er nesten umulig å se forskjell på 530 og 540 maskinen, kompressoren demonteres på 1 time så lett å få det til å se originalt ut :)
Det som er gjort med bilen er følgende:
M60B40 Motor.
Girkasse fra e39 540.
Clutch fra e39 m5.
Aluminium svinghjul.
E32 750 diffrensial med 25% brems.
BMW 850 bremser. 324x30 forran og 300x20 bak.
XYZ coilovers. Høyde og hardhetsjustering. Det går også an å justere camber-vinkelen forran. ikke tuv papirer på de, men bilen er godkjent senket med et annet senkesett.
Skinninteriør.
Powerflex foringer i for- og bakstilling.
Motorolje, diffolje, bremsevæske, servovæske, girolje, kjølevæske, kompressorolje og clutchvæske er byttet.
Nye toppdekselpakninger.
Ny bunnpannepakning og strammet oljepumpeboltene.
Nytt batteri.
Nye gulvmatter.
ESS kompressor
Supersport effektanlegg.
Ny dynamo
Nye plugger
Nytt opphengslager til mellomaksel
Nye sommerdekk foran og bak
Her er det ikke spart på noe.
I følge instrumentet er bilen gått 200.000km. Dette kan ikke dokumenteres.. I følge ESS tuning som leverte kompressoren skal motoren ha ca. 400hk og 550Nm.
Alle deler i for og bakstilling er sandblåst, grunnet og lakkert. Det er montert nye foringer i for og bakstilling. (gjort av forje eier)
Utløserlager bør byttes, følger med lager.
Ellers er bilen helt ok for rust, stander på jekkfester, nede på dør og bakluke.
Antispinn, cruisekontroll fungerer ikke, vindu på pasasjerside går ikke ned, gode på vinterhjul.
Jeg har nå tatt ut interiøret bak i bilen og lettet bilen for 120kg, har også satt inn bøttestol og drifte ratt, jeg har alt så det er bare å montere igjen:)
Grom bil på hvite skilt:)
Eu ok til 30.juni 2016
ring 46447926 for spørsmål eller flere bilder:)
Kan byttes i fin supermotard på skilt, helst regget som mellomtung, ktm, husaberg, husqarna osv
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 500 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 67 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- BMW
- Modell
- 5-serie
- Modellår
- 1992
- Karosseri
- Stasjonsvogn
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 400 hk
- Slagvolum
- 4 l
- Kilometerstand
- 200 000 km
- Girkasse
- Manuell
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Seter
- 5
- Farge
- Svart
- Fargebeskrivelse
- diamant svart
- Bilen står i
- Norge
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- VF29916
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Utstyr
- ABS-bremser
- Airbag foran
- Antispinn
- Cruisekontroll
- Diff.sperre
- El.vinduer
- Elektriske speil
- Helårsdekk
- Lettmet. felg sommer
- Lettmet. felg vinter
- Metallic lakk
- Radio/CD
- Sentrallås
- Servostyring
- Skinninteriør
- Sommerhjul
- Takluke
- Vinterhjul
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.