Bildegalleri
SOLGT
Toyota Supra
913HK/917NM påkostet 1.1Mill!
1994
25 000 km
Manuell
Bensin
Totalpris
549 000 kr
Beklager, nå er det rusk i maskineriet.
Noe feilet dessverre i forsøket på å vise kontaktinformasjonen på denne annonsen.
Nyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på AB12345Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
KUN SERIØSE HENDVENDELSER TAKK!
MAIL/SMS besvares IKKE! seriøse kjøpere RING!
Til alle dere som sender mail/sms med forespørsel om hjelp til å godkjenne deres egne biler:
Dere må ta bilen til TUV i Tyskland!
HER ER DET IKKE SPART PÅ NOE! MÅ SEES OG OPPLEVES!
KJØRER FRA STORT SETT ALT PÅ 2 OG 4 HJUL!
KAN TA BIL, BÅT OG MC I INNBYTTE OGSÅ DYRERE!
Dette er en ORIGINAL EURO SPEC bil
Venstrestyrt, mange av disse bilene i markedet er høyre styrte
Denne kan registreres på norske skilt MED EFFEKT OPPGITT I ANNONSEN!
Bilen har masse deler fra bla.TRD (Toyota Racing Development)
http://www.trdusa.com/racing.html
MOTOR:
Fabrikkny blokk og topplokk i tillegg til ALT annet i motoren!
Den nye toppen ble røntget før porting ble startet
Dette for å vite hvor mye man kunne porte den
Dvs. toppen er MAX portet uten at det er fare for sprekker/svakheter
2mm oversize Ferrea innsugsventiler
1mm oversize Ferrea eksosventiler
Doble ventilfjærer og retainers fra Ferrea
HKS 272 kammer
Carillo Chromolly H-profil råder
Da motor er bygget for å tåle 9500rpm er det montert lengre råder enn originalt
Stemplene er da litt kortere enn originalt. Dette er gjort for å få ned stempelhastigheten
Stempler: CP-Piston Custom spec med ekstra grov bolt
Custom ståloverfall på veiv
ALT er balansert og linjehonet
ALLE bolter er ARP bolter
HKS 1.6mm toppakning
Stumme motorfester
Boost Logic veivakseldemper
Alu reimhjul
100mm PWR alu radiator
2stk FlexLite kjølevifter
Custombygget innsug m/Cosworth race trakter
80mm spjeldhus
HKS Type R intercooler. (Dette er en orignal HKS cooler! Ikke noe kinadrit!)
HKS Racing BOV Type 2 dumpventil
Datasprut: AEM EMS PRO
MSD Dis4-plus tenningsforsterker
3 stk Supra bensinpumper
Bosch 1000cc dyser
Bensintrykksregulator
Turbo: Precision PT76 GTS
HKS grenrør! (Dette er et originalt HKS grenrør!! Må ikke forveksles med kinadrit!!)
(Dette koster ca. 20.000,- )
HKS GT60mm Racing wastegate
Custombygget Ferrita 4" eksos fra turbo og helt ut bak
EFFEKT:
Bilen er bremset til 913hk 917Nm ved 2 bar
Dette er på vanlig pumpebensin, LEVERER VESENTLIG MER PÅ E85/RACEFUEL OG 3 BAR!
Motor og drivlinje er bygget for å tåle 1500hk
Motor har gått kun 20.000km!
Girkasse/drivlinje:
Getrag V160 girkasse
RPS 3 plate karbonclutch ca. 35000,-
TRD diff
TRD girkassefester
BM shortshifer
Custom Chromolly mellomaksel
Understell:
TEIN Monoflex med EDF (Elektronisk styring av hardheten på dempere med 10 innstillinger! )
Cusco stabstag foran og bak
Nye ventilerte og slissede bremseskiver foran og bak
Endless bremseklosser
Linelock
HJUL:
Originale Work VS-XX 13"x20" og 9,5"x20"
(Disse ble spesialbestillt på mål fra WORK i USA)
Dekk: Dunlop SP Sport Maxx 235/30 - 325/25-20"
Innvendig:
INGEN stereo
Sparco karbonstoler
Sparco 6 punkt seler
Sparcoratt med snap off kobling
ALT av interiør er flocket
TRD turteller: 10000 rpm
TRD speedometer: 320km/h
GREDDY vanntempmåler
GREDDY oljetempmåler
GREDDY oljetrykksmåler
GREDDY bensintrykksmåler
GREDDY eksostempmåler
GREDDY turbotrykksmåler
AEM AFR lambda måler
KAROSSERI:
CARBON panser
CARBON dører
CARBON framskjermer
CARBON frontleppe
CARBON bakluke
CARBON targa tak
98 mod baklykter
Bi Xenon lys
BMW E36 framskjermbuer bak for å få plass til bredere hjul
Spesiallaget teppe fra baksete til bagasjerom
Diverse deler følger med bilen
Bla. org. interiør i svart skinn
Dette er en vanvittig rå bil som må ses og ikke minst oppleves!!
Byggekost på denne er over 1.1 mill NOK.
Ring for en hyggelig bil prat
Audun Engebråten
Tlf. 99110026
Mail: audun@procar.no
Vebjørn Klausen
Tlf. 95833133
Mail: vebjorn@procar.no
RIMELIG FORSIKRING OG FINANS ORDNES PÅ DAGEN!
Med forbehold om feil i annonsen!
MAIL/SMS besvares IKKE! seriøse kjøpere RING!
Til alle dere som sender mail/sms med forespørsel om hjelp til å godkjenne deres egne biler:
Dere må ta bilen til TUV i Tyskland!
HER ER DET IKKE SPART PÅ NOE! MÅ SEES OG OPPLEVES!
KJØRER FRA STORT SETT ALT PÅ 2 OG 4 HJUL!
KAN TA BIL, BÅT OG MC I INNBYTTE OGSÅ DYRERE!
Dette er en ORIGINAL EURO SPEC bil
Venstrestyrt, mange av disse bilene i markedet er høyre styrte
Denne kan registreres på norske skilt MED EFFEKT OPPGITT I ANNONSEN!
Bilen har masse deler fra bla.TRD (Toyota Racing Development)
http://www.trdusa.com/racing.html
MOTOR:
Fabrikkny blokk og topplokk i tillegg til ALT annet i motoren!
Den nye toppen ble røntget før porting ble startet
Dette for å vite hvor mye man kunne porte den
Dvs. toppen er MAX portet uten at det er fare for sprekker/svakheter
2mm oversize Ferrea innsugsventiler
1mm oversize Ferrea eksosventiler
Doble ventilfjærer og retainers fra Ferrea
HKS 272 kammer
Carillo Chromolly H-profil råder
Da motor er bygget for å tåle 9500rpm er det montert lengre råder enn originalt
Stemplene er da litt kortere enn originalt. Dette er gjort for å få ned stempelhastigheten
Stempler: CP-Piston Custom spec med ekstra grov bolt
Custom ståloverfall på veiv
ALT er balansert og linjehonet
ALLE bolter er ARP bolter
HKS 1.6mm toppakning
Stumme motorfester
Boost Logic veivakseldemper
Alu reimhjul
100mm PWR alu radiator
2stk FlexLite kjølevifter
Custombygget innsug m/Cosworth race trakter
80mm spjeldhus
HKS Type R intercooler. (Dette er en orignal HKS cooler! Ikke noe kinadrit!)
HKS Racing BOV Type 2 dumpventil
Datasprut: AEM EMS PRO
MSD Dis4-plus tenningsforsterker
3 stk Supra bensinpumper
Bosch 1000cc dyser
Bensintrykksregulator
Turbo: Precision PT76 GTS
HKS grenrør! (Dette er et originalt HKS grenrør!! Må ikke forveksles med kinadrit!!)
(Dette koster ca. 20.000,- )
HKS GT60mm Racing wastegate
Custombygget Ferrita 4" eksos fra turbo og helt ut bak
EFFEKT:
Bilen er bremset til 913hk 917Nm ved 2 bar
Dette er på vanlig pumpebensin, LEVERER VESENTLIG MER PÅ E85/RACEFUEL OG 3 BAR!
Motor og drivlinje er bygget for å tåle 1500hk
Motor har gått kun 20.000km!
Girkasse/drivlinje:
Getrag V160 girkasse
RPS 3 plate karbonclutch ca. 35000,-
TRD diff
TRD girkassefester
BM shortshifer
Custom Chromolly mellomaksel
Understell:
TEIN Monoflex med EDF (Elektronisk styring av hardheten på dempere med 10 innstillinger! )
Cusco stabstag foran og bak
Nye ventilerte og slissede bremseskiver foran og bak
Endless bremseklosser
Linelock
HJUL:
Originale Work VS-XX 13"x20" og 9,5"x20"
(Disse ble spesialbestillt på mål fra WORK i USA)
Dekk: Dunlop SP Sport Maxx 235/30 - 325/25-20"
Innvendig:
INGEN stereo
Sparco karbonstoler
Sparco 6 punkt seler
Sparcoratt med snap off kobling
ALT av interiør er flocket
TRD turteller: 10000 rpm
TRD speedometer: 320km/h
GREDDY vanntempmåler
GREDDY oljetempmåler
GREDDY oljetrykksmåler
GREDDY bensintrykksmåler
GREDDY eksostempmåler
GREDDY turbotrykksmåler
AEM AFR lambda måler
KAROSSERI:
CARBON panser
CARBON dører
CARBON framskjermer
CARBON frontleppe
CARBON bakluke
CARBON targa tak
98 mod baklykter
Bi Xenon lys
BMW E36 framskjermbuer bak for å få plass til bredere hjul
Spesiallaget teppe fra baksete til bagasjerom
Diverse deler følger med bilen
Bla. org. interiør i svart skinn
Dette er en vanvittig rå bil som må ses og ikke minst oppleves!!
Byggekost på denne er over 1.1 mill NOK.
Ring for en hyggelig bil prat
Audun Engebråten
Tlf. 99110026
Mail: audun@procar.no
Vebjørn Klausen
Tlf. 95833133
Mail: vebjorn@procar.no
RIMELIG FORSIKRING OG FINANS ORDNES PÅ DAGEN!
Med forbehold om feil i annonsen!
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- Fritatt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Toyota
- Modell
- Supra
- Modellår
- 1994
- Karosseri
- Coupe
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 913 hk
- Slagvolum
- 3 000 l
- Kilometerstand
- 25 000 km
- Girkasse
- Manuell
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Seter
- 2
- Farge
- Hvit
- Interiørfarge
- Sort
- Bilen står i
- Norge
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- AB12345
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Reklamasjonsrett ved kjøp fra forhandler
Normalt gjelder 5 års reklamasjonsrett mot skjulte feil og mangler fra overlevering av produktet. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn du hadde grunn til å forvente, basert på informasjonen du har fått fra selger. Reklamasjonsretten kan være begrenset hvis forhandleren har forretningssted utenfor Norge.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.
Mer som dette
269 990 kr


1 249 000 kr


429 999 kr


1 299 900 kr


1 189 000 kr


699 000 kr


2 099 990 kr
30 000 kr


2 090 000 kr


2 599 900 kr