Bildegalleri
SOLGT
Ford Econoline
E100. MEGET PEN OG SPESIELL.
1967
72 000 km
Manuell
Bensin
Totalpris
145 000 kr
Nyttige lenker
Eff. rente 12.73%. Eksempel: 130 000 kr over 5 år. Kostnad 43 382 kr. Totalt 173 382 kr.
Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
VI HAR NÅ GÅTT INN Å GITT SKIKKELIG VINTERRABATT 20/11
SÅ STYGG AT DEN ER RÅKUL er ord jeg har hørt nevnt om bilen du akkurat nå sitter å leser litt om. Det er nok delte meninger om dette også, for mange syntes faktisk at den er både vakker, elegant og stilig. Sikkert er det ihvertfall at de fleste mener noe om den, og svært få med bensin i blodet går upåvirket forbi den.
Med hånda på hjertet så har jeg gjennom tiden kjørt utrolig mange forskjellige bilmodeller, og flere av de har vekket mye oppsikt, MEN maken til oppstyr det blir når man tar denne ut på tur har jeg nok aldri opplevd. Du som søker en annonym biltilværelse er dermed advart, let videre blant sølvfargede Corollaer og røde Amazoner :)
Etter å ha vært på en låve noen mil Nord for Oslo vinteren 2012 der jeg for første gangen i mitt liv så en slik Econoline i levende live reiste jeg hjem med en tanke i hodet, en slik skal vi ha i hos RVG ! Vi måtte til solfyllte California for å finne en rustfri en, og etter å ha brukt mye tid på å få den lakkert tilbake i original Frozen Turquise farge ankom bilen oss tidlig 2014.
Her har den bevisst vært brukt som trekkplaster for både skuelystne og media (både Nrk og TV2 har hatt den med i livesendinger fra RVG) så nå føler vi at det er på tide å la en ny eier overta stafettpinnen.
Som nevnt lette vi etter en så rustfri bil som mulig , og til å være nær 50 år har denne klart seg utrolig bra fra stålormen. Både lakk og understell/ramme er i utrolig flott tilstand. Mekanisk er den også svært bra, motor og drivverk fungerer veldig bra. Bremser og støtdempere er nye over alt på bilen.
Interiøret også veldig fint og vi fikk setene trukket opp der borte, samtidig byttet vi alle gummilister og pakninger. Vinduer har vært tatt ut under lakkering, så dette er ingen rask og billg Usa oppussing.
Motoren er Ford sin svært slitesterke 300 CID (4,7 liter) rekkesekser på 170 hk koblet til en tre trinns manuell gearkasse. Den veier faktisk ikke mye over 1400 kg så ytelsene er det ikke noe i veien med. Herlig rekkesekserlyd, og godt dreiemoment gjør den veldig kjørbar.
Vi leverer bilen ferdig teknisk godkjent og registrert på ny eier. Her kan man selv velge tallkombinasjon/bokstaver på skiltet om det er ønsklig. Er du ute etter noe artig, anderledes og veldig oppsiktsvekkende så er dette bilen for deg. Ta kontakt om du lurer på noe.
SÅ STYGG AT DEN ER RÅKUL er ord jeg har hørt nevnt om bilen du akkurat nå sitter å leser litt om. Det er nok delte meninger om dette også, for mange syntes faktisk at den er både vakker, elegant og stilig. Sikkert er det ihvertfall at de fleste mener noe om den, og svært få med bensin i blodet går upåvirket forbi den.
Med hånda på hjertet så har jeg gjennom tiden kjørt utrolig mange forskjellige bilmodeller, og flere av de har vekket mye oppsikt, MEN maken til oppstyr det blir når man tar denne ut på tur har jeg nok aldri opplevd. Du som søker en annonym biltilværelse er dermed advart, let videre blant sølvfargede Corollaer og røde Amazoner :)
Etter å ha vært på en låve noen mil Nord for Oslo vinteren 2012 der jeg for første gangen i mitt liv så en slik Econoline i levende live reiste jeg hjem med en tanke i hodet, en slik skal vi ha i hos RVG ! Vi måtte til solfyllte California for å finne en rustfri en, og etter å ha brukt mye tid på å få den lakkert tilbake i original Frozen Turquise farge ankom bilen oss tidlig 2014.
Her har den bevisst vært brukt som trekkplaster for både skuelystne og media (både Nrk og TV2 har hatt den med i livesendinger fra RVG) så nå føler vi at det er på tide å la en ny eier overta stafettpinnen.
Som nevnt lette vi etter en så rustfri bil som mulig , og til å være nær 50 år har denne klart seg utrolig bra fra stålormen. Både lakk og understell/ramme er i utrolig flott tilstand. Mekanisk er den også svært bra, motor og drivverk fungerer veldig bra. Bremser og støtdempere er nye over alt på bilen.
Interiøret også veldig fint og vi fikk setene trukket opp der borte, samtidig byttet vi alle gummilister og pakninger. Vinduer har vært tatt ut under lakkering, så dette er ingen rask og billg Usa oppussing.
Motoren er Ford sin svært slitesterke 300 CID (4,7 liter) rekkesekser på 170 hk koblet til en tre trinns manuell gearkasse. Den veier faktisk ikke mye over 1400 kg så ytelsene er det ikke noe i veien med. Herlig rekkesekserlyd, og godt dreiemoment gjør den veldig kjørbar.
Vi leverer bilen ferdig teknisk godkjent og registrert på ny eier. Her kan man selv velge tallkombinasjon/bokstaver på skiltet om det er ønsklig. Er du ute etter noe artig, anderledes og veldig oppsiktsvekkende så er dette bilen for deg. Ta kontakt om du lurer på noe.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- Fritatt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Ford
- Modell
- Econoline
- Modellår
- 1967
- Karosseri
- Pickup
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 170 hk
- Slagvolum
- 4,6 l
- Kilometerstand
- 72 000 km
- Girkasse
- Manuell
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Seter
- 2
- Dører
- 2
- Farge
- Turkis
- Fargebeskrivelse
- Frosen Turquise
- Interiørfarge
- Turquise-Grå
- Bilen står i
- Norge
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Utstyr
- Sommerhjul
Reklamasjonsrett ved kjøp fra forhandler
Normalt gjelder 5 års reklamasjonsrett mot skjulte feil og mangler fra overlevering av produktet. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn du hadde grunn til å forvente, basert på informasjonen du har fått fra selger. Reklamasjonsretten kan være begrenset hvis forhandleren har forretningssted utenfor Norge.
Annonseinformasjon
FINN-kode
59826726
Sist endret
4. januar 2016, 12:00
Referanse
xeconolinex
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.