Bildegalleri
SOLGT
Tesla Model S
S85 NY PRIS. MYE UTSTYR.IKKE INNBYT
2014
20 000 km
Automat
El
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på EL36599Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
PRISEN ER FERDIG PRUTET. Ønsker ikke bud under angitt pris.
Det er en klisje å skrive det; men jeg selger min absolutte drømmebil med tungt hjerte grunnet studier.
Jeg skal gå på skole i en tid fremover og kost / nytte ved å ha bilen blir dessverre så dårlig at jeg ikke kan prioritere å beholde den.
Jeg har hatt den siden 26.03.2014 da jeg og min far hentet den i Trondheim. Helt siden da har jeg vært Tesla-frelst. Har kjørt endel dyre tyske biler, men kan med hånda på hjertet si at jeg har funnet mitt bilmerke. Jeg er helfrelst Tesla-fanatiker og elsker bilen. Min far var meget skeptisk da vi skulle hente bilen, og jeg siterer "det er galskap å kjøpe et elektrisk betaprodukt fra et helt nytt bilmerke". Nå litt over ett år senere har han byttet ut sin Audi A7. Med en Tesla :) Og han har aldri vært så fornøyd før med en bil. Før var han meget loyal audi-kunde. Nå er han nok loyal tesla-kunde i overskuelig framtid.
Det har ikke vært noen store feil eller mangler på bilen, men noen irritasjonsmoment har det vært.
Her er en liste over ting som skal utbedres av Tesla 14-15 oktober (jeg skulle gjerne fått disse feilene fikset FØR jeg la bilen ut for salg, men i og med at det var såpass lang ventetid på verksted så må jeg legge den ut med følgende til utbedring:
1. Installasjon av understellskjold
2. Knirk fra setebelte, venstre sete foran
3. kondens bak kromlist i bakluke
4. Venstre baklykt i karosseriet har kondens
5. Lekkasje i bakluke
6. sirkelsaglyd fra bakdelen av bil
7. Mugg i panoramatak
8. Panoramatak åpnes ikke korrekt
9. UMC åpner ikke ladeport
10. Rust på estetisk del av bremseskiver
11. Begrenset til å lade på 13A og 26A
12. Kontroll og utbedring av bremser
13. Høy ulyd fra vifteanlegg
14. Knirkelyd fra ratt
a. Dette punktet lå i systemet fra før, er dette noe du opplever, eller skal jeg lukke saken fra vår side?
I tillegg ønsker vi å utføre et par proaktive grep fra vår side som vi ettermonterer/kontrollerer på alle tidligere produserte biler:
15. Power Switch - Utskiftning av komponent til strømbryteren i bilen din.
a. OBS! Grunnet sikkerhet så ber vi om at du leverer bilen din med mindre enn 30% batteri slik at vi kan utføre denne operasjonen så raskt som mulig.
16. Utskifte av 12V-batteri pluss-pole
17. Kontrollere rattstamme for kondens
Det kan se ut som en mandagsbil, men ærlighet varer lengs så jeg la like gjerne ut hele utbedringslista fra epost-korrespondanse med Tesla. Og det er ikke i nærheten av å være så ille som det kan se ut til. De fleste av feilene over er helt bagatellmessige feil (som riktig nok ikke hører hjemme på en bil i luksussegmentet - hence hvorfor de skal utbedres på garanti) og to-tre av punktene er ikke feil, men ting som planlagt skal oppgraderes på alle Teslaer levert i 2014 (punkt 1,11, 15 og 16).
Alle punktene er forøvrig lovt utbedret av Tesla og Tesla har lovet meg en skriftlig garanti på at de tar stilling til overnevnte punker. Dermed skal det ikke være noen risiko for hverken meg (selger) eller deg (kjøper).
Den har ikke autopilot da dette ikke var et alternativ da bilen ble konfigurert. Ellers så har den alt bortsett fra hattehylle, utvidet alarm (den har alarm som standar, dette er den utvidede alarmpakken som ikke lenger fåes kjøpt) og ekstra barneseter bak.
For å liste opp det den faktisk har:
- Beige skinn interiør
- Tech-pakke
- Luftfjæring
- Panoramatak med taklukefunksjon og mulighet for skistativ
- Oppgradert lydanlegg (HiFi-pakke)
- Vinterpakke med oppvarmet frontrute og varme i bakseter
- Største batteripakke
- Utvidet lyspakke for ekstriørs
Bilen er langt over gjennomsnittet godt ivaretatt og har vært både ceramic pro (level 3) og nå swissvax-behandlet 2x.
Den er generelt veldig fint tatt vare på og ser bra ut vil jeg påstå.
VIKTIG: Jeg selger bilen av økonomiske årsaker grunnet utdanning, og er følgelig ikke interessert i noe innbytte bil.
Vennligst ikke kontakt meg om dette, takk :)
Tesla burde være godt kjent for de fleste, men skulle du være genuint interessert i å kjøpe bilen er det flott om du ringer meg før midnatt uansett ukedag/helg. Bilen står i Bodø og du er velkommen til å prøvekjøre bilen hvis du gir meg noe tids forvarsel først.
Ved tidligere anledninger har jeg hatt endel problemer med "pratmakere". Jeg er ganske travel om dagen så jeg ber om at du kun tar kontakt dersom du er genuint interessert i å kjøpe denne bilen. Ellers finnes det svært mange andre hyggelige mennesker som gjerne snakker Tesla med deg.
Telefonselger er uønsket.
Det er en klisje å skrive det; men jeg selger min absolutte drømmebil med tungt hjerte grunnet studier.
Jeg skal gå på skole i en tid fremover og kost / nytte ved å ha bilen blir dessverre så dårlig at jeg ikke kan prioritere å beholde den.
Jeg har hatt den siden 26.03.2014 da jeg og min far hentet den i Trondheim. Helt siden da har jeg vært Tesla-frelst. Har kjørt endel dyre tyske biler, men kan med hånda på hjertet si at jeg har funnet mitt bilmerke. Jeg er helfrelst Tesla-fanatiker og elsker bilen. Min far var meget skeptisk da vi skulle hente bilen, og jeg siterer "det er galskap å kjøpe et elektrisk betaprodukt fra et helt nytt bilmerke". Nå litt over ett år senere har han byttet ut sin Audi A7. Med en Tesla :) Og han har aldri vært så fornøyd før med en bil. Før var han meget loyal audi-kunde. Nå er han nok loyal tesla-kunde i overskuelig framtid.
Det har ikke vært noen store feil eller mangler på bilen, men noen irritasjonsmoment har det vært.
Her er en liste over ting som skal utbedres av Tesla 14-15 oktober (jeg skulle gjerne fått disse feilene fikset FØR jeg la bilen ut for salg, men i og med at det var såpass lang ventetid på verksted så må jeg legge den ut med følgende til utbedring:
1. Installasjon av understellskjold
2. Knirk fra setebelte, venstre sete foran
3. kondens bak kromlist i bakluke
4. Venstre baklykt i karosseriet har kondens
5. Lekkasje i bakluke
6. sirkelsaglyd fra bakdelen av bil
7. Mugg i panoramatak
8. Panoramatak åpnes ikke korrekt
9. UMC åpner ikke ladeport
10. Rust på estetisk del av bremseskiver
11. Begrenset til å lade på 13A og 26A
12. Kontroll og utbedring av bremser
13. Høy ulyd fra vifteanlegg
14. Knirkelyd fra ratt
a. Dette punktet lå i systemet fra før, er dette noe du opplever, eller skal jeg lukke saken fra vår side?
I tillegg ønsker vi å utføre et par proaktive grep fra vår side som vi ettermonterer/kontrollerer på alle tidligere produserte biler:
15. Power Switch - Utskiftning av komponent til strømbryteren i bilen din.
a. OBS! Grunnet sikkerhet så ber vi om at du leverer bilen din med mindre enn 30% batteri slik at vi kan utføre denne operasjonen så raskt som mulig.
16. Utskifte av 12V-batteri pluss-pole
17. Kontrollere rattstamme for kondens
Det kan se ut som en mandagsbil, men ærlighet varer lengs så jeg la like gjerne ut hele utbedringslista fra epost-korrespondanse med Tesla. Og det er ikke i nærheten av å være så ille som det kan se ut til. De fleste av feilene over er helt bagatellmessige feil (som riktig nok ikke hører hjemme på en bil i luksussegmentet - hence hvorfor de skal utbedres på garanti) og to-tre av punktene er ikke feil, men ting som planlagt skal oppgraderes på alle Teslaer levert i 2014 (punkt 1,11, 15 og 16).
Alle punktene er forøvrig lovt utbedret av Tesla og Tesla har lovet meg en skriftlig garanti på at de tar stilling til overnevnte punker. Dermed skal det ikke være noen risiko for hverken meg (selger) eller deg (kjøper).
Den har ikke autopilot da dette ikke var et alternativ da bilen ble konfigurert. Ellers så har den alt bortsett fra hattehylle, utvidet alarm (den har alarm som standar, dette er den utvidede alarmpakken som ikke lenger fåes kjøpt) og ekstra barneseter bak.
For å liste opp det den faktisk har:
- Beige skinn interiør
- Tech-pakke
- Luftfjæring
- Panoramatak med taklukefunksjon og mulighet for skistativ
- Oppgradert lydanlegg (HiFi-pakke)
- Vinterpakke med oppvarmet frontrute og varme i bakseter
- Største batteripakke
- Utvidet lyspakke for ekstriørs
Bilen er langt over gjennomsnittet godt ivaretatt og har vært både ceramic pro (level 3) og nå swissvax-behandlet 2x.
Den er generelt veldig fint tatt vare på og ser bra ut vil jeg påstå.
VIKTIG: Jeg selger bilen av økonomiske årsaker grunnet utdanning, og er følgelig ikke interessert i noe innbytte bil.
Vennligst ikke kontakt meg om dette, takk :)
Tesla burde være godt kjent for de fleste, men skulle du være genuint interessert i å kjøpe bilen er det flott om du ringer meg før midnatt uansett ukedag/helg. Bilen står i Bodø og du er velkommen til å prøvekjøre bilen hvis du gir meg noe tids forvarsel først.
Ved tidligere anledninger har jeg hatt endel problemer med "pratmakere". Jeg er ganske travel om dagen så jeg ber om at du kun tar kontakt dersom du er genuint interessert i å kjøpe denne bilen. Ellers finnes det svært mange andre hyggelige mennesker som gjerne snakker Tesla med deg.
Telefonselger er uønsket.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 5 800 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 524 190 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Tesla
- Modell
- Model S
- Modellår
- 2014
- Karosseri
- Coupe
- Drivstoff
- El
- Effekt
- 367 hk
- Kilometerstand
- 20 000 km
- Girkasse
- Automat
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Seter
- 5
- Dører
- 5
- Farge
- Svart
- Interiørfarge
- Beige
- Bilen står i
- Norge
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- EL36599
- 1. gang registrert
- 26.3.2014
- Eiere
- 1
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Utstyr
- ABS-bremser
- Air Condition
- Airbag foran
- Alarm
- Antiskrens
- Antispinn
- Cruisekontroll
- El.vinduer
- Elektrisk sete m. memory
- Elektriske speil
- Handsfree opplegg
- Keyless go
- Klimaanlegg
- Lettmet. felg sommer
- Lettmet. felg vinter
- Luftfjæring
- Midtarmlene
- Motorvarmer
- Multifunksjonsratt
- Navigasjonssystem
- Nivåregulering
- Oppvarmede seter
- Original telefon
- Parkeringsensor bak
- Parkeringsensor foran
- Radio/CD
- Regnsensor
- Sentrallås
- Servostyring
- Sideairbager
- Skinninteriør
- Sommerhjul
- Startsperre
- Takluke
- Vinterhjul
- Xenonlys
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
8073 BodøLogg innLogg inn for å se hele adressen
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.