Systemansvarlig
SOS-barnebyer
- Frist 21.8.2022
SOS-barnebyer søker Systemansvarlig Salesforce CRM
For å ytterlig styrke finansieringen av arbeidet med barneomsorg for de aller mest sårbare søker vi nå en systemansvarlig for vårt Salesforce CRM og Marketing Cloud miljø.
Arbeidsoppgaver:
- I denne stillingen vil du være teknisk produkteier og få systemansvar for vårt Salesforce CRM miljø og Marketing Cloud.
- Du vil bidra og delta inn i forretningsutvikling, implementering av nye funksjonaliteter innen Salesforce CRM og Marketing Cloud
- Være ansvarlig for CRM-leveransene og bindeleddet mellom forretningen og leverandør gjennom viktige faser av kundereisen
- Være ansvarlig for daglig drift, forvalting og support av systemene, og bistå med operasjonaliseringen av forretningsstrategien slik at virksomheten når sine mål
- Vedlikehold og utvikling av CRM-løsningen, og påse god dataflyt og datakvalitet mellom systemene, samt monitorering og vedlikehold av gjeldene integrasjoner
- Være ansvarlig ved å sikre nye behov blir ivaretatt og implementering av disse sammen med forretningen
Vi søker deg som:
- Har relevant universitets-/høyskoleutdanning innen IT eller markedsføring.
- Relevant erfaring kan gjøre opp for manglende høyere utdanning
- Har solid teknisk kompetanse og forretningsforståelse innen Salesforce CRM
- Har god kunnskap til systemintegrasjon og bruk av API
- Har stor interesse for grensesnittet mellom teknologi og forretning
- Har erfaring med kontinuerlig forbedring av prosesser og systemer
- Har et eget driv for å lykkes, tar ansvar, og jobber målrettet og selvstendig
- Har høy gjennomføringsevne, er initiativrik og serviceinnstilt
SOS-barnebyer er en endringsvillig og kunnskapsdrevet organisasjon hvor du vil få mulighet til å utvikle deg. Du får jobbe tverrfaglig sammen med kollegaer med godt humør og masse stå-på-vilje. For å trives hos oss er det viktig å være engasjert, åpen og motivert. Vi jobber mye i team, men stillingen krever selvstendighet og nytekning. Det er viktig at du trives i lag med andre og har gode kommunikasjonsevner, samt evne til å lytte.
SOS-barnebyer tilbyr sine ansatte:
- Et spennende og faglig sterkt tverrfaglig miljø, med stort fokus på kompetanseheving
- Korte beslutningsprosesser og stor påvirkningskraft
- Gode utviklingsmuligheter
- Et aktivt sosialt miljø
- Fleksitid
- Fine lokaler midt i Oslo sentrum
- Gode pensjon- og personalforsikringer
Arbeidssted: SOS-barnebyers kontorer sentralt i Oslo.
Mer om SOS-barnebyers arbeid finner du på våre nettsider www.sos-barnebyer.no Eventuelle spørsmål om stillingen kan rettes til Ole Herman Kjernsby, ole.herman.kjernsby@sos-barnebyer.no
Høres dette interessant ut for deg? Da vil vi at du sender oss søknad og CV så raskt som mulig og senest innen 21.08.22.
Om arbeidsgiveren
- Sted: Mariboes gate 13, 0183 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Ideelle organisasjoner
- Stillingsfunksjon: Drift/Operations
Nøkkelord
Systemforståelse, Salesforce, Forretningsforståelse, Gjennomføringsevne, Proaktiv
Annonseinformasjon
- FINN-kode 267293371
- Sist endret