Bildegalleri
Inaktiv
BMW 5-serie
I M50B25 Turbo I 2+2 I BC-Racing I K-sport
1991
362 000 km
Manuell
Bensin
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på UE91146Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
BMW E34 520i selges
Selges under byggepris, og tidsforbruket vil jeg helst ikke snakke om...
Bilen stod utstilt på Oslo Motorshow 2017
Det hele startet med en 1991 modell BMW E34 520i, som ikke er slik den en gang var.
Karosseri
Sandblåst og rustsveist
Nye innerkanaler,ytterkanaler og jekkfester
Ny nedre del av bakskjerm
Nye forskjermer
Kanalene er grunnet med epoxy innvendig, før montering. Dreneringen til takluken(som er hoved årsaken til rustproblemet i kanalene på disse) er forlenget slik at denne kommer ut av kanalene nå og ikke lar vannet renne inn.
Kanaler og skjermer er sprøytet med Owatrol olje innvendig, etterfølgt av tynn tectyl.
Lakkert i British Racing Green i juni 2016
Orignale M5 støtfangere foran og bak
Orginale M5 sideskjørt
Alt karosseriarbeid er utført av biloppretter
Motor og gir:
M50B25 non vanos med Turbo
Neddreide stempler, ca 8.5:1 i kompresjon
Nye Stempelringer
Nye ramme og rådelagre
Nye tetninger,simmerringer og pakninger.
O-Ringet blokk
ARP Bolter i topp
Lettet svinghjul i alu med 6-puch clutsh
ZF 5trinns Girkasse
Syredyppet og lakkert blokk
Planfrest blokk
Planfrest topp
Honet sylindere
Byttet ventiltetninger
Precision 5857 Turbo
Precicsion wastegate
Rustfritt grenrør
Dobble innsugskammer
Megasquirt datasprut med PNP adapter
Oljelokk til oljekjøler fra LMT
Bremset 373whp i dynapack
Understell:
BC Racing Coilovers
M5 Bakstilling med sperr
K-Sport 8stemplet Big Brake kit foran
Interiør:
2+2 M5 Interiør buffalo
Intregrerte målere i dashbord i "adapter" til lufteluke i topp
Msport ratt og girkule
Bilen selges for 149000 inkl omreg, uten Schmidt PC-Line felgene som er avbildet. Det medfølger ett sett Rondell D58 i 18'' og piggfrie vinterdekk på alufelg i 16'' (Usikker på om disse går på med bremsene)
Schmidt felgene kan medfølge for 25000 men selges ikke løst.
Ta kontakt for en hyggelig prat, jeg kan være opptatt i jobbsammenheng til tider men ringer tilbake når jeg har mulighet dersom jeg ikke skulle svare.
Selges under byggepris, og tidsforbruket vil jeg helst ikke snakke om...
Bilen stod utstilt på Oslo Motorshow 2017
Det hele startet med en 1991 modell BMW E34 520i, som ikke er slik den en gang var.
Karosseri
Sandblåst og rustsveist
Nye innerkanaler,ytterkanaler og jekkfester
Ny nedre del av bakskjerm
Nye forskjermer
Kanalene er grunnet med epoxy innvendig, før montering. Dreneringen til takluken(som er hoved årsaken til rustproblemet i kanalene på disse) er forlenget slik at denne kommer ut av kanalene nå og ikke lar vannet renne inn.
Kanaler og skjermer er sprøytet med Owatrol olje innvendig, etterfølgt av tynn tectyl.
Lakkert i British Racing Green i juni 2016
Orignale M5 støtfangere foran og bak
Orginale M5 sideskjørt
Alt karosseriarbeid er utført av biloppretter
Motor og gir:
M50B25 non vanos med Turbo
Neddreide stempler, ca 8.5:1 i kompresjon
Nye Stempelringer
Nye ramme og rådelagre
Nye tetninger,simmerringer og pakninger.
O-Ringet blokk
ARP Bolter i topp
Lettet svinghjul i alu med 6-puch clutsh
ZF 5trinns Girkasse
Syredyppet og lakkert blokk
Planfrest blokk
Planfrest topp
Honet sylindere
Byttet ventiltetninger
Precision 5857 Turbo
Precicsion wastegate
Rustfritt grenrør
Dobble innsugskammer
Megasquirt datasprut med PNP adapter
Oljelokk til oljekjøler fra LMT
Bremset 373whp i dynapack
Understell:
BC Racing Coilovers
M5 Bakstilling med sperr
K-Sport 8stemplet Big Brake kit foran
Interiør:
2+2 M5 Interiør buffalo
Intregrerte målere i dashbord i "adapter" til lufteluke i topp
Msport ratt og girkule
Bilen selges for 149000 inkl omreg, uten Schmidt PC-Line felgene som er avbildet. Det medfølger ett sett Rondell D58 i 18'' og piggfrie vinterdekk på alufelg i 16'' (Usikker på om disse går på med bremsene)
Schmidt felgene kan medfølge for 25000 men selges ikke løst.
Ta kontakt for en hyggelig prat, jeg kan være opptatt i jobbsammenheng til tider men ringer tilbake når jeg har mulighet dersom jeg ikke skulle svare.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 569 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 147 431 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- BMW
- Modell
- 5-serie
- Modellår
- 1991
- Karosseri
- Sedan
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 373 hk
- Slagvolum
- 2,5 l
- Kilometerstand
- 362 000 km
- Girkasse
- Manuell
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Vekt
- 1 445 kg
- Seter
- 4
- Dører
- 4
- Farge
- Grønn
- Fargebeskrivelse
- British Racing Green
- Interiørfarge
- Sort buffalo
- Bilen står i
- Norge
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- UE91146
- Chassis nr. (VIN)
- WBAHB510XOBD94748
- 1. gang registrert
- 6.7.1997
- Eiere
- 10
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.
Mer som dette
1 168 000 kr


499 999 kr
405 000 kr
399 900 kr
1 249 000 kr
1 195 000 kr
1 039 000 kr
269 990 kr


199 990 kr


199 000 kr