Vi ser etter rådgiver kundesenter med fokus på antihvitvask
- Arbeidsgiver
- Odal Sparebank
- Stillingstittel
- Rådgiver kundesenter med fokus på antihvitvask
- Frist
- 20.01.2022
- Ansettelsesform
- Fast
Antihvitvaskområdet er ett viktig område for banken, og vi ser nå etter medarbeider på kundesenteret med ansvar for antihvitvaskarbeidet på avdelingen. Du vil jobbe tett mot AHV ansvarlig i banken, og ut mot privat- og bedriftsmarkedet. Du vil inngå i det daglige arbeid med undersøkelser og rapportering av mistenkelige transaksjoner, samtidig som vi forventer at du bidrar til å utvikle og finne nye måter å håndtere dette viktige arbeidet på
Arbeidsoppgaver
Forebygge, avdekke, vurdere og rapportere økonomisk kriminalitet
Løpende kundetiltak og oppfølging
Analysere transaksjonsmønstre og følge opp mistenkelige transaksjoner
Følge opp mistenkelige transaksjoner innmeldt fra kunderådgivere i banken samt fra andre rapporteringspliktige
Kundekontakt
Øvrige kundesenteroppgaver
Utdanning/kvalifikasjoner
Utdanning innenfor jus, økonomi eller annen relevant fagretning; Bachelorgrad
Erfaring fra bank, risikostyring eller annet relevant arbeid
Evne til å kommunisere godt og tydelig på norsk og engelsk
Erfaring kan kompensere for manglende formell kompetanse
Personlige egenskaper
Uredd og offensiv i din holdning
Strukturert og analytisk
Fleksibel, løsningsorientert og trives med endringer
Stabil og med et sterkt ønske om å lykkes i en lokal bank
Vi tilbyr:
Spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver og mulighet til å bidra til utvikling og forbedring på et viktig område for banken
Modige og kompetente kollegaer
Godt arbeidsmiljø og god takhøyde
Konkurransedyktige betingelser
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Om arbeidsgiveren
Odal Sparebank er en lokal, selvstendig bank med visjon om å skape merverdi for kunder og lokalsamfunn. Vi har fire kontorer, 45 ansatte og forvaltningskapital på 9,4 milliarder. Vi er, sammen med mer enn 50 andre sparebanker, eier av Eika-gruppen.
Nøkkelord
bank, antihvitvask, kontroll, økonomi, kundeservice
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Henning Bunes
- Stillingstittel
- Leder kundesenter
- Telefon
- 91 76 74 15
- Kontaktperson
- Marianne Nybakk
- Stillingstittel
- Personal- og organisasjonssjef
- Telefon
- 41 69 59 63
BRUVEGEN 10, 2100 Skarnes