Bildegalleri
SOLGT
Fantastisk seilglede til salgs! - A35
2007
35 fot
Innenbords
10
Pris
980 000 kr
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innKontakt selgeren
Gratis kjøpekontrakt
- Ferdig utfylt kontrakt
- Digital signering med BankID
- 1 måned gratis båtforsikring
Nyttige lenker
Sjekk småbåtregisteretForsikre båten din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Fantastisk seilglede selges, enten du er regattaseiler eller nybegynner!
A35 en lystrer den minste bevegelse i titanrattet, og er letthåndterlig som en jolle her er det virkelig mulig å bli en god seiler!
Regattaseileren kan glede seg over gunstig IRC-mål, og å slå proffene med ett overkommelig budsjett.
Vi har seilt båten i tre sommerferier, noen helger og noe dagseiling. Men ungene vokser og vi trenger mere plass til dem og venner, så vi vurderer salg.
TUR:
Bortsett fra vår begrensede bruk så har en svensk bankmann kjørt 90 timer for motor med den og seilt kun litt, før finanskrisen traff. Da ble det mer aktuelt å være i bank enn i båt.. Vi har fått motoren opp i 400 timer og feriene har vært ca. 900-1200Nm. Rehab er langbent som en langt større båt - og er lite brukt og ikke slitt!!
Har rulleforseil og er utrolig letthåndterlig, meteparten av turseilingen har vært med spinnaker, håndterlig størrelse, og med bauspydet jibber man fra cockpit.
På ferie med ferieballast; sykkel, gummibåt osv har vi vært over 19 knop, men den kan langt mer!
REGATTA
En del punkter er sterkt forbedret, noe karbon/epoxy forsterkning øverst på roret og benyttet anledningen til å sette inn nytt lager og justere fasong, lettet hekken for diverse rask, ca 50kg lettere, ellers en rekke mindre forbedringer.
Rulleforstaget er ProFurl racing type med disk for å få forseilet så lavt som mulig. Om man ønsker en Norfoil-profil så kan vi skaffe det.
Designen er mestvinnende innen IRC, som ventelig blir det som gjelder fremover!
Seilene er klare for regatta - fra Quantum, i forskjellige high-tech materialer.
Elektronikk med PC tilkobling klar.
Det må også nevnes at ingen ting er ødelagt eller har feilet så lenge vi har hatt båten. Konstruksjonen er skuddsikker, sandwich i både skrog og dekk, vakum-og injeksjonsstøpt dyrt men sterkt og lett!!
INNE
Det blir tørt innemiljø med sandwich, og flatene inne er pene pga byggemetoden, og det er plast kombinert med mahogny. Slitesterkt og pent, og lett å holde rent. Alle bekvemmeligheter som gasskomfyr med to kokebluss og grill, varmt og kaldt vann, dieselvarmer, dusj, toalett med septikk osv.
Rehab har stått godt og tørt på land om vinteren i hele sitt liv.
Listeprisen på båten som den er utrustet (uten seil) er over 1.250.000, mens det med seil vil være over NOK 1.375.000.
Dette er en type båt som absolutt må sees og prøves...f.eks. herlig 4 m lang cockpit..
Se: http://www.archambault-boats.eu/index.php?S=boat&boat=A35
A35 en lystrer den minste bevegelse i titanrattet, og er letthåndterlig som en jolle her er det virkelig mulig å bli en god seiler!
Regattaseileren kan glede seg over gunstig IRC-mål, og å slå proffene med ett overkommelig budsjett.
Vi har seilt båten i tre sommerferier, noen helger og noe dagseiling. Men ungene vokser og vi trenger mere plass til dem og venner, så vi vurderer salg.
TUR:
Bortsett fra vår begrensede bruk så har en svensk bankmann kjørt 90 timer for motor med den og seilt kun litt, før finanskrisen traff. Da ble det mer aktuelt å være i bank enn i båt.. Vi har fått motoren opp i 400 timer og feriene har vært ca. 900-1200Nm. Rehab er langbent som en langt større båt - og er lite brukt og ikke slitt!!
Har rulleforseil og er utrolig letthåndterlig, meteparten av turseilingen har vært med spinnaker, håndterlig størrelse, og med bauspydet jibber man fra cockpit.
På ferie med ferieballast; sykkel, gummibåt osv har vi vært over 19 knop, men den kan langt mer!
REGATTA
En del punkter er sterkt forbedret, noe karbon/epoxy forsterkning øverst på roret og benyttet anledningen til å sette inn nytt lager og justere fasong, lettet hekken for diverse rask, ca 50kg lettere, ellers en rekke mindre forbedringer.
Rulleforstaget er ProFurl racing type med disk for å få forseilet så lavt som mulig. Om man ønsker en Norfoil-profil så kan vi skaffe det.
Designen er mestvinnende innen IRC, som ventelig blir det som gjelder fremover!
Seilene er klare for regatta - fra Quantum, i forskjellige high-tech materialer.
Elektronikk med PC tilkobling klar.
Det må også nevnes at ingen ting er ødelagt eller har feilet så lenge vi har hatt båten. Konstruksjonen er skuddsikker, sandwich i både skrog og dekk, vakum-og injeksjonsstøpt dyrt men sterkt og lett!!
INNE
Det blir tørt innemiljø med sandwich, og flatene inne er pene pga byggemetoden, og det er plast kombinert med mahogny. Slitesterkt og pent, og lett å holde rent. Alle bekvemmeligheter som gasskomfyr med to kokebluss og grill, varmt og kaldt vann, dieselvarmer, dusj, toalett med septikk osv.
Rehab har stått godt og tørt på land om vinteren i hele sitt liv.
Listeprisen på båten som den er utrustet (uten seil) er over 1.250.000, mens det med seil vil være over NOK 1.375.000.
Dette er en type båt som absolutt må sees og prøves...f.eks. herlig 4 m lang cockpit..
Se: http://www.archambault-boats.eu/index.php?S=boat&boat=A35
Spesifikasjoner
- Tilstand
- Brukt
- Merke
- Andre
- Modellår
- 2007
- Type
- Seilbåt/Motorseiler
- Drivstoff
- Diesel
- Motor inkludert
- Ja
- Motorstørrelse
- 20.0 hk
- Motorfabrikant
- Volvo Penta MD 2020
- Type motor
- Innenbords
- Topphastighet
- 25 knop
- Lystall
- 1.32
- Byggemateriale
- Glassfiber
- Vekt
- 4 450 kg
- Lengde i fot
- 35 fot
- Lengde i cm
- 1 067 cm
- Dybde
- 210 cm
- Bredde
- 355 cm
- Sitteplasser
- 10
- Soveplasser
- 6
- Farge
- Hvit
- Registreringsnummer
- NOR 13911
Utstyr
Seil, Quantum, Racing: storseil, lett fokk, tung fokk (begge i racing poser), asymmetrisk spinnaker. Ullmann Tur/transportfokk i dacron. Trekk til rulleforstag.
Rigg er som standard, men den er ekstra rigget for både spinnakerbom og bauspyd som er i karbon (spinnakerbom er ikke med, kan skaffes), samt racing disk rullesystem og profil fra ProFurl.
Dekksutstyr er Lewmar og Ronstan racing utstyr. 6 x vinsjer fra Lewmar, 5 dekksluker til å åpne.
VP 2020 diesel, 20 hk, seildrev, foldepropell. Tre sylindre, lite støy og vibrasjoner, lavt forbruk og 6,5knop marsjfart, 410 timer med pen kjøring (2200 o/min).
Storseilet har tyskerskjøting , flytende skjøtepunkt for fokk, utrustet for asymmetrisk spinnaker på bauspyd. Barberhaling til fokk medfølger, samt spinnakerfall til mastetopp.
Titan ratt, fabrikkmontert ekstrautstyr
Elektronikk fra Nexus: 2 stk. store mastedisplay, taktisk instrument, multiinstrument i cockpit, nav center samt gps instrument nede inkl kontakt til PC. Vindgiver i Karbon montert vertikalt for å unngå turbulens. Elektronisk kompass, VHF
Ekstra kartplotter ute fra Standard Horizon.
Sony radio/CD med høyttalere inne og ute, Sensorstyrt LED kartlampe
Nede; 220V landstrøm, 12A kraftig lader, varmtvannsbereder for motor og 220V
Kjøler, 3 bluss komfyr (2 plater samt grill)
Mikuni dieselvarmer, pålitelig og lett og termostatstyrt
Ellers: stort spesialsydd bomtelt siden cockpiten er stor, fortøyningstau, 4 fendere, båtshake, 3 vinsjhåndtak, syrefast Bruce anker med line, hesteskobøye, koniske treplugger, tåkelur, brannslukkere, radarreflektor, bomtrekk, flaggstang med beslag (ikke flagg), ekstra lyspunkter, septik som kan tømmes både ut i hav og suges opp, enkelt bestikk/tallerkener/kjele, reserve VHF-antenne
Rigg er som standard, men den er ekstra rigget for både spinnakerbom og bauspyd som er i karbon (spinnakerbom er ikke med, kan skaffes), samt racing disk rullesystem og profil fra ProFurl.
Dekksutstyr er Lewmar og Ronstan racing utstyr. 6 x vinsjer fra Lewmar, 5 dekksluker til å åpne.
VP 2020 diesel, 20 hk, seildrev, foldepropell. Tre sylindre, lite støy og vibrasjoner, lavt forbruk og 6,5knop marsjfart, 410 timer med pen kjøring (2200 o/min).
Storseilet har tyskerskjøting , flytende skjøtepunkt for fokk, utrustet for asymmetrisk spinnaker på bauspyd. Barberhaling til fokk medfølger, samt spinnakerfall til mastetopp.
Titan ratt, fabrikkmontert ekstrautstyr
Elektronikk fra Nexus: 2 stk. store mastedisplay, taktisk instrument, multiinstrument i cockpit, nav center samt gps instrument nede inkl kontakt til PC. Vindgiver i Karbon montert vertikalt for å unngå turbulens. Elektronisk kompass, VHF
Ekstra kartplotter ute fra Standard Horizon.
Sony radio/CD med høyttalere inne og ute, Sensorstyrt LED kartlampe
Nede; 220V landstrøm, 12A kraftig lader, varmtvannsbereder for motor og 220V
Kjøler, 3 bluss komfyr (2 plater samt grill)
Mikuni dieselvarmer, pålitelig og lett og termostatstyrt
Ellers: stort spesialsydd bomtelt siden cockpiten er stor, fortøyningstau, 4 fendere, båtshake, 3 vinsjhåndtak, syrefast Bruce anker med line, hesteskobøye, koniske treplugger, tåkelur, brannslukkere, radarreflektor, bomtrekk, flaggstang med beslag (ikke flagg), ekstra lyspunkter, septik som kan tømmes både ut i hav og suges opp, enkelt bestikk/tallerkener/kjele, reserve VHF-antenne
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
3484 HolmsbuLogg innLogg inn for å se hele adressen
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.