Utløpt

Maarud søker en allsidig Innkjøpskoordinator

Arbeidsgiver
Maarud AS
Stillingstittel
Innkjøpskoordinator
Frist
07.02.2022
Ansettelsesform
Fast

Vi søker deg som trives med å ha en stor bredde i arbeidsoppgavene og som samtidig liker å jobbe med detaljer og kvalitetssikring. Du vil være bindeleddet mellom salg, produktutvikling, logistikk og produksjon for å sikre at vi har riktige innsatsfaktorer og ferdigvarer, med rett kvalitet, til riktig tid og til best mulig pris. 


Arbeidsoppgaver

  • Operativt innkjøp og sikring av leveranser i forhold til kvalitet, leveringspresisjon og kost
  • Innhenting og kvalitetssikring av salgs- produksjonsprognoser
  • Samarbeid med sentral innkjøpsorganisasjon i konsernet
  • Løpende oppfølging av avvik med tilhørende analyser
  • Oppdatering og vedlikehold av dokumentasjon og systemdata
  • Kontakt mot utvalgte leverandører og sikre god kommunikasjon med disse
  • Løpende evaluering og utvikling av våre leverandører
  • Representere Innkjøp i pågående og nye prosjekter
  • Ansvar for koordinering og tilrettelegging av kjøp av administrative tjenester

 

Du vil rapportere til økonomiansvarlig i Maarud og samarbeide tett med produksjon, markedsavdeling og salg. Du vil få ett nordisk ansvar for operativt innkjøp for å dekke det norske, svenske, danske og finske markedet. Grundig opplæring vil bli gitt og mangel på erfaring innen noen av overnevnte oppgaver bør ikke hindre deg i å søke. Arbeidssted vil være Disenå i Sør-Odal, ca 1 time fra Oslo.

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • Høyskoleutdannelse, eller solid erfaring innen innkjøp og / eller økonomi
  • Gode dataferdigheter, spesielt excel
  • Gode norsk og engelsk kunnskaper, både skriftlig og muntlig

 

Personlige egenskaper

  • Fleksibel og samarbeidsvillig
  • Strukturert og analytisk
  • Serviceinnstilt lagspiller
  • Åpen og nysgjerrig
  • Glad i mennesker og potetgull

 

Til den rette kandidaten kan vi tilby en variert stilling i et hyggelig og godt etablert arbeidsmiljø.

 

Lyst til å bli en del av Maarud teamet? Kortfattet søknad med CV registreres elektronisk innen 7. februar 2022. For nærmere opplysninger om stillingen kontakt HR ansvarlig Benedicte Solhjell, benedicte.solhjell(a)maarud.no eller CFO Stein Arne Foss, stein.arne.foss(a)maarud.no. Alle søknader behandles konfidensielt.

Om arbeidsgiveren

Maarud AS er markedsleder innen snacks i Norge, med sterk omsetningsvekst de siste 8 år. Vi forsyner Norge med over 60 millioner poser snacks per år, og skaper årlig omkring 2 milliarder kroner i forbrukeromsetning for våre kunder. Våre røtter er på Maarud Gaard i Sør-Odal kommune, hvor Maarud Potetgull har blitt produsert siden 1936. Vi har omkring 200 ansatte i hele Norge, og er en del av Intersnack Group, den største snacksprodusenten i Europa. Maarud er en ansvarlig norsk markedsleder med sterke lokale merkevare som folk foretrekker. Vi er opptatt av å selge produkter av beste kvalitet som sprer kos og glede i de tusen hjem.

Sektor
Privat
Sted
Maarudvegen 130, 2114 Disenå
Bransje
Industri og produksjon,
Matvareproduksjon og -industri
Stillingsfunksjon
Innkjøp/forhandling,
Koordinering

Nøkkelord

innkjøp, innkjøper, purchaser, purchasing, sourcing

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Benedicte Solhjell
Stillingstittel
HR
Kontaktperson
Stein Arne Foss
Stillingstittel
CFO
Følg firma
97 følger dette firmaet

Maarudvegen 130, 2114 Disenå

Annonseinformasjon

FINN-kode 245984328
Sist endret 7. mar. 2022 13:36

Rapporter annonse