![Zem AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2023/10/vertical-0/04/5/262/829/625_1775648109.png)
Innkjøpsansvarlig
Zem AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Ønsker du å bidra til det grønne skiftet?
Zem er en ledende leverandør av batterisystemer og elektriske og hybride drivlinjer for skip. Vår portefølje er sterkt voksende og vi ønsker derfor å styrke vår administrative stab med en som har solid erfaring med innkjøp. Den som kommer inn vil være med å utvikle supply chain avdelingen i Zem videre.
Som innkjøpsansvarlig hos Zem blir du en del av et spennende og trivelig arbeidsmiljø, omgitt av dyktige og engasjerte kollegaer. Rollen inngår i vår supply chain avdeling som per i dag er 2 ansatte. Vi søker etter en person som trives i en hektisk hverdag, har kontroll på detaljer, er et ordensmenneske og det er viktig å trives med å ha mange baller i luften samtidig.
Nøkkelord som tilgjengelighet, leveringspresisjon, kundefokus og effektivitet er noe som beskriver kandidaten. Vi er på utkikk etter en strukturert og resultatorientert person som vil øke vår operasjonelle kapasitet. Du vil bli del av et ledende kompetansemiljø innen elektrifisering av maritim sektor og bidra til gjennomføring av banebrytende teknologiske løsninger for det grønne skiftet.
Dine hovedoppgaver vil være:
- Innkjøp med prisforespørsler for varer fra våre leverandører fra inn- og utland
- Koordinering av vareflyt mellom lagrene, og mellom våre underleverandører og verft
- Ansvar for varemottak, forsendelser og lager. Håndtere alle mottak, pakke ut og rydde for lager - eller gjøre klar for videresending .
- Lagerføring og kontroll. Føre komponenter inn- og ut av lager, og plassere disse på riktig prosjekt slik at de blir korrekt kostnadsført.
- Vedlikeholde, effektivisere og forbedre eksisterende systemer, rutiner og løsninger
- Internkontroll og dokumentasjon av prosesser
- Samarbeide tett med øvrige avdelinger internt
- Delta i møter med våre leverandører og kunder
Stillingen vil rapportere til Supply Chain Manager
Ønskede kvalifikasjoner:
- Utdanning på Bachelor nivå, Fagbrev i relevant yrke, eller annen relevant erfaring. Teknisk bakgrunn er en fordel
- Du har minimum 3 års erfaring med innkjøp og logistikk i en internasjonal virksomhet (nyutdannete vil ikke bli vurdert)
- Gode datakunnskaper
- Sterke muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter
- Flytende norsk, både muntlig og skriftlig
- Gode språkferdigheter i engelsk, både muntlig og skriftlig
- Nøyaktig, fleksibel og med god arbeidskapasitet
Vi tilbyr:
· Ledende faglig miljø
· Personlige utviklingsmuligheter i et firma i sterk vekst
· Godt arbeidsmiljø i lyse og moderne kontorer
· Konkurransedyktig betingelser
Om arbeidsgiveren
Vi arbeider tett med ledende leverandører av batterier, elektriske motorer og kraftelektronikk og har utviklet vårt eget PLS baserte styrings og kontrollsystem.
Staben består av seniorer med lang fartstid fra batteri og elektriske drivlinjer, og yngre ingeniører som er rekruttert rett fra skolen.
Majoritetseier i ZEM er Volvo Penta og gjennom Volvo systemet får vi tilgang til både teknologi, ressurser og en solid kapitalbase. Vi har hatt 50% årlig vekst de siste årene og med god lønnsomhet.
ZEM holder til i moderne kontorlokaler i Veritas parken på Høvik i Bærum.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Veritasveien 20, 1363 Høvik
- Bransje: Elektronikk, IT - programvare, Maritim og offshore
- Stillingsfunksjon: Innkjøp/forhandling, Kontor og administrasjon, Logistikk og lager
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
Prosjektoppfølging, Logistikk, Lager, Varemottak, Fakturering
(1/3)
- FINN-kode 262829625
- Sist endret