Bildegalleri
SOLGT
BMW 3-serie
m3 580kompressor
1999
178 000 km
Manuell
Bensin
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på ZZ24707Forsikre bilen din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
BMW E46 M3
Bilen er påkostet store summer.
Recaro pole position stoler med understell fra rekaro. Justerbart frem og tilbake med sliders. 6-punkt belter fra sparco.
Halvbur fra en engelsk kar. Montert i isofix fester for å slippe modifisering av interiør. Lakkert i en grå anonym farge som kler resten av bilen.
Karbon tak fra karbonius er montert. Fjernet tak med takluken (montert på karosseriverksted).
Trekt om ratt i alcantara for en finere finish.
Bygd om girkasse fra smg til manuell. 2020. Bygd ordentlig med maskinering av clutchhus osv.
Også montert shortshifter fra RTD (Carbon look).
Trekt om recaro stolene i bilen for å matche resten av interiøret.
Nye Csl bremser i fjor vinter (345 mm).
Original CSL luke. (Ett must på e46 m3) Sjekk nypris!
Montert kompressorkit fra ESS 2021. Nye typen kompressor. ESS sin egen G1 580, bra effekt! (ikke godkjent).
Full motoroverhaling/nybygd 2021 med smidde stempler og råder (i forbindelse med kompressor da stempler er en svakhet org). Alle pakninger og lagere på motor er nytt. Utvendige deler er glassblåst og shinet for å se nytt ut. (Har bilder og dokumentasjon på dette!)
Byttet motorolje hver 5000 km. Kun kjørt på Castrol 10w60
X-brace montert 2021 for å stive av bilen enda mer. (Fra puretech sweden)
Hartge 3 delte felger 10x19 og 11x19
99 mod WBA (320 ci) karosseri som er bygd om med 2002 mod m3. Bygd ordentlig med bytte av hele bakskjermen og ikke bare hjulbuen som en del gjør. Full m3 drivlinje/understell. Kun chassinr som ikke er m3. Jeg så selv lenge etter riktig bil før jeg kjøpte denne. Vet hvem som har bygget den, og er kun eid av entusiaster. Pen bil som fortjener å bli tatt vare på i videre eie også!
Deler for å sette bilen original igjen følger med.
Men pris kan diskuteres ettersom hva som skal følge med. Kan feks selges billigere uten felger, kompressor osv. Ta kontakt om du skulle lure på noe.
(BILEN ER RESERVERT FREM TIL 21/8-2022)
Bilen er påkostet store summer.
Recaro pole position stoler med understell fra rekaro. Justerbart frem og tilbake med sliders. 6-punkt belter fra sparco.
Halvbur fra en engelsk kar. Montert i isofix fester for å slippe modifisering av interiør. Lakkert i en grå anonym farge som kler resten av bilen.
Karbon tak fra karbonius er montert. Fjernet tak med takluken (montert på karosseriverksted).
Trekt om ratt i alcantara for en finere finish.
Bygd om girkasse fra smg til manuell. 2020. Bygd ordentlig med maskinering av clutchhus osv.
Også montert shortshifter fra RTD (Carbon look).
Trekt om recaro stolene i bilen for å matche resten av interiøret.
Nye Csl bremser i fjor vinter (345 mm).
Original CSL luke. (Ett must på e46 m3) Sjekk nypris!
Montert kompressorkit fra ESS 2021. Nye typen kompressor. ESS sin egen G1 580, bra effekt! (ikke godkjent).
Full motoroverhaling/nybygd 2021 med smidde stempler og råder (i forbindelse med kompressor da stempler er en svakhet org). Alle pakninger og lagere på motor er nytt. Utvendige deler er glassblåst og shinet for å se nytt ut. (Har bilder og dokumentasjon på dette!)
Byttet motorolje hver 5000 km. Kun kjørt på Castrol 10w60
X-brace montert 2021 for å stive av bilen enda mer. (Fra puretech sweden)
Hartge 3 delte felger 10x19 og 11x19
99 mod WBA (320 ci) karosseri som er bygd om med 2002 mod m3. Bygd ordentlig med bytte av hele bakskjermen og ikke bare hjulbuen som en del gjør. Full m3 drivlinje/understell. Kun chassinr som ikke er m3. Jeg så selv lenge etter riktig bil før jeg kjøpte denne. Vet hvem som har bygget den, og er kun eid av entusiaster. Pen bil som fortjener å bli tatt vare på i videre eie også!
Deler for å sette bilen original igjen følger med.
- Bilen kan selges i flere "pakker".
Men pris kan diskuteres ettersom hva som skal følge med. Kan feks selges billigere uten felger, kompressor osv. Ta kontakt om du skulle lure på noe.
(BILEN ER RESERVERT FREM TIL 21/8-2022)
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 375 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 450 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- BMW
- Modell
- 3-serie
- Modellår
- 1999
- Karosseri
- Coupe
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 343 hk
- Slagvolum
- 3,2 l
- Kilometerstand
- 178 000 km
- Girkasse
- Manuell
- Girkassebetegnelse
- 6gir
- Hjuldrift
- Bakhjulsdrift
- Seter
- 4
- Dører
- 2
- Farge
- Blå
- Fargebeskrivelse
- lemansblå
- Interiørfarge
- cinnamoen
- Bilen står i
- Norge
- Sist EU-godkjent
- 22.10.2021
- Neste frist for EU-kontroll
- 30.11.2023
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- ZZ24707
- Chassis nr. (VIN)
- wbabm11020jk04341
- 1. gang registrert
- 15.10.1999
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Utstyr
- ABS-bremser
- Air Condition
- Airbag foran
- Antiskrens
- Antispinn
- Bluetooth
- Diff.sperre
- El.vinduer
- Elektriske speil
- Klimaanlegg
- Lettmet. felg sommer
- Metallic lakk
- Midtarmlene
- Multifunksjonsratt
- Mørke ruter bak
- Radio DAB+
- Sentrallås
- Servostyring
- Seter i helskinn
- Sommerhjul
- Sportsseter
- Startsperre
- Xenonlys
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
3801 Bø i TelemarkLogg innLogg inn for å se hele adressen
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.