Utløpt

Er du vår nye regnskapsmedarbeider? Vi søker deg som er nyutdannet og som vil bli en del av vårt team på Kongsvinger!

Arbeidsgiver
BDO AS
Stillingstittel
Nyutdannet Regnskapskonsulent
Frist
28.11.2022
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med BDO AS

KONTOR: Kongsvinger

Vi søker etter en nyutdannet regnskapskonsulent som skal bidra med å styrke og videreutvikle vårt kontor på Kongsvinger. Hos oss får du en unik karrieremulighet. Som regnskapskonsulent i BDO kan du forvente deg en allsidig hverdag, hvor du vil jobbe med en rekke bransjer og virksomheter, spesielt innenfor SMB-segmentet. Vi legger vekt på å sikre og skape verdier for våre kunder. Da trenger vi deg som er engasjert og motivert, med vilje og evne til å se hva som ligger bak tallene og et ønske om å utnytte potensialet i våre systemer.

Kontoret vårt består av 11 ansatte som leverer tjenester innen Regnskap og Revisjon. Vi er i sterk vekst og har en variert og utfordrende kundeportefølje. Vi bryr oss om kundene våre, og er tett på det lokale næringslivet og kjenner kundens utfordringer. Det gjør vi ved å gi verdifulle råd og tilbakemeldinger som effektiviserer og forbedrer hverdagen. Vi er et arbeidsmiljø med dyktige og motiverte medarbeidere, og er stolte over å ha et mangfoldig arbeidsmiljø der alle har like muligheter.

Hos oss vil du være kundenes kontaktpunkt. Mange av våre kunder ønsker bistand til mer enn revisjon/regnskap, og du må derfor være nysgjerrig og ha en rådgivers mindset . BDO er et selskap i sterk vekst, med mange muligheter til å sette gode ideer ut i livet. Hos oss får du både påvirke, lære og utvikle deg. Fremfor alt blir du del av et fellesskap som er preget av ekte engasjement og høy kompetanse.

 

Vi ønsker oss en kollega som:

  • Er nyutdannet med bachelor eller master i økonomi eller annen relevant utdanning.
  • 1-4 års erfaring som regnskapskonsulent eller lignende rolle.
  • Trives med å jobbe i skjæringspunktet mellom teknologi og økonomi.
  • Har interesse for digitalisering og gode analytiske egenskaper.
  • Er prosess- og forretningsorientert, samt har evne til å se det store bilde.


Dine personlige egenskaper er gjerne:

  • Kundeorientert og serviceinnstilt.
  • Målbevisst og strukturert.
  • Initiativrik og løsningsorientert.
  • Du har høy integritet.
  • Du har mot til å utforske og utfordre.
  • Du har evne og vilje til å dele kunnskap.
  • Du er endringsvillig. Faget og rammebetingelsene vi operer i endrer seg hver dag. Det gjør at vi hele tiden må forberede oss, ta initiativ til og være åpne for nytenkning, nye løsninger og nye måter å jobbe på.

 
Hos oss får du et flott sted å jobbe og:

  • Personlig læring gjennom utfordrende og varierte arbeidsoppgaver.
  • Gode betingelser og utviklingsmuligheter.
  • Et profesjonelt team i ryggen som lærer og støtter.
  • Kompetanseutvikling gjennom et omfattende kurs- og veiledningsprogram.
  • Over 1800 trivelige, dyktige og engasjerte kolleger med fagkunnskap som spenner bredt.
  • Et uformelt og godt sosialt arbeidsmiljø med kollegaer som bryr seg om hverandre.

 

Høres dette interessant ut?
Da håper vi at du sender inn en søknad via vårt søknadsskjema. 

 

SØKNADSFRIST: 28. November 2022.
Søknader vil bli vurdert fortløpende. Tiltredelse skjer etter avtale.

 

BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.

Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.

Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.

Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Antall stillinger
2
Sted
Storgata 26, 2212 Kongsvinger
Bransje
Økonomi og regnskap,
Konsulent og rådgivning,
Bank, finans og forsikring
Stillingsfunksjon
Økonomi og regnskap / Regnskap,
Konsulent,
Revisjon og kontroll

Nøkkelord

Regnskap, SMB, BDO, Konsulent, Nyutdannet

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Rolf Udnes Glesne
Stillingstittel
Partner Revisjon/Regnskap
Telefon
91 33 29 21
Følg firma
939 følger dette firmaet

Storgata 26, 2212 Kongsvinger

Annonseinformasjon

FINN-kode 279600719
Sist endret 3. nov. 2022 13:55

Rapporter annonse