Vi i Retura Glåma AS skal forsterke administrasjonen, og søker derfor etter administrasjonsmedarbeider
- Arbeidsgiver
- Retura Glåma AS
- Stillingstittel
- Administrasjonsmedarbeider
- Frist
- 09.01.2023
- Ansettelsesform
- Fast
Dine arbeidsoppgaver blir bl.a. fakturering, HMS oppfølging, assistere og avlaste kjøreleder, betjene innkommende kundehenvendelser, samt generelt kontorarbeid.
Her hos oss er vi opptatte av å bruke de gode egenskapene og erfaringene som hver enkelt kollega besitter, og derfor er det høyst sannsynlig at det i tillegg til disse oppgavene kommer andre ting fordi du er god på det, liker å drive med det, og selvsagt fordi det er bra for Retura Glåma.
Personlig egnethet samt gode relasjoner og referanser, er spesielt viktig for at du skal kunne bli vår nye kollega. Dette, samt erfaring innen logistikk, transport og service, er viktigere enn direkte bransjeerfaring fra avfallshåndtering.
Øvrige krav er at du er omgjengelig og utadvendt, flink til å skape og bevare gode relasjoner, tar hektiske perioder og utradisjonelle tilfeldige oppgaver på strak arm, er fleksibel og samarbeidsorientert. Du må ha førerkort på bil.
100% stilling, arbeidssted er Kongsvinger. Tiltredelse er snarest, men vi klarer å vente på den rette personen. Søknad med cv samt referanseoversikt med kontaktinformasjon sendes senest 9.januar 2023.
Spørsmål vedr stillingen kan rettes til tlf 913 87 537.
Om arbeidsgiveren
Retura Glåma AS – Vi skreddersyr avfallsløsninger for bedrifter og privatkunder.
- Nettverk
- Sektor
- Privat
- Sted
- Østre Solørveg 124, 2211 Kongsvinger
- Bransje
- Konsulent og rådgivning,
- Miljøtjenester,
- Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon
- HMS,
- Kontor og administrasjon / Kontorarbeid,
- Økonomi og regnskap
- Arbeidsspråk
- Norsk
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Elin Berntsen
- Mobil
- 91 38 75 37
Østre Solørveg 124, 2211 Kongsvinger