Utløpt

Er du lederen som lykkes gjennom andre og brenner for å levere gode kundeopplevelser?

Arbeidsgiver
Odal Sparebank
Stillingstittel
Leder kundesenter
Frist
30.01.2023
Ansettelsesform
Fast
Bli kjent med EIKA GRUPPEN

Odal Sparebank er en lokal, selvstendig bank med visjonen om å skape merverdi for kunder og lokalsamfunn. Våre kjerneverdier er troverdig, tilgjengelig og modig.
Vi satser på eget kundesenter, og har ledig stilling som leder for vårt kundesenter på Skarnes. Våre rådgivere på kundesenteret utgjør førstelinjen i all kundekontakt. Vi lytter, yter god service, avdekker behov og motiverer og veileder kundene til bruk av digitale tjenester. Nå søker vi en leder som kan ta kundesenteret mot nye mål. Du er en leder som skaper resultater gjennom andre og får medarbeidere til å blomstre. Du er initiativrik, strukturert, opptatt av å bygge gode relasjoner til kunder og medarbeidere. Personlighet og egnethet vektlegges i stor grad.
Vi tilbyr deg en spennende jobb i et sterkt faglig miljø der vi setter kunden i fokus.


Sentrale oppgaver og ansvar

  • Veilede og støtte medarbeidere for å motivere til høy innsats og aktivitet
  • Ivareta høy servicegrad og profesjonalitet internt i banken og ut mot kunde
  • Oppfølging av salg og resultater
  • Gjennomføre aktiviteter i tråd med bankens verdier, retningslinjer og arbeidsmetoder
  • Opptatt av utvikling og forbedring; både faglig, personlig og organisasjonsmessig samt iverksette endringer
  • Bygge gode kunderelasjoner

Personlige egenskaper

  • Tar initiativ og er engasjert
  • Skaper resultater gjennom andre og får medarbeidere til å blomstre
  • En god relasjonsbygger til medarbeider og kunder
  • Bygge team med omtanke, tydelighet og humor
  • Strukturert
  • Brennende ønske om å lykkes i en lokal sparebank

Utdanning/kvalifikasjoner

  • Ledererfaring
  • Økonomisk utdannelse; høyskole/universitet, mastergrad/bachelorgrad
  • Erfaring fra kundesenter og salg er en fordel
  • Kunne vise til salgsresultater via andre
  • Erfaring kan kompensere for manglende formell kompetanse

Vi tilbyr:

  • Gode utviklingsmuligheter, faglig og personlig
  • En nøkkelrolle i utvikling av kundesenteret og en sentral rolle i banken
  • Spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver
  • Modige og kompetente kollegaer
  • Godt arbeidsmiljø og god takhøyde
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Om arbeidsgiveren

Odal Sparebank er en lokal, selvstendig sparebank med visjon om å skape merverdi for kunder og lokalsamfunn. Vi har fire kontorer, i Nord-Odal, Sør-Odal, Kongsvinger og Kløfta, 50 ansatte og forvaltningskapital på 10 milliarder. Vi er, sammen med mer enn 50 andre sparebanker, eier av Eika-gruppen.

Nettverk
Facebook, LinkedIn
Sektor
Privat
Sted
Bruveien 10, 2100 Skarnes
Hjemmekontor
Delvis hjemmekontor
Bransje
Bank, finans og forsikring
Stillingsfunksjon
Ledelse,
Salg / Løsningssalg,
Rådgivning
Arbeidsspråk
Norsk

Nøkkelord

Ledelse, Salg, Teamorientert, Finans, Kundesenter

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson
Odd Håvard Bratli
Stillingstittel
Banksjef salg og marked
Telefon
99 53 33 17
Kontaktperson
Marianne Nybakk
Stillingstittel
Personal- og organisasjonssjef
Telefon
41 69 59 63
Følg firma
911 følger dette firmaet

Bruveien 10, 2100 Skarnes

Annonseinformasjon

FINN-kode 286643790
Sist endret 6. jan. 2023 13:46

Rapporter annonse