Er du lederen som lykkes gjennom andre og brenner for å levere gode kundeopplevelser?
- Arbeidsgiver
- Odal Sparebank
- Stillingstittel
- Leder kundesenter
- Frist
- 30.01.2023
- Ansettelsesform
- Fast
Odal Sparebank er en lokal, selvstendig bank med visjonen om å skape merverdi for kunder og lokalsamfunn. Våre kjerneverdier er troverdig, tilgjengelig og modig.
Vi satser på eget kundesenter, og har ledig stilling som leder for vårt kundesenter på Skarnes. Våre rådgivere på kundesenteret utgjør førstelinjen i all kundekontakt. Vi lytter, yter god service, avdekker behov og motiverer og veileder kundene til bruk av digitale tjenester. Nå søker vi en leder som kan ta kundesenteret mot nye mål. Du er en leder som skaper resultater gjennom andre og får medarbeidere til å blomstre. Du er initiativrik, strukturert, opptatt av å bygge gode relasjoner til kunder og medarbeidere. Personlighet og egnethet vektlegges i stor grad.
Vi tilbyr deg en spennende jobb i et sterkt faglig miljø der vi setter kunden i fokus.
Sentrale oppgaver og ansvar
- Veilede og støtte medarbeidere for å motivere til høy innsats og aktivitet
- Ivareta høy servicegrad og profesjonalitet internt i banken og ut mot kunde
- Oppfølging av salg og resultater
- Gjennomføre aktiviteter i tråd med bankens verdier, retningslinjer og arbeidsmetoder
- Opptatt av utvikling og forbedring; både faglig, personlig og organisasjonsmessig samt iverksette endringer
- Bygge gode kunderelasjoner
Personlige egenskaper
- Tar initiativ og er engasjert
- Skaper resultater gjennom andre og får medarbeidere til å blomstre
- En god relasjonsbygger til medarbeider og kunder
- Bygge team med omtanke, tydelighet og humor
- Strukturert
- Brennende ønske om å lykkes i en lokal sparebank
Utdanning/kvalifikasjoner
- Ledererfaring
- Økonomisk utdannelse; høyskole/universitet, mastergrad/bachelorgrad
- Erfaring fra kundesenter og salg er en fordel
- Kunne vise til salgsresultater via andre
- Erfaring kan kompensere for manglende formell kompetanse
Vi tilbyr:
- Gode utviklingsmuligheter, faglig og personlig
- En nøkkelrolle i utvikling av kundesenteret og en sentral rolle i banken
- Spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver
- Modige og kompetente kollegaer
- Godt arbeidsmiljø og god takhøyde
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Om arbeidsgiveren
Odal Sparebank er en lokal, selvstendig sparebank med visjon om å skape merverdi for kunder og lokalsamfunn. Vi har fire kontorer, i Nord-Odal, Sør-Odal, Kongsvinger og Kløfta, 50 ansatte og forvaltningskapital på 10 milliarder. Vi er, sammen med mer enn 50 andre sparebanker, eier av Eika-gruppen.
Nøkkelord
Ledelse, Salg, Teamorientert, Finans, Kundesenter
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Odd Håvard Bratli
- Stillingstittel
- Banksjef salg og marked
- Telefon
- 99 53 33 17
- Kontaktperson
- Marianne Nybakk
- Stillingstittel
- Personal- og organisasjonssjef
- Telefon
- 41 69 59 63
Bruveien 10, 2100 Skarnes