Bildegalleri
Bildet 1
(1/2)
Den lojale kunden av Magnus Söderlund til salg!
Beskrivelse av varen
Tilstand: Brukt
Det er et kjent fenomen at det er mindre kostbart og arbeidskrevende å holde på allerede eksisterende kunder enn å rekruttere nye. Men hvordan klarer man å beholde eksisterende kunder og opparbeide kundelojalitet?
Denne prisbelønte boka gir inspirasjon til lojalitetsutvikling i din egen bedrift. Denne boka forsøker å gi svar på følgende spørsmål: * Hva er kundelojalitet?* Hva er det som driver fram kundelojalitet?* Hva er det som driver fram "hyperlojalitet"?* Hva skal lojalitetsføreren gjøre for å oppnå lojale kunder?* Hva blir konsekvensene av kundelojalitet?
Kan hentes i Oslo sentrum
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Profilinformasjon
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger
InnloggingAnnonsens metadata
Sist endret: 13.1.2023, 17:40 ・ FINN-kode: 287549458