300 kr
![God juice presse selger grunnet plass mangel.](https://images.finncdn.no/dynamic/480x480c//2024/8/vertical-0/06/4/364/457/034_d3234268-6095-4e09-831f-133bd0c9f766.jpg)
Tilstand: Brukt
Det Samskapte Merket
Hvordan samskaping genererer innovasjoner og utvikler merker
ISBN 9788202367299
1. Utgate, 1. opplag, 2012
Omtale
Samskaping, eller «co-creation», har de senere årene fått mye oppmerksomhet innen fagområder som strategi, markedsføring, merkevarebygging og innovasjonsledelse. Det handler om å skape konkurransefortrinn ved å fokusere på hvordan verdiskaping skjer i samspillet mellom organisasjonen og kundene.
Det samskapte merket undersøker – ved hjelp av casestudier som Barclays, Mozilla, Kraft, Yellowtail, Virgin og Danone – hvordan samskaping kan bidra til å hjelpe organisasjoner med å være nytenkende i forhold til kundene sine, ved bruk av både personlige og nettbaserte tilnærmingsmåter. Boken gir verdifull innsikt for yrkesutøvere innen markedsføring og merkevarebygging, enten de er nye i forhold til denne måten å arbeide på eller er på jakt etter ideer for å bedre kunne forstå temaet.
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger
InnloggingSist endret: 22.5.2024, 21:52 ・ FINN-kode: 297635272