Statsautorisert regnskapsfører som vil trives med en hybrid hverdag?
- Arbeidsgiver
- KN Regnskap
- Stillingstittel
- Statsautorisert regnskapsfører
- Frist
- 29.05.2023
- Ansettelsesform
- Fast
KN Regnskap AS er et statsautorisert regnskapsbyrå med 13 års erfaring. Hovedkontoret vårt ligger på Nøtterøy og vi har avdelingskontor på Geilo, Sjusjøen og i Kirkenes. Vi bruker primært det skybaserte systemet Tripletex og har kunder over hele landet. Vi har fokus på kvalitet, faglig dyktighet, service og effektivitet.
Vi er opptatt av å være kostnadseffektive for at våre kunder skal være fornøyd - og ikke minst: vi kan regnskap.
Vi ønsker enda en statsautorisert regnskapsfører med på laget, tilknyttet vårt kontor på Sjusjøen. Bor du i byen, men kunne tenke deg å tilbringe mer tid på hytta - hvor nydelig hadde det ikke vært med en skitur i pausa?
I utgangspunktet vil stillingen være 100%, men det kan være muligheter for å redusere stillingen til 80%, om det er ønskelig.
Hvilke arbeidsoppgaver vil du ha?
Du vil jobbe med regnskapføring fra A-Å, avstemming, årsoppgjør, kvalitetssikring og rapportering til myndighetene og kunder. Du vil jobbe etter noen grunnleggende, etablerte rutiner, og vi bruker digitale verktøy til arbeidsoppgavene som skal utføres. Fokuset vårt er alltid å yte den beste servicen og gi den beste kvaliteten til våre kunder. I noen kundeforhold har du ansvar for hele eller deler av regnskapet, mens i andre vil du kunne gi kundene opplæring og være en rådgiver så de kan føre regnskapet selv. Kundeporteføljen vår består av både små og mellomstore bedrifter, og du vil få ansvaret for egen kundeportefølje.
Du er rustet for enhver utfordring, og stiller opp med gode råd innenfor regnskap og økonomistyring til våre kunder. Det mest hyppige kontaktpunktet med kunder og kollegaer er digitalt, og du har ingen problemer med møter eller kontakt over Teams eller telefon. Dette er dine viktigste arbeidsverktøy. Har du noe erfaring med systemet Tripletex er det en fordel, men ikke et krav - så lenge du er lærevillig!
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter deg som har interesse for faget og trives med å jobbe selvstendig! Du har gode kommunikasjonsevner, både med kollegaer og kunder. Du er fleksibel med arbeidssted - om det er på kontoret, hytta, båten eller på hjemmekontor. Du håndterer stress godt, og ser viktigheten av å prioritere arbeidsoppgavene etter hva som haster mest.
Du er opptatt av holde deg oppdatert på faget. Å levere kvalitet i alle ledd og opprettholde gode kundeforhold er viktig for deg. Med kunder over hele landet er det bare en fordel om du kan snakke flere språk enn norsk! Samtidig er du lettlært og fremoverlent, og setter deg enkelt inn i arbeidsoppgaver og rutiner. Du setter pris på hvordan teknologien kan bidra til effektivisering av hverdagen, og trives med en digital hverdag.
I stillingen må du være statsautorisert regnskapsfører, men vi oppfordrer både deg som er i nærheten av å fullføre utdanningen og deg som har mange års erfaring innen bransjen til å søke.
Hva kan vi tilby deg?
Vi kan tilby deg en hverdag hvor du får mye frihet under ansvar, med kollegaer som ønsker å spille deg god! Vi har fleksibel arbeidstid og vår kjernetid er mellom klokka 10-14. Vi har et fast kontor på Sjusjøen, som er et velkjent hytteområdet i Innlandet. Vi ser fordelene ved å tilrettelegge en hverdag tilpasset deg, hvor du eksempelvis kan reise på hytta midt i uka og jobbe derfra.
Vi er opptatt av at du skal ha alt du trenger for å fullføre jobben din fra der du er og vi vil dekke nødvendig utstyr. Onboardingen blir tilpasset deg, du vil få god innføring i oppstarten og god oppfølging underveis.
Et av våre fokusområder er å ivareta både den fysiske og psykiske helsen til våre ansatte. Vi har derfor et stort ønske om at du bruker en time av arbeidstiden din til massasje på frivillig behandlingssted en gang i uka, som bedriften betaler for, i tillegg til eventuelle treningsutgifter. Du har også noe ansvar for egen utvikling, og vil få mulighet til å delta på kurs både fysisk og digitalt.
Vi har resultatbasert bonus, og for rett person kan det være aktuelt å gå inn på eiersiden, om det er ønskelig for begge parter.
Hos KN Regnskap er det store muligheter for rett person. Er du den vi ser etter?
Ta gjerne kontakt dersom du ønsker mer informasjon, eller vil ta en uforpliktende prat rundt stillingen.
Våre rådgivere i Adecco Select:
Marie Haugsrud, på telefon 994 09 293 eller mail marie.haugsrud@adecco.no
Hanna Sveløkken, på telefon 478 27 675 eller mail hanna.svelokken@adecco.no
- Sektor
- Privat
- Sted
- Sjusjøvegen 1595, 2612 Sjusjøen
- Flere arbeidssteder
-
- 2615 Lillehammer
- 2318 Hamar
- 0185 Oslo
- 2213 Kongsvinger
- Hjemmekontor
- Delvis hjemmekontor
- Bransje
- Økonomi og regnskap,
- Annet,
- Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon
- Økonomi og regnskap / Regnskap,
- Økonomi og regnskap / Revisjon,
- Økonomi og regnskap / Samfunnsøkonomi
Nøkkelord
regnskapsfører, autorisert, statsautorisert, hybrid, hjemmekontor
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson
- Marie Haugsrud
- Stillingstittel
- Rådgiver Select Innlandet
- Telefon
- 99 40 92 93
- Kontaktperson
- Hanna Sveløkken
- Stillingstittel
- Rådgiver Select Innlandet
- Telefon
- 47 82 76 75
Sjusjøvegen 1595, 2612 Sjusjøen