Bildegalleri
SOLGT
Mitsubishi Pajero
Turbo
1987
346 000 km
Manuell
Diesel
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på XV58007Beskrivelse
Fantastisk arbeidsbil selges for vrakpanten + prisen av nesten ubrukte vinterdekk
Dekkene står på rustne felger og har dimensjon 235/75 R15. dekkene er Hakkapelitta SUV 5 og mangler ikke 1 pigg.
Jeg aksepterer første bud over 6530,-
Bilen er kjørt urimelig langt, er fullstendig blottet for identitet, bråkete og samler kondens som en tepose i et bekkefare. Den er hardt brukt og en trenger ikke lete lenge etter rustflekker. Flere ser ut som gapende sår og vitner om år etter år med vanskjøtsel. I mine øyne er dette et kunstverk, som det har tatt år å lage.
Pajeroen har 2 batterier, og har uten unntak startet på forsøk 1 eller 2. Selv på Riksgrensen i -32! Den er unødvendig bråkete og etter årets avsløringer om dieselbløffen, forurenser den nok like mye som et Armensk atomkraftverk. Uten sammenlikning for øvrig. Det hjelper muligens ikke på at eksosrøret datt av i fart en lørdag. Det lot seg ikke sette tilbake på plass og følger ikke med bilen.
Babord baklykt er knust og gaffet tilbake på plass. Denne tapen har holdt i 2 år og jeg ser ingen grunn for at dette ikke skal holde i 2-4 år til. Det følger imidlertid med en ny rull for å dekke de nødvendigste “on the spot” reparasjoner. Vindusviskeren bak mangler delvis og varmeruta fungerer på 2 av strengene.
100-meterne i grillen har aldri fungert, men det kan være de ikke er koblet til.
Interiøret er godt brukt og lappet sammen med vegg til vegg-teppe. Det er også ubeskrivelig merkelige hull i førersetet og beskrives enklest som “lagd av gnagere”. Bilen selges uansett som “gnagerfri” Førersetet gynger like mye som en gammel sjark med slagside, men kan flyttes frem og tilbake. Det tjenerrrrr derrrrforrrrr nytten, men operrrrrrerrrres best av rrrrramsalte sjøulker. Haaarrrrrrr!
Takstativet fra Biltema er bøyd.
Koppholder fra Statoil er montert og regnes om ekstrautstyr.
I dashbordet er det et instrument som måler hellingsgraden på bilen. Den får mindre og mindre vann, uten at det kan forklares på et fornuftig vis
Kjørte av veien på vei fra jobb før jul og bilen veltet på siden. Det er imidlertid INGEN skader etter dette.
Jeg aksepterer ingen klager, da informasjonen skrevet om bilen bør være dekkende og at bildene vedlagt gjengir bilens tilstand
VIKTIG INFORMASJON
Bilen er IKKE EU-Godkjent og jeg venter varsel om avskiltning denne måneden. Jeg ser ikke for meg at den kommer gjennom en slik kontroll uten stell fra en kyndig hånd.
Dekkene står på rustne felger og har dimensjon 235/75 R15. dekkene er Hakkapelitta SUV 5 og mangler ikke 1 pigg.
Jeg aksepterer første bud over 6530,-
Bilen er kjørt urimelig langt, er fullstendig blottet for identitet, bråkete og samler kondens som en tepose i et bekkefare. Den er hardt brukt og en trenger ikke lete lenge etter rustflekker. Flere ser ut som gapende sår og vitner om år etter år med vanskjøtsel. I mine øyne er dette et kunstverk, som det har tatt år å lage.
Pajeroen har 2 batterier, og har uten unntak startet på forsøk 1 eller 2. Selv på Riksgrensen i -32! Den er unødvendig bråkete og etter årets avsløringer om dieselbløffen, forurenser den nok like mye som et Armensk atomkraftverk. Uten sammenlikning for øvrig. Det hjelper muligens ikke på at eksosrøret datt av i fart en lørdag. Det lot seg ikke sette tilbake på plass og følger ikke med bilen.
Babord baklykt er knust og gaffet tilbake på plass. Denne tapen har holdt i 2 år og jeg ser ingen grunn for at dette ikke skal holde i 2-4 år til. Det følger imidlertid med en ny rull for å dekke de nødvendigste “on the spot” reparasjoner. Vindusviskeren bak mangler delvis og varmeruta fungerer på 2 av strengene.
100-meterne i grillen har aldri fungert, men det kan være de ikke er koblet til.
Interiøret er godt brukt og lappet sammen med vegg til vegg-teppe. Det er også ubeskrivelig merkelige hull i førersetet og beskrives enklest som “lagd av gnagere”. Bilen selges uansett som “gnagerfri” Førersetet gynger like mye som en gammel sjark med slagside, men kan flyttes frem og tilbake. Det tjenerrrrr derrrrforrrrr nytten, men operrrrrrerrrres best av rrrrramsalte sjøulker. Haaarrrrrrr!
Takstativet fra Biltema er bøyd.
Koppholder fra Statoil er montert og regnes om ekstrautstyr.
I dashbordet er det et instrument som måler hellingsgraden på bilen. Den får mindre og mindre vann, uten at det kan forklares på et fornuftig vis
Kjørte av veien på vei fra jobb før jul og bilen veltet på siden. Det er imidlertid INGEN skader etter dette.
Jeg aksepterer ingen klager, da informasjonen skrevet om bilen bør være dekkende og at bildene vedlagt gjengir bilens tilstand
VIKTIG INFORMASJON
Bilen er IKKE EU-Godkjent og jeg venter varsel om avskiltning denne måneden. Jeg ser ikke for meg at den kommer gjennom en slik kontroll uten stell fra en kyndig hånd.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 1 530 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 5 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Merke
- Mitsubishi
- Modell
- Pajero
- Modellår
- 1987
- Karosseri
- SUV/Offroad
- Drivstoff
- Diesel
- Effekt
- 0 hk
- Slagvolum
- 2,5 l
- Kilometerstand
- 346 000 km
- Girkasse
- Manuell
- Hjuldrift
- Firehjulsdrift
- Seter
- 4
- Dører
- 3
- Farge
- Grå
- Interiørfarge
- Grå
- Bilen står i
- Norge
- Avgiftsklasse
- Personbil
- Registreringsnummer
- XV58007
- Salgsform
- Bruktbil til salgs
Utstyr
- Hengerfeste, fast krok
- Lasteholdere/skistativ
- Motorvarmer
- Radio/CD
- Sommerhjul
- Vinterhjul
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
9100 KvaløyslettaLogg innLogg inn for å se hele adressen
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.