Regnskapsmedarbeider
Optima Regnskap as
- Frist 30.7.2024
- Ansettelsesform Fast
Spennende karriere innen regnskap og administrasjon
Vi vokser og søker ny medarbeider!
Arbeidsoppgaver
• Utføre bokføring og regnskapsføring
• Billagshåndtering, spesielt håndtere skatt og avgifter
• Fakturakontroll
• Gjennomføre avstemminger og kontroll av regnskapet
• Betalingsoppfølgning
Ønskede kvalifikasjoner:
· Høyere utdanning innen økonomi og regnskap
· Min 3 års erfaring innen regnskap, gjerne fra regnskapsbyrå. Statsautorisert regnskapsfører er et fortrinn.
· Erfaring med Power Office Og, Periode & År
· Gode språkkunnskaper i norsk og POLSK, både muntlig og skriftlig
· God kompetanse i Excel
· Trives med å jobbe selvstendig
· Du er strukturert og nøyaktig med evne til å håndtere flere oppgaver samtidig
Personlige egenskaper
• Strukturert og god forretningsforståelse
• Positiv, engasjert og serviceinnstilt
• Analytisk, selvstendig og systematisk
• Nøyaktig og arbeidsom
Vi tilbyr
• Fast stilling 100%
• Spennende og utfordrende oppgaver
• Et positivt og inspirerende arbeidsmiljø
• Utviklingsmuligheter
• Personlig vekst og utvikling
• Lønn etter avtale
Om arbeidsgiveren
Som et autorisert regnskapsbyrå med solid fotfeste i bransjen, leverer Optima Regnskap AS omfattende økonomiske løsninger for små og mellomstore bedrifter. Vår vekst er din vekst. Derfor er alt vi gjør drevet av vår ambisjon om å levere ekstraordinære tjenester, tilpasset dine behov. Vi leverer på det siste innen moderne digitale tjenester, kombinert med solid erfaring og et mål om lønnsomhet og kvalitet. Invester i en fremtid med pålitelig økonomisk forvaltning og trygg vekst.
- Sektor: Privat
- Sted: Bedriftsveien 6, 0950 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Dokumentasjon, Kontor og administrasjon / Kontorarbeid, Økonomi og regnskap / Regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
regnskap, regnskapsfører, autorisertregnskapsfører, regnskapsbyrå, regnskapsføring a-å
- FINN-kode 329549331
- Sist endret