Bildegalleri
Markedskommunikasjon - som ny og ubrukt
Beskrivelse av varen
Boken er som ny og ubrukt. Ingen skader eller slitasje.
Hentes på Olaf Ryes plass på Grünerløkka, eller sendes med finn fiks ferdig.
OM BOKEN
Denne boken henvender seg til alle som studerer, jobber med eller er interessert i markedskommunikasjon.
Markedskommunikasjon som fagfelt og som profesjon er i en endringstid. Digital teknologi og nye mediekanaler åpner for spennende, kreative budskap i nye mediekanaler og i nye situasjoner, men gjør det også mer krevende å holde oversikten. Til tross for mange endringer er det imidlertid veldig mye som ikke er endret. Målet med markedskommunikasjon er å oppnå effekter. Alle disse effektene, enten det er kjennskap, kunnskap, holdninger eller atferd, kan kun oppnås gjennom å påvirke mennesker, eller deres hjerner. Og disse hjernene har ikke endret seg på grunn av vår tids digitale transformasjon. De er et produkt av millioner av år med evolusjon, og de siste 10 15 årene er i det perspektivet bare en liten «dråpe i havet». Markedskommunikasjon balanserer disse to, tilsynelatende motstridende, trekkene ved markedskommunikasjon. Forfatterne gir i denne boken et oppdatert bilde av markedskommunikasjon, samtidig som de lengre linjene trekkes:
- Om hvordan og hvorfor markedskommunikasjon virker.
- Ved å gi deg teoretisk og analytisk innsikt til å tolke muligheter i markedskommunikasjon, både i dag og i de nærmeste årene.
- Gjennom avveiingen mellom hva som er teoretisk etablert, testet og anerkjent i akademisk forskning, og hva som er teknologisk mulig i praksisfeltet.
Forfattere: Lars Erling Olsen, Adrian Peretz
ISBN: 9788245013689
Forlag: Fagbokforlaget
Innbinding: Pocket
Utgitt: 2017
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innAnnonsens metadata
Sist endret: 19.8.2024, 14:24 ・ FINN-kode: 352486225