345 kr
![Strømsparer](https://images.finncdn.no/dynamic/480x480c//2021/11/vertical-0/24/8/239/792/958_1118806628.jpg)
Tilstand: Brukt
Kundene handler i flere salgskanaler som bedriftene har opprettet; de er multikanalkunder. Når over 90 % av befolkningen også handler over Internett, blir det enda viktigere å sette kundene eller brukerne i sentrum og skape verdier for dem. Som denne boken viser, setter bedriftene heller produktene eller kanalene i sentrum for strategien sin. De mangler fokus på serviceinnovasjon i strategien, og får ikke utnyttet det potensialet som ligger i å utvikle nettsider som gir høy tilfredshet, lojalitet og lønnsomhet. Boken bygger på den største undersøkelsen av netthandel som er gjort i Norge.
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger
InnloggingSist endret: 13.5.2024, 14:33 ・ FINN-kode: 352947246