Bildegalleri
KTM 660 SMC
2004
10 005 km
654 cc
60 hk
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på ZC5051Forsikre kjøretøyet ditt
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
KTM 660 SMC
Dette er en rå racingmaskin, laget for å svinkjøre på asfalt. Disse går noe inn i granskauen godt.
Kjøpte den, usett og uprøvd, i april 2024, av en fyr på Vestlandet, som sa den var litt tungstartet pga av gammel bensin i forgasseren. Dette viste seg å ikke stemme. Forgasseren var tett, siden den hadde stått i en garasje i to år, med E10 bensin ombord. Det er å be om trøbbel. Man skal aldri bruke noe annet enn 98 på MC, båtmotor, gressklipper o.l.
Forgasseren har nå vært hos en ekspert for total rebuild. Den har vært fullstendig demontert, renset i ultralydbad, skiftet alt av dyser, pakninger, membraner og nål. Har også skiftet forgasserens mid-body, for de som vet hva dette er. Forgasseren er som ny.
Den starter fortsatt ikke. Den har kompresjon og gnist på ny plugg. Har ikke målt kompresjonen. Viser antydning til start, så det kan være en bagatell. Jeg har mistet motivasjonen, og har ikke rørt den siden mai 2024, men tenker at dette er et bra prosjekt for dem som liker en utfordring.
Sykkelen har bare gått ca 10000, og ser ut deretter. Ser meget bra ut, til å være 20 år gammel.
Selges til nevenyttig person som vet hva dette er slags sykkel. Fungerer utmerket, når de fungerer, og går jevnt og fint. Har hatt lignende KTM tidligere, og vet at de er bra.
Dette er en rå racingmaskin, laget for å svinkjøre på asfalt. Disse går noe inn i granskauen godt.
Kjøpte den, usett og uprøvd, i april 2024, av en fyr på Vestlandet, som sa den var litt tungstartet pga av gammel bensin i forgasseren. Dette viste seg å ikke stemme. Forgasseren var tett, siden den hadde stått i en garasje i to år, med E10 bensin ombord. Det er å be om trøbbel. Man skal aldri bruke noe annet enn 98 på MC, båtmotor, gressklipper o.l.
Forgasseren har nå vært hos en ekspert for total rebuild. Den har vært fullstendig demontert, renset i ultralydbad, skiftet alt av dyser, pakninger, membraner og nål. Har også skiftet forgasserens mid-body, for de som vet hva dette er. Forgasseren er som ny.
Den starter fortsatt ikke. Den har kompresjon og gnist på ny plugg. Har ikke målt kompresjonen. Viser antydning til start, så det kan være en bagatell. Jeg har mistet motivasjonen, og har ikke rørt den siden mai 2024, men tenker at dette er et bra prosjekt for dem som liker en utfordring.
Sykkelen har bare gått ca 10000, og ser ut deretter. Ser meget bra ut, til å være 20 år gammel.
Selges til nevenyttig person som vet hva dette er slags sykkel. Fungerer utmerket, når de fungerer, og går jevnt og fint. Har hatt lignende KTM tidligere, og vet at de er bra.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- Fritatt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- Tilstand
- Brukt
- Merke
- KTM
- Modell
- 660 SMC
- Modellår
- 2004
- Type
- Offroad/Motard
- Effekt
- 60 hk
- Slagvolum
- 654 cc
- Kilometerstand
- 10 005 km
- Vekt
- 135 kg
- Registreringsnummer
- ZC5051
- Eiere
- 15
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.
Mer som dette
27 613 kr
Larvik
65 613 kr
Førde
Husqvarna 701
239 900 kr
75 613 kr
45 000 kr
Drammen
Yamaha Yz 490
20 000 kr
Vestfossen
Kawasaki GT550
21 613 kr
Dilling
Suzuki DR600
149 613 kr
Kongsvik
Arctic-cat 2024
40 613 kr
Ålgård
Husaberg Fe 450 2009
79 990 kr