Compliance officer
Vi ser etter deg som vil utvikle deg innen compliance og styrke funksjonen i 4Service. I rollen vil du være en viktig rådgiver og sparringspartner i selskapet, og får muligheten til å samarbeide med mange enheter på tvers av konsernet. Du vil få gode muligheter til å påvirke rollen, vårt rammeverk for compliance og videre utvikling av selskapet. Stillingen rapporterer til Konserndirektør HR & HMSK.
Hverdagen din i korte trekk:
- Utvikle og koordinere et robust compliance-rammeverk for 4Services aktiviteter
- Kartlegge og analysere compliancerisiko
- Utføre operative oppgaver som aktsomhetsvurderinger og redegjørelser etter åpenhetsloven, svare på leverandørundersøkelser og kartlegginger, samt ivareta og oppdatere lovpålagt personvernrettslig dokumentasjon m.m.
- Gi råd og veiledning for å sikre at 4Service fortsetter å levere tjenester i tråd med regelverksplikter
- Gjennomføre kontroller av regelverksetterlevelse, loggføre eventuelle identifiserte avvik, utarbeide handlingsplaner og tiltak, samt legge til rette for god etterlevelse i selskapet
- Samarbeide med ledelsen og stakeholders for å effektivisere og videreutvikle våre prosesser
- Vurdere og koordinere behovet for ekstern bistand ved behov
Vi tror den riktige kandidaten er opptatt av å sikre effektiv compliance samtidig som du er med på å øke selskapets lønnsomhet. Det er viktig for oss at du ønsker å være med å bygge opp compliance-funksjonen i et sekskap i stor vekst. Du ser ikke compliance som en begrensning, men heller noe som muliggjør vekst og innovasjon.
Ønskede faglige kvalifikasjoner:
- Mastergrad i rettsvitenskap eller tilsvarende
- Minst tre års erfaring fra arbeid med compliance eller internkontroll
- Bransjeerfaring vil være en fordel, men intet krav.
Hvem er du?
For å lykkes i rollen må du være selvgående, systematisk og ha svært høy integritet. Du er serviceinnstilt ovenfor dine kollegaer og forstår hvordan interne og lovpålagte krav kan formidles til resten av 4Service på en tydelig og forståelig måte. Du arbeider strukturert og systematisk ved at du planlegger, følger opp og gjennomfører dine oppgaver. Du forstår hvordan lover og regler påvirker ansvarsområdene dine, og lager rutiner for oppfølging og etterlevelse av disse i organisasjonen.
Som medarbeider i 4Service AS vil du få stor frihet til å forme rollen og være med å videreutvikle selskapet, både innenfor faget ditt og kommersielt. Selskapets visjon er å levere kvalitetsservice enkelt og personlig. Kulturen preges av høyt tempo og et utviklings- og mulighetsorientert tankesett. 4Service har en uttalt holdning om at medarbeidere vokser med tillit, ansvar og muligheten for individuell utfoldelse, og de mener at dedikerte og motiverte medarbeidere er deres fremste garanti for leveranser av høy kvalitet. 4Service sitt overordnede mål er å være Norges mest attraktive serviceselskap, med sterkt fokus på utvikling av egne medarbeidere.
Arbeidssted er Brynsalléen 4, 0667 Oslo. Noe reisevirksomhet må påregnes.
Har du spørsmål til stillingen?
Vi har valgt The Assessment Company som samarbeidspartner og rådgiver i rekrutterings- og utvelgelsesprosessen. Ta gjerne kontakt med Isabel Andersen Mougios på 926 82 929 / isabel@theac.no for en prat om denne spennende stillingen.