Customer Success Specialist
Aritma AS
- Frist 30.6.2024
- Ansettelsesform Fast
Ønsker du å jobbe med fremtidens finansløsninger?
Aritma er et FinTech-selskap i sterk vekst som leverer markedsledende produkter for bedrifter. Vi spesialiserer oss på løsninger som forenkler og automatiserer regnskap og betaling. Kjernen i satsingen vår er en Open Finance Platform som knytter sammen regnskapssystemer og finansielle aktører sammen med banker.
Vi har høye ambisjoner utenfor Norge og Norden, og ser nå et stort marked for våre tjenester. Vil du være med på vekstreisen?
Hvem vi ser etter:
Vi ser etter deg som er over gjennomsnittlig interessert i teknologi og som vil jobbe i skjæringspunktet mellom utvikling og forretning. Du ønsker å jobbe tett på innovasjon og produktutvikling. Erfaring med ERP-systemer som Visma Business er en fordel, men ikke et krav.
Vi verdsetter engasjement, nysgjerrighet og proaktivitet. I og med at vi er i vekst og har et høyt tempo, ser vi etter kollegaer som er tilpasningsdyktige, tar initiativ og bidrar aktivt inn i en kontinuerlig dialog om hvordan vi blir enda bedre i morgen, enn vi er i dag.
Hos oss vil du få mulighet til å utvikle deg og jobbe i et engasjerende og morsomt arbeidsmiljø!
Hva du vil jobbe med:
I Aritma får du jobbe med produkter som automatiserer og dermed forenkler arbeidshverdagen innen regnskap og økonomi. Her blir du kjent med programvareløsninger innen betaling og avstemming, hvor du vil løse kundehenvendelser og ta en rådgiver-rolle ut mot våre kunder.
Samtidig vil du også være tett på produktutvikling, fra kravspesifikasjon til testing og implementering, og ha stor påvirkningskraft på nyutvikling og forvaltning av våre eksisterende løsninger.
Arbeidssted: Bergen
Eksempler på arbeidsoppgaver for en Customer Success Specialist i Aritma:
- Customer success - løse kundehenvendelser og sørge for at bedriftskundene våre lykkes
- Onboarding av nye kunder
- Utforske nye verdiøkende tjenester og drive frem nye forretningsinitiativ. Du kan jobbe tett med vår kommersielle avdeling for å teste hypoteser for nye verdiforslag
- Bidra i ansettelsesprosesser. Så langt i år har vi ansatt 14 nye kollegaer og skal fortsette å ansette hyppig.
- Demonstrasjon og opplæring av produkter mot nye og eksisterende kunder
- Test og kvalitetssikring av programvare
- Utarbeidelse av dokumentasjon, produktsider, FAQ
- Hente innsikt fra kunder og komme med innspill til roadmap og utvikling av ny funksjonalitet
NB: Rollen er ikke låst til arbeidsoppgavene over - vi utvikler våre ansatte etter enkeltpersonene og behovet til Aritma til enhver tid. Vi har stor takhøyde og mange utviklingsmuligheter.
Hva vi tilbyr:
Som Customer Success Specialist i Aritma vil du få et innblikk og hands-on erfaring i FinTech økosystemet, hvor du får nyttig erfaring med hva som skjer av utvikling og innovasjon både hos oss og i bransjen forøvrig. Du vil få jobbe tett sammen med bedriftskunder fra ulike bransjer, dyktige utviklere, forretningsutviklere, og salgs-/markedsfunksjon.
Lærekurven vil være bratt, men samtidig er det svært gode utviklingsmuligheter for riktig kandidat.
Hos Aritma har vi et dynamisk og sosialt miljø med quiz hver fredag, grytidlig padeltennis på onsdager og et av Bergens beste bordtennismiljø. Vi holder til i toppetasjen i moderne lokaler på Laksevåg med flott utsikt over byfjorden. Vi har også doblet størrelsen på kontorlokalene og fått flotte fasiliteter med spill slik som shuffleboard, foosball og arkademaskin.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Damsgårdsveien 167, 5160 Laksevåg
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT - programvare, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: IT drift og vedlikehold / IT-support, Konsulent, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
økonomi, finans, teknologi, fintech, B2B
- FINN-kode 354761388
- Sist endret