![Halden kommune logo](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2024/5/vertical-0/30/1/355/060/101_d89ef5db-1dba-4974-a7d3-c24a857c3303.png)
Rådgiver
Halden kommune
- Frist 5.8.2024
- Ansettelsesform Fast
Rådgiver innen offentlige anskaffelser
Er du vår nye rådgiver innen offentlig anskaffelser?
Beskrivelse av arbeidssted:
Halden kommune ønsker å styrke sin kompetanse innenfor offentlig anskaffelser. Avdelingen består av 3 årsverk som rapporterer til økonomisjefen. Stillingen har arbeidssted i Halden rådhus som er sentralt plassert midt i byen.
Stillingens arbeidsområder/oppgaver:
- Overordnet faglig ansvarlig for alle innkjøp etter regelverket for offentlig anskaffelser
- Gjennomføre anskaffelser etter regelverket for offentlig anskaffelser
- Juridisk rådgivning om lov og forskrifter om offentlig anskaffelser og tilstøtende områder til alle kommunens enheter.
- Aktiv bidragsgiver til den faglige og strategiske utviklingen av innkjøpsområdet til kommunen
- Andre arbeidsoppgaver kan blir tillagt stillingen etter behov/ eller ønske
Vi ser etter deg som har:
- Relevant høyskole- eller universitetsutdanning på bachelor/masternivå innenfor relevant fagområde, for eksempel jurist eller økonom utdanning.
- Lang og relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet.
- Minimum 3 års erfaring innenfor fagfeltet offentlig anskaffelser og god kompetanse om lov og forskrift om offentlig anskaffelser.
- Du må ha gode kommunikasjonsevner, og god skriftlig og muntlig på norsk.
- Gode IT ferdigheter
- En fordel med kjennskap til innkjøpsprogrammet Mercell.
Vi ser etter deg som:
- Trives med å jobbe selvstendig, men samtidig har gode samarbeidsevner.
- Er løsningsorientert, fleksibel og liker å jobbe i en hektisk hverdag.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Generelle betingelser:
Pliktig medlemskap i offentlig tjenestepensjonsordning med 2%.
Lønn i hht lov og avtaleverk.
Søknad sendes:
Søknad sendes elektronisk via knappen "Søk her". Da kommer du til stillingen på Halden kommunes hjemmeside og du må fullføre søknadsprosessen der.
Ved behov for veiledning ved utfylling av elektronisk søknad, kontakt Halden kommunes servicesenter.
Vi ber alle søkere laste opp dokumentasjon på utdanning og attester på arbeidserfaring for å dokumentere kvalifikasjoner som fremkommer i CV og som grunnlag til lønnsfastsettelse. Ansiennitet blir vurdert og fastsatt basert på vedlagt dokumentasjon
Dersom det går fram av din søknad at du ønsker konfidensiell behandling, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig, selv om søker selv har bedt om konfidensiell behandling. Søker vil da få informasjon om dette - jfr. Offentleglova §25.
Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.
- Sektor: Offentlig
- Antall stillinger: 2
- Sted: 1771 Halden
- Bransje: Offentlig administrasjon
- Stillingsfunksjon: Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk
- FINN-kode 355060101
- Sist endret