Bildegalleri
TUNING - VAG - VW -AUDI - HPA MQB EA888 G3 HØYTRYKKS DRIVSTOFFPUMPE GI BUD
Trygg handel med Fiks ferdig
Varen blir sendt til deg, og du har 24 timer på deg til å inspisere den før pengene overføres til selger.
Beskrivelse av varen
Ubrukt pumpe for tuning av motorer
GI BUD
Hentes eller sendes.
HPA MQB EA888 GEN 3 HØYTRYKKS DRIVSTOFFPUMPE
HVA-275
HPA M Gen 3 høytrykks drivstoffpumpe
Merk: denne pumpeoppgraderingen er for motorene som kjører OEM Hitachi -pumpen og er ikke kompatibel med kjøretøyer som kjører Bosch-pumpen. Vennligst inspiser visuelt for å sikre at de ser like ut før du bestiller.
QB EA888EA888 Gen3s OEM maksimale driftstrykk er 200 bar eller litt over 2900 PSI. Ved lagereffektnivåer er dette tilstrekkelig for riktig forstøvning og tilførsel av drivstoffmasse til sylindrene. Med økt kraftbehov gjennom tuning og maskinvareoppgraderinger, presses drivstoffsystemet til sine grenser for å gi den forespurte drivstoffmassen. Dette er en avgjørende oppgradering for alle trinn 3-biler!
HØYERE TRYKK = MER INNSTILLENDE HODEROM
HPAs høytrykksdrivstoffpumpe gir tuneren mer takhøyde med muligheten til å øke drivstofftrykket til over 240 bar (3480 PSI)!
OEM HITACHI KJERNER MED TILPASSEDE INTERNALLER
Hvert matchende sett med stempel og hylse er presisjonsmaskinert, slipt til strenge dimensjonstoleranser, og deretter DLC (Diamond-like Carbon) belagt for overlegen pålitelighet.
INSTALLASJON PÅ BOLT, INGEN MONTERING KREVES
I motsetning til våre konkurrenter, har HPA valgt å tilby splitter nye, ferdigmonterte pumper for å sikre at hver enkelt er bygget i henhold til våre strenge kvalitetskontrollstandarder. Ingen spesielle verktøy kreves, dette er en direkte bolt-on-applikasjon som sparer deg for tid og penger samtidig som du beholder den originale drivstoffpumpen når du vil gå videre til neste prosjekt!
STØTTE FOR NA- OG ROW-BILER
Denne pumpen er basert på den europeiske modellen og er designet for både nordamerikanske og ROW-biler, inkludert OEM-stil MPI-installasjon. Alt som kreves er å fjerne messingpluggen og installere OEM lavtrykksuttak for ROW-applikasjoner.
NEDLASTNINGER
Installasjonsveiledning
INSTALLASJONSTIPS
Bilens drivstoffleveringssystem bruker en høytrykksdrivstoffpumpe (HPFP) sammen med en lavtrykksdrivstoffpumpe (LPFP). Vi anbefaler på det sterkeste at du bruker VCDS til å overvåke og logge følgende for å sikre at systemet kjører innenfor spesifikasjonene før oppgradering.
1. Drivstofflogg - RPM, HPFP/skinnetrykk (spesifisert), HPFP/skinnetrykk (faktisk), LPFP driftssyklus.
2. Hvis du bruker etanolblandet drivstoff, øker behovet for LPFP. Dette kan føre til overoppheting av kontrolleren eller at terskelen til drivstoffpumpen faller under volumet som trengs for å mate HPFP.
3. LPFP-driftsyklus vs. HPFP/Rail Pressure (Actul) kan vise høye trykkfall som tilsvarer LPFP-driftsyklusgrensene (90+ %) Dette betyr at LPFP-en må skiftes ut eller oppgraderes for å imøtekomme drivstoffpåfyllingen som trengs for tuning på motoren .
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innAnnonsens metadata
Sist endret: 28.11.2024, 18:14 ・ FINN-kode: 355137794