Ankerløkken ble etablert i 1951 og er et av Norges eldste og mest etablerte selskaper innen anleggsbransjen. Virksomheten omfatter import, salg og service av tilleggsutstyr for anleggsmaskiner samt kantstøpemaskiner og støvdempingsutstyr. Les mer om produktene på www.ankerlokken.no
Regnskap og administrasjonsmedarbeider
Vi ser for oss en person som kan jobbe 60-80% med relevant erfaring fra regnskap, kundeoppfølging, kundefordringer, være fortrolig med telefonkontakt og god systemforståelse. Har du erfaring med lønn er det en fordel, men ikke et krav.
Noen av dine arbeidsoppgaver vil være: - Oppfølging av utestående kundefordringer og purringer
- Mye kontakt med kunder på telefon og e-post
- Registrering og oppfølging av kundebasen
- Bestilling av kontorrekvisita
Vi ser etter deg som:- Har utdannelse eller erfaring innen regnskap og administrasjon
- Har god systemforståelse (Visma Global)
- Er strukturert og selvgående
- Liker en variert hverdag med mange ulike oppgaver
Til et lite team blir det viktig at du er løsningsorientert og har et godt humør. Er du i tillegg fleksibel og setter kundeservice høyt – da vil du garantert passe inn. Det tilbys konkurransedyktig lønn, forsikringer og god pensjonsordning.
Kjenner du deg igjen i dette og tenker at dette er jobben for deg, da gleder vi oss til å høre fra deg så snart som mulig. Søknader vil bli behandlet fortløpende. Har du spørsmål om stillingen kontakt Berit Vefald i Temp-Team på 982 44 740.