![Assessio Group logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/6/vertical-0/13/0/357/091/080_3af42aee-95a3-44ec-be0b-7161536c663e.png)
![](https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2022/8/vertical-5/19/6/348/9d4/20-/1fd/0-1/1ed/-8b/de-/9ff/ba2/d6c/466_1271986106.jpg)
Customer Support Coordinator
Assessio Group
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Nyutdannet og sulten på bred arbeidserfaring og utviklingsmuligheter i et raskt voksende selskap innenfor HR-tech?
Nyutdannet og sulten på bred arbeidserfaring og utviklingsmuligheter i et raskt voksende selskap innenfor HR-tech? Se her!
Det er i dag alt for mange som opplever urettferdig behandling i arbeidslivet. Vårt mål er å sørge for at organisasjoner skal se potensialet i sine jobbsøkere og ansatte og la dette være førende for sine rekrutterings- og utviklingsprosesser. Med psykologisk innsikt og vitenskap ønsker vi å sørge for at alle blir gitt en sjanse. Dette er vår visjon; «Zero Talent Waste».
Assessio er Nordens største leverandør av arbeidspsykologiske tester. For å oppnå vår visjon, sertifiserer og veileder vi både store og små kunder i bruk av tester til rekruttering- og utviklingsprosesser, for å bidra til økt treffsikkerhet, effektivitet og ikke minst, rettferdighet. Dette siste punktet utgjør grunnstenen i vår visjon – at alle mennesker fortjener en sjanse. Assessio består i dag av 150 ansatte fordelt på 5 land, og er i stadig vekst. Vi jobber tett med noen av Norges mest spennende organisasjoner, både innen offentlig og privat sektor, samt flere store internasjonale selskap. Vi er svært opptatt av å være tett på våre kunder og sørge for at de får mest mulig verdi av samarbeidet med oss og i bruk av våre produkter.
For å lykkes med dette ser vi nå etter en dyktig Support Coordinator, som for mange kunder vil være Assessios ansikt både utad og innad. Arbeidsoppgavene vil være varierte, men fordeler seg innenfor tre hovedområder:
Kurskoordinering
Som Support Coordinator i Assessio har du ansvaret for å planlegge og administrere alle våre sertifiseringskurs fra A-Å. Vi avholder jevnlig fysiske og digitale kurs for våre kunder, og med god struktur, nøyaktig informasjon og et smil om munn, spiller du en svært viktig rolle. Du vil samarbeide tett med våre kursholdere for å sørge for en hyggelig, spennende og personlig kursopplevelse. I tillegg vil du ansvar for våre lokaler og sørge for at vi har det fint og hyggelig på jobb.
Teknisk support
Etter endt sertifiseringskurs vil kundene gå i gang med å bruke våre verktøy i deres egne prosesser. For mange går dette enkelt, men noen har også spørsmål og behov for støtte. Din rolle i dette vil være å bistå våre kunder når de tar kontakt, da gjerne vedrørende tekniske problemstillinger knyttet til vår testplattform. Dukker det opp spesifikke faglige spørsmål, samarbeider du tett med våre Customer Success Managers.
Du vil bli en del av et internasjonalt support team, med medarbeidere i blant annet Sverige, Danmark og Nederland, som møtes ukentlig digitalt. I tillegg vil du sitte med ansvar for vår kundesupport (Zendesk) og sørge for at alle kunder får den hjelpen de trenger – enten ved å besvare spørsmål selv, eller sørge for at de blir besvart av andre.
Prosjektstøtte
I Assessio har vi i løpet av et år mange ulike prosjekter og aktiviteter. Dette kan være alt fra innføring av nye systemer og prosesser, til gjennomføring av kundeevents, støtte av våre ledere og alt i mellom. Din rolle vil være å koordinere disse prosjektene, samt støtte oss i gjennomføringen og sørge for at vi kommer i mål. Dette vil bidra til å skape en variert hverdag og vi ønsker en person som opplever at ingen oppgave er hverken for liten eller for stor.
I tillegg til overnevnte områder, vil du også ha ansvar for våre nettsider og utsendelse av nyhetsbrev og annen kundekommunikasjon.
Hvem er du?
Du er en serviceinnstilt person som trives med å ha mange baller i luften samtidig. Du er glad i å skape gode rutiner og prosesser for å få ting til å fungere best mulig. Selv om mye av arbeidet krever at du trives med struktur og orden, vil du hos oss likevel oppleve en variert hverdag der ingen dag er lik. Du vil få god opplæring i alle våre testløsninger og systemer, men det er viktig at du som person interesserer deg for tekniske systemer og evner å sette deg raskt inn i hvordan disse fungerer. Har du i tillegg utdanning og/eller interesse for HR og arbeidspsykologiske testverktøy, er dette et pluss.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning (HR, samfunnsvitenskapelige fag, psykologi, eller lignende)
- Relevant erfaring er positivt, men ikke et krav
- God muntlig og skriftlig formuleringsevne på norsk og engelsk – dette for å håndtere både norske og internasjonale kunder og kollegaer
Vi tilbyr:
Vårt arbeidsmiljø er preget av individuell frihet, humor og kunnskap. Vi er en liten gjeng på det norske kontoret og har mye moro sammen. Vi er opptatt av å sørge for læringsmuligheter og nye innsikter – det er ikke bare kundene våre som skal lære av kursene våre! Grunnstenen i vår arbeidsetikk er tanken om at vi alle er en del av et team og skal spille hverandre gode, men at vi samtidig må jobbe selvstendig og ta initiativ for å lykkes. Du vil utdannes og sertifiseres i hele vår test- og kursportefølje, samt reise til Sverige for å få opplæring fra vårt supportteam. Stillingen er fast og vi tilbyr attraktive ordninger for bonus og pensjon, samt seks ukers ferie. Vi har kontorer midt i Oslo Sentrum, men tilbyr om ønskelig mulighet for hjemmekontor to faste dager i uken når det lar seg gjøre.
Vi tror denne rollen er en perfekt start på karrieren for deg som er nyutdannet. Du vil få erfaring med en stor bredde av arbeidsoppgaver, samt etablere et omfattende nettverk ved å jobbe tett med flere av Norges største og mest spennende kunder.
Ønsker du å ta det neste karrieresteget hos oss, kan vi tilby spennende utviklingsmuligheter internt basert på ønske og kompetanse. Ønsker du å jobbe mer med produktene våre, kursing og hjelpe kunder våre med å få verdi av vår plattform, vil du kunne vokse inn i vårt Customer Success-team. Er du mer interessert i å spre vårt budskap til flere organisasjoner og vinne nye kunder, kan du bli en del av vårt salgsteam.
Vi vil vurdere søkere fortløpende og har et ønske om å gjennomføre intervjuer før sommeren. Vær derfor rask til å legge inn din søknad dersom du er interessert.
Om arbeidsgiveren
We are one of the largest Talent Assessment suppliers in the Nordics as well as in the Netherlands. As a SaaS company, we provide our services through internally developed SaaS platforms.
We are 140 dedicated co-workers who share our vision of Zero Talent Waste. We strive to contribute to an effective and fair labor market where everyone is assessed based on equal, relevant terms. Where potential is valued and organizations find the talent they need.
Our platforms and products assist our clients to make effective, fair, and transparent people decisions in recruitment and Talent Management processes.
- Sektor: Privat
- Sted: St. Olavs Gate 27, 0166 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering
Nøkkelord
rekruttering, psykologi, support, teknologi, hr
- FINN-kode 356806688
- Sist endret
Lignende annonser
![Assessio Group logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/6/vertical-0/13/0/357/091/080_3af42aee-95a3-44ec-be0b-7161536c663e.png)
![Tripletex logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/6/vertical-0/19/6/357/933/006_e2bfcbb3-33d0-402e-9168-26c6b0363d96.png)
![Pedagogisk Vikarsentral AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/02/6/359/569/146_1718d329-a406-4548-b444-46e052d6706d.png)
![TB-GROUP NORGE AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/6/vertical-0/17/7/357/619/887_2bd89de3-add4-46d2-8112-6704d87626af.png)
![Inspirit365 logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/02/6/359/592/696_d3c71b79-9a2c-4e7e-a2aa-75b42782d9b7.png)
![WRK Medic logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/6/vertical-1/27/2/523/616/2_c9daeb07-5f50-4bfb-83b5-6fead45d7110.png)
![Prokura logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/02/8/359/607/238_8c64fe0f-3f9a-4271-902c-fb72d5f5d11e.png)
![Fred. Olsen & Co. logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/02/2/359/591/252_67d633a0-2911-4528-9548-907786cf3e7d.png)
![Omegapoint logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/6/vertical-1/14/3/485/600/3_c4826502-30a6-4b70-930f-aa98863974d3.png)
![Visma Enterprise AS logo](https://images.finncdn.no/dynamic/480w/2024/7/vertical-0/01/3/359/428/253_ba6b2ca7-1c0e-44aa-a35a-40c185576a3e.png)