IT-support
ATEA AS
- Frist 23.6.2024
- Ansettelsesform Bemanningsbyrå
Har du erfaring med IT support og ønsker å bruke kompetansen din inn i et av Norges største og leden
Om stillingen
Vi lever i en fantastisk spennende tid. Teknologi omgir oss og gjør oss i stand til å gjøre ting vi ikke kunne drømme om for få år siden. Ved å sette mennesket i sentrum for utviklingen av tjenester og teknologi, kan vi skape produkter og tjenester som gjør at vi kan skape en enda bedre verden for oss og kommende generasjoner. Det er derfor vi i Atea med jobber med teknologi.
Atea er spesialister i IT-infrastruktur. Alle våre 1800 ansatte i Norge jobber for en bedre fremtid bygget med IT. Vi utvikler smarte byer, utdannings- og velferdsteknologi, havbruk og kraft. Atea er markedsleder der vi har kontorer og er den tredje største leverandøren av sitt slag i Europa.
Teknologi. Av og for mennesker. Bli med Atea inn i fremtiden.
Bli med på laget for å ruste Norge med skreddersydd teknologi. Din rolle er å være en kvalitetsbevisst og ryddig problemløser som hjelper kunden via fjernstyring, telefon og email. Du vil møte varierte problemstillinger og kunden i andre enden er avhengig av deg for å få flyt i sin arbeidshverdag.
Hvorfor jobbe hos Atea?
- Du vil bli en del av et kompetanserikt miljø og et solid team, med mange dyktige kolleger å spille på
- Du vil inngå i en strukturert opplæring- og onboardingsprosess hvor du de første 6 månedene blir tett fulgt opp av både Atea og Academic Work
- Vi verdsetter også det sosiale miljøet i tillegg til det faglige, både organisert og i privat regi
- Vi har stort fokus på videreutvikling internt og har mange karrieremuligheter i selskapet
- Vi holder til i flotte, nye lokaler i Ranheimsvegen!
Arbeidsoppgaver
- Prioritere og feilsøke problemstillinger fra kunder i ulike driftsområder
- Arbeide med Active Directory, Exchange, O365, Citrix og diverse RDM
- Tickethåndtering i CRM verktøy som inkluderer korrekt registrering og avtalehåndtering
- Utføre generell support via telefon, chat og mail mot enkelte driftskunder for Atea
- I stillingen vil du i første omgang rullere på skift som vil variere ifra 07:00-16:00
- Andre oppgaver kan forekomme
Vi søker deg som
- Nylig har studert IKT-drift eller IKT-servicefag med fullført fagbrev
- Med stor fordel har kjennskap til Exchange, Vmware, Citrix eller Active Directory
- Har gode kommunikasjonsferdigheter på norsk, muntlig og skriftlig
- Har kunnskap innenfor Office365
- Har plettfri vandel
Personlige egenskaper
- Samarbeidsvillig - du beskrives som en lagspiller og er opptatt av å spille dine kolleger gode
- Serviceorientert - i dialog med kunder er du imøtekommende og serviceorientert, og motiveres av å tilby førsteklasses support til dine kunder
- Kvalitetsbevisst - punktlighet og nøyaktighet er en selvfølge i din arbeidshverdag
Vår rekrutteringsprosess
Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og alle spørsmål vedørende stilligen rettes til rekrutteringsansvarlig Silje Skretting Eidissen på silje.eidissen@academicwork.no
Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
Annen informasjon:
- Oppstart: Høst 2024, fortrinnsvis medio august
- Arbeidssted: Atea's lokaler i Ranheimsvegen 9 på Leangen
- Ansettelse: Du vil de første 6 månedene inngå i et praksis-løp hvor du blir fast ansatt i Academic Work og jobber som konsulent hos Atea. Formålet er å deretter tilby en fast ansettelse direkte hos Atea.
- Søknadsfrist: Vi gjør oppmerksom på en kortere søknadsfrist og at annonsen kan tas ned før fristen dersom vi mener vi har funnet et tilstrekkelig antall kvalifiserte søkere. Vi anbefaler deg derfor å legge inn en søknad med det samme dersom du finner stillingen interessant, og senest innen 23. juni.
Om arbeidsgiveren
Gjennom å skape en IT-infrastruktur i verdensklasse er ATEA med og legger grunnlaget til et smartere og mer innovativt Norge. ATEA finnes i syv land i Norden og Baltikum, har ca. 7000 medarbeidere, er markedsleder i Norden og Baltikum og er den tredje største IT-infrastrukturleverandøren i Europa. I Norge består selskapet av ca. 1 700 medarbeidere på et tyvetalls steder fra Hammerfest i nord til Kristiansand i sør.
- Sektor: Privat
- Sted: Ranheimsveien 9, 7044 Trondheim
- Bransje: IT
- Stillingsfunksjon: IT drift og vedlikehold / IT-support, IT utvikling / IT-sikkerhet, IT utvikling / Database
Nøkkelord
IT-support, IT-støtte, kundeservice, teknologi
- FINN-kode 357195654
- Sist endret