Bildegalleri
Viksund Sjark 31 Ny "Fartøy-instruks" , frem til 22.03.2029
85m Viksund 31,fot med 80hk Isuzu. NY Fartøy instruks
1985
31 fot
Innenbords
4
Pris
888 000 kr
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innGratis kjøpekontrakt
- Ferdig utfylt kontrakt
- Digital signering med BankID
- 1 måned gratis båtforsikring
Nyttige lenker
Sjekk småbåtregisteretForsikre båten din
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Prisen er inklusiv MVA.;
"Fartøy-instruks" ok., frem til 22.03.2029
Påkostet Viksund 31
Også kjent som "Den Lille Redning skøyta", noe som er ’’ forbeholdt ‘’sjarken’’ , med sin dype kjøl helt frem til baug.
Bygget på Rødskjære, Viksund nord. Bestselgeren til Viksund i mange år, men dog med de største forbedringene som kom i 1984/85. (Utlagt rekker & chaising, med bedre plass for containerne) ut i skutesiden ): lasterom.
Tidløst design og plassutnyttelse, som setter standarden, for Sjarker bygd for norske forhold. Lav dieselforbruk, da krysser skroget glir som en ~ ‘’fisk’’ gjennom vannet.
Motor har timetall på bare + - 2450 da de meste av sitt båtliv har gått som fritidsbåt. Ny Dynamo.
Har i dag fornyer ‘Fartøy instruks’,
Hvor aksel-trekk. Rengjøring av diesel tank, el kontroll, Pyro teknikks, flåte og drakt kontroll mm. Ny forsterket rekke i Aluminium, under Line/Teine haler, med fot i dekk.
"Fartøy-instruks" ok., frem til 22.03.2029
Påkostet Viksund 31
Også kjent som "Den Lille Redning skøyta", noe som er ’’ forbeholdt ‘’sjarken’’ , med sin dype kjøl helt frem til baug.
Bygget på Rødskjære, Viksund nord. Bestselgeren til Viksund i mange år, men dog med de største forbedringene som kom i 1984/85. (Utlagt rekker & chaising, med bedre plass for containerne) ut i skutesiden ): lasterom.
Tidløst design og plassutnyttelse, som setter standarden, for Sjarker bygd for norske forhold. Lav dieselforbruk, da krysser skroget glir som en ~ ‘’fisk’’ gjennom vannet.
Motor har timetall på bare + - 2450 da de meste av sitt båtliv har gått som fritidsbåt. Ny Dynamo.
Har i dag fornyer ‘Fartøy instruks’,
Hvor aksel-trekk. Rengjøring av diesel tank, el kontroll, Pyro teknikks, flåte og drakt kontroll mm. Ny forsterket rekke i Aluminium, under Line/Teine haler, med fot i dekk.
- Båten hadde full bunn behandling av Viknes i 2016, hvor undervanns skroget. Ble helt rengjort, ved bruk av "Kalk-blåsing".
- Tørking, sliping og Sparkling, hvor gelcot hadde små sår etter behandling.
- Etterfulgt av 3 strøk to komponent grunning, og 2 strøk nytt bunnstoff.
- Båten er fri for heftelser.
Spesifikasjoner
- Tilstand
- Brukt
- Merke
- Viksund
- Modell
- Sjark 31 Ny "Fartøy-instruks" , frem til 22.03.2029
- Modellår
- 1985
- Type
- Yrkesbåt/Sjark/Skøyte
- Drivstoff
- Diesel
- Motor inkludert
- Ja
- Motorstørrelse
- 80.0 hk
- Motorfabrikant
- Isuzu
- Type motor
- Innenbords
- Maksfart
- 8 knop
- Byggemateriale
- Glassfiber
- Vekt
- 8 000 kg
- Lengde i fot
- 31 fot
- Dybde
- 122 cm
- Bredde
- 317 cm
- Sitteplasser
- 4
- Soveplasser
- 2
- Farge
- Blå
- Båtens beliggenhet
- Norge
Utstyr
Teine & Line Haler, 3 nyere juksa maskiner,
Bom med vinsj, til løft av hav/krabbe teiner.
Pyro ovn.,
Olex Kartmaskin med tilhørende skjerm, og tastatur. Med Kart fra Lofoten til Varanger.
120 Raimarine 120Cw Kartmaskin & Radar, med kart over hele Norge.
Nyere Simrad autopilot,
Nyere Simrad Ekkolodd.
Nyere Simrad VHF
Ny Dynamo
AIS
Ladere * 2 ; 24 volt.
Kontainere i lasterom. mm.
Fartøy instruks, ok.
Hvor diesel tank er rengjort, og kontrollert, sjekk/bytte av bunn ventiler sjøvanns inntak & toalett mm., pakninger i pakk-boks mm..
Propell aksel-trekk, samt ned med ror for kontroll og service. (se bilde)
El kontroll, Radio kontroll mm. ok.
Forøvrig kontroll ihht. SD. Sine krav.
Bom med vinsj, til løft av hav/krabbe teiner.
Pyro ovn.,
Olex Kartmaskin med tilhørende skjerm, og tastatur. Med Kart fra Lofoten til Varanger.
120 Raimarine 120Cw Kartmaskin & Radar, med kart over hele Norge.
Nyere Simrad autopilot,
Nyere Simrad Ekkolodd.
Nyere Simrad VHF
Ny Dynamo
AIS
Ladere * 2 ; 24 volt.
Kontainere i lasterom. mm.
Fartøy instruks, ok.
Hvor diesel tank er rengjort, og kontrollert, sjekk/bytte av bunn ventiler sjøvanns inntak & toalett mm., pakninger i pakk-boks mm..
Propell aksel-trekk, samt ned med ror for kontroll og service. (se bilde)
El kontroll, Radio kontroll mm. ok.
Forøvrig kontroll ihht. SD. Sine krav.
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
5216 LepsøyLogg innLogg inn for å se hele adressen
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.
Mer som dette
850 000 kr
Tromsdalen
900 000 kr
Myre
Hardanger
5 200 000 kr
5 500 000 kr
1 545 000 kr
299 000 kr
Harstad
Enes 25
980 000 kr
Engan
Nyvollfisk N-5-SF
300 000 kr
Russenes
M/S JIM LEVI - LF5767
690 000 kr
Lakselv
M/S Molly LF6683
3 000 000 kr
Tufjord