Kunderådgiver
Fjordkraft / Batne AS
- Frist Snarest, vi intervjuer fortløpende
- Ansettelsesform Engasjement
Er du klar for ny jobb og har lyst til å være med på å skape Norges beste kundeservice?
Brenner du for gode kundeserviceopplevelser, og ønsker å forbedre din kompetanse og resultater i jobb?
For Fjordkraft i Sandefjord søker vi nå Kunderådgivere som ønsker å være med på å skape Norges beste kundeservice, oppstart vil være i midten av august og varighet ut året i første omgang, med mulighet for forlengelse.
Arbeidsoppgaver:
- Behandle kundehenvendelser og se til en god oppfølging av disse
- Salg og service over telefon, samt via skriftlige henvendelser
- Besvare og behandle strøm- og mobilrelaterte spørsmål, skriftlig og muntlig i ulike kanaler
Kvalifikasjoner:
- 3-årig videregående eller yrkesrettet erfaring
- Erfaring med salg og service er en fordel
- Beherske norsk, skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- Du brenner for å jobbe med kundeservice, hjelpe kunder og ønsker å være en del av verdiskapningen for Fjordkraft og deres kunder
- Du har konkurranseinstinkt og en genuin interesse for å lykkes med salg
- Du har en meget god serviceinnstilling og gode samarbeidsevner
- Du er energisk, målrettet, pliktoppfyllende, fleksibel og strukturert
Interessert?
Ta kontakt med Batne i dag eller registrer din CV i vår kandidatportal i dag.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Østre Kullerød 3, 3241 Sandefjord
- Bransje: Kraft og energi
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Salg / Telefonsalg
Nøkkelord
Telefonbasert support, Kundeservice, Telefonsalg
- FINN-kode 357662831
- Sist endret