Avdelingsledere i Hjemmetjenesten og Psykisk helse og avhengighet
Ås kommune
- Frist 31.07.2024
- Ansettelsesform Fast
Avdelingsledere i Hjemmetjenesten og Psykisk helse og avhengighet
Virksomheten har gjort justeringer i organisasjonen, og to av våre ledere går over i andre lederstillinger og dermed skal vi nå ansette følgende:
- Avdelingsleder hjemmetjenesten Nord
- Avdelingsleder psykisk helse og avhengighet
Dere vil ha et tett samarbeide, og være en del av en felles ledergruppe.
Kvalifikasjoner:
- Offentlig godkjent sykepleier/vernepleier. Sosialfaglig bakgrunn kan være aktuelt for avdelingsleder psykisk helse og avhengighet
- Utdanning og/eller erfaring i ledelse
- God økonomiforståelse
- Relevant praksis
- God kunnskap innenfor feltet
- God gjennomføringsevne
- Kommunal erfaring
Vi ønsker deg som:
- Tenker og viser at samhandling er løsningen
- Er tydelig og mål bevist
- Er god på kommunikasjon og relasjonsbygging
- Ser innbyggernes og pårørendes ressurser
- Gode IKT kunnskaper, gjerne kjennskap til gat, gerica, p360, agresso
- Tenker at ledelse er å vise vei
- Har erfaring med turnusplanlegging
- Er innovativ, positiv, fleksibel og løsningsorientert
- Har mestringsfokus
Personlig egnethet vil vektlegges.
Opplysninger om arbeidssted og stillingene:
To spennende stillinger i virksomhet helse og mestring i Ås kommune. Kommunen og virksomheten er i kontinuerlig endring. Innbyggerne skal bo hjemme så lenge som mulig, og kommunen skal i den sammenheng legge til rette for egenmestring og trygghet. Mestring, bruk av ny teknologi, tidlig innsats, forebygging, personenes egne ressurser skal ha fokus - og det skal gis god pleie og omsorg der dette er nødvendig.
Avdelingsleder har ansvar for sin avdeling og ansvar for at tjenestenes kvalitet er i samsvar med de faglige krav som til enhver tid gjelder.
Avdelingsleder hjemmetjenester Nord har ansvar for heldøgns omsorgstilbud til pasientene og innehar 22 årsverk.Avdelingsleder psykisk helse og avhengighet har ansvar for to underavdelinger som innehar totalt 15 årsverk.
Husk å merke søknaden tydelig med hvilken avdelingslederstilling du søker.
Stillingene er ledig fra 01.09.2024
Hos oss får du:
- Bli en del av en kompetent ledergruppe
- Lede og samarbeide med kompetente medarbeidere
- En arbeidsplass med mulighet for personlig og faglig utvikling gjennom utfordrende og interessante arbeidsoppgaver
- Engasjerte, motiverte og kompetente kollegaer
- Lønn i henhold til Ås kommunes lokale lønnspolitikk, bl.a. med tillegg for utvidet kompetanse og ansvar for enkelte stillinger
- Pensjons-, bank- og låneordninger i KLP. Arbeidsgiver betaler mellom 15-22 % av premie til ytelsesbasert- og livslang pensjonsordning og gruppelivsforsikring
- Kommunen betaler for tiden fritidsulykkeforsikring for sine ansatte
Den vi ansetter, må legge frem tilfredsstillende politiattest før tiltredelse.Ås kommune er en IA- virksomhet og ønsker å gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke stilling uavhengig av kjønn, alder, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn.I henhold til offentleglova kan søknaden offentliggjøres selv om du har bedt om å ikke bli oppført på offentlig søkerliste. Du vil i så fall bli varslet.Ås kommune ønsker ikke tilbud fra rekrutteringsfirma eller annonsører.
Om arbeidsgiveren
Kommunen er i vekst noe som gir oss mange muligheter i tiden fremover. Vi kan derfor by på spennende og utviklende oppgaver. Vi ønsker oss flere initiativrike og dyktige medarbeidere som tar ansvar og bidrar i løsningen av kommunens oppgaver.
- Sektor: Offentlig
- Antall stillinger: 2
- Sted: Granheimtunet, 1430 Ås
- Bransje: Helse og omsorg
- Stillingsfunksjon: Ledelse, Sykepleier
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
avdelingsleder, Leder, Psykisk helse og avhengighet, Hjemmetjenesten, Sykepleier vernepleier
- FINN-kode 357946543
- Sist endret