Kundesenterleder
CrediCare
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Erfaren og innovativ leder? Form fremtidens kundesenter!
Har du erfaring med ledelse fra kundesenter og ønsker å forme avdelingen din etter egen visjon? CrediCare søker kundesenterleder med innovativt tankesett!
Om stillingen
Til CrediCares kundesenter på Skøyen ser vi etter deg som har lyst til å skape Norges beste kundesenter, og kan utfordre de ansatte med forbedringstiltak og utvikling. I stillingen vil du ha stor påvirkningskraft og vi tror den riktige personen har god forståelse for hvordan verdi for kunden skapes. Du trenger ikke å ha erfaring med faktura og inkasso tidligere, men vi tror du med fordel har noen år bak deg fra kundesenterledelse. I oppgaven som leder innehar du også et ansvar for dine medarbeidernes utvikling og du vil i tråd med CrediCares visjon og strategi lede teamet ditt i riktig retning.
Vi tror at den riktige personen til å lede sin avdeling på ca 10 dedikerte kundebehandlere sitter med kompetanse fra kundesenterledelse og vet hva som skal til for å forme et relativt nytt team til å møte selskapets vektsambisjoner. Dette er en unik mulighet for deg som ønsker å vokse i rollen, og bidra til selskapets vekst, gjennom å sikre videreutvikling av vårt kundesenter. Høres dette ut som noe for deg? Ta kontakt i dag!
Hvorfor bli en del av CrediCare?
- Stor handlingsfrihet til å løfte forbedringstiltak og innspill. Vi lover rom og lyttende ører
- Mulighet til å delta i interne, tverrfaglige prosjekter etter ønske og behov
- Årlig kompetansefond hvor man kan søke kompetanseheving og kurs i tråd med karriereutvikling
- Subsidiert kantine med varmmat
- Subsidiert massasje og/eller fysio tilbud en gang i uken i arbeidstiden
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, samt konkurransedyktige betingelser
- Årlig samling med konsernet og øvrige sosiale sammenkomster i et fremoverlent arbeidsmiljø
Arbeidsoppgaver
- Personalansvar og medarbeiderutvikling
- Rapportering av KPI, tall og statistikk på avdeling og individnivå
- Bemanningsplanlegging og rekruttering
- Opplæring av nye og eksisterende ansatte i tråd med CrediCares standard
- Videreutvikling av eksisterende løsninger og implementering av nye forbedringstiltak
Vi søker deg som
- Har erfaring som personalleder. Ledererfaring fra kundesenter er en fordel
- Kjennskap til lovverket og arbeidsrett er en fordel. Du vil også ha vår interne HR avdeling å støtte deg på
- Interesse for teknologiske verktøy og setter deg raskt inn i nye systemer
- Kommuniserer flytende på norsk, skriftlig og muntlig
- Plettfri vandel
For å lykkes i rollen som Kundesenterleder er det viktig med egenskaper som ansvarsfull hvor du er pålitelig og overveiende i beslutniger og forpliktelser. Vi mener du bør ha en stabil fremtoning og temperament, samtidig som du er endringsorientert og utforskende til nye perspektiver og oppgaver. I tillegg vil en målorientert holdning være viktig for å kunne strekke seg etter ambisiøse mål og ønskede resultater.
Vår rekrutteringsprosess
Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.
Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
Om arbeidsgiveren
CrediCare ble grunnlagt i 1987 og har siden den gang vært en pålitelig aktør innen betalings- og inkassobransjen. Med kontorer både i Førde og på Skøyen, består teamet av over 80 dedikerte fagfolk med varierte kompetanseområder. Credicare besitter spesialkompetanse innen IKT, programvareutvikling, betalingsbehandling og inkasso, og dette gjør de i stand til å utvikle, tilby og levere skreddersydde betalingsløsninger for bedrifter i Norge.
- Sektor: Privat
- Lederkategori: Leder
- Sted: Drammensveien 151, 0277 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring, IT, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Ledelse, Prosjektledelse
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
inkasso, kundesenter, personal, KPI, call senter
(1/3)
meta.heading
- FINN-kode 358054111
- Sist endret