ERP-Spesialist (Supply Chain Management and Logistics)
Møller Mobility Group
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Bli med på en av Norges største satsninger innen Dynamics!
Møller Mobility Group (MMG) er det ledende bilkonsernet i Norden og Baltikum og vi har etablert oss som en av de største bilvirksomhetene i Nord-Europa. Nå ser vi etter en ERP-spesialist innenfor Supply Chain Management and Logistics (D365SCM) som vil jobbe i Møller Digital og være sentral i etableringen av ny teknologisk plattform.
Vil du være med å endre bilbransjen slik den er i dag?
Om Møller Digital og teamet
Møller Digital er til for vår egen forretning og vi er pådrivere i arbeid innenfor strategi, utvikling og forvaltning av teknologiske plattformer i konsernet. Vårt arbeid er nøkkelen til å levere fremtidsrettede løsninger som berører våre kunders liv, enten de eier bil eller bruker våre mobilitetstjenester. Vi er et team på 75 dedikerte fagfolk som samarbeider på tvers av forretningsenheter, og fungerer som rådgivere og tjenesteleverandører for å skape gode teknologiske brukeropplevelser i bilbransjen.
I dag er MMG i gang med et større endringsprosjekt (DRIVe) hvor Møller Digital er helt sentral. Vi vil etablere en moderne teknisk plattform som støtter nåværende og fremtidige forretningsbehov og utvikling i bilbransjen. I tillegg til nye digitale produkter og tjenester knyttet til vår egen digitale tjenesteplattform jobber vi også med å erstatte eksisterende kjernesystemer med en portefølje av Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations, Annata 365 og Power Platform.
Derfor ser vi nå etter en ERP-spesialist innenfor D365SCM som vil være helt sentral i endringen!
Om stillingen
Som ERP-Spesialist innenfor Supply Chain Management and Logistics vil du være en nøkkelperson i å bygge en mer teknologidrevet virksomhet i MMG, og være med å implementere endringer som påvirker hele organisasjonen. Arbeidsdagen vil være variert, men vi ser for oss at noen av dine ansvarsområder vil være:
- Etablere og forvalte systemprosesser innenfor D365SCM og være en fagperson innenfor logistikk og supply chain prosesser.
- Behovsavklaringer, design, testing og dokumentasjon i forbindelse med den teknologiske endringen.
- Tett samarbeid med stakeholdere og brukere innenfor Logistikk, Supply Chain, og importørledd for å forstå behov og krav.
- Prioritere, planlegge og koordinere utviklingen med vår implementeringspartner og eksterne utviklere.
- Sikre videreutvikling gjennom å omsette funksjonelle krav til tekniske løsninger.
- Samarbeide på tvers av ulike fagområder for å sikre en helhetlig systemløsning i Microsoft Dynamics.
- Lede endringsprosesser fra initiativ til design, og fra teknisk implementasjon til gjennomføring.
- Ha ansvar for forvaltningsprosesser og sikre kontinuerlig drift, utvikling, og optimalisering
Stillingen rapporterer til Head of Solutions, Business Support og er lokalisert ved hovedkontoret vårt på Frysja i Oslo.
1/3 av livet bruker du på jobb. Make it worth it - Dare to move!
Vi tror at du har:
Først og fremst tror vi at du synes det er spennende å skape gode prosesser igjennom teknologiske løsninger og at du liker å samarbeide på tvers av team og avdelinger. Vi tror også at du har:
- 3+ års erfaring med implementering og forvaltning av ERP-systemer.
- Erfaring med å jobbe med prosjekt- eller prosessledelse.
- Erfaring med Dynamics 365 Finance and Operations eller andre ERP-systemer (f.eks. SAP, Oracle, Infor, IFS eller lignende).
- Kompetanse innenfor logistikk-/supply chain prosesser.
- Dybdeerfaring med konfigurasjon av ERP og kjennskap til standardfunksjonalitet over hele plattformen.
- Sterk forretningsforståelse og har samarbeidet tett med ulike forretningsområder.
- Erfaring med å jobbe på tvers av ulike stakeholdere, både internt og eksternt, og jobbet tett med utviklere.
- BSc eller MSc fra relevant fagområde.
- Gode norsk- og engelskferdigheter, skriftlig og muntlig
I tillegg tror vi at du vil trives hos oss dersom du identifiserer deg med våre verdier:
- Åpen og Ærlig.
- Initiativrik.
- Omtenksom.
- Tydelig.
Hva kan vi tilby deg?
- Bidra inn i en spennende reise som vil endre bilbransjens måte å jobbe på!
- En hybrid arbeidshverdag med mulighet for hjemmekontor.
- Gode karrieremuligheter i et selskap og en bransje som er i stadig utvikling.
- Godt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
- Konkurransedyktige betingelser som gratis parkering, bedriftsidrettslag, firmahytter etc.
Nysgjerrig på oss eller stillingen?
Dersom du ønsker å bli litt mer kjent med Møller Digital, stillingen, eller har spørsmål, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med Nina Maria Hegland, vår Rekrutteringsrådgiver, på nina.hegland@amby.com.
Søknader eller spørsmål som kommer inn etter 12/07-24 blir besvart i August grunnet ferieavvikling.
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
Møller Mobility Group er et familieeid selskap engasjert innen import (Harald A. Møller) forhandlervirksomhet (Møller Bil) og finansiering (Volkswagen Møller Bilfinans) i Norge, Sverige og Baltikum. I over 80 år har vi bidratt til å løse folks mobilitetsbehov, og vi jobber aktivt for å skape fremtidens bærekraftige mobilitetsløsninger og gode kundeopplevelser.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Frysjaveien 31, 0884 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bil, kjøretøy og verksted, Drift og vedlikeholdstjenester, IT
- Stillingsfunksjon: IT drift og vedlikehold / Drift/Operations, IT drift og vedlikehold / IT-support, Logistikk og lager / SCM og logistikk
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
erp, it, applikasjonsforvaltning, it operations, dynamics
- FINN-kode 358075958
- Sist endret