Bildegalleri
Markedsføringsledelse (LØM)
Beskrivelse av varen
Tilstand: Helt ny – Uåpnet/med lapp
Produktdetaljer:
Originaltittel: Markedsføringsledelse
ISBN: 9788245032079
Utgivelsesår: 3.utgave 2019
Forlag: Fagbokforlaget
Språk: Norsk, Bokmål
Emne: Markedsføring
Antall sider: 289
Høyde: 250 mm
Bredde: 195 mm
Lengde: 18 mm
Vekt: 619 g
Aldersnivå: Voksen
Serie: Ledelsesfag, LØM-faget
Forfattere: Holan, Mette
Produktbeskrivelse:
Markedsføringsledelse tar utgangspunkt i markedsplanmodellen. Boka fokuserer på markedsplan- og markedsstrategiprosessen, forretningsideer, kjøpsatferd, markedsundersøkelser, situasjonsanalyser og markedssegmentering. Konkurransefaktorene pris, produkt, distribusjon, påvirkning og personal gjennomgås grundig. Et kapittel tar også for seg etikk, etiske vurderinger og lover som er viktige å kjenne til i markedsarbeidet. Boka avsluttes med et eksempel på en markedsplan. Hvert kapittel har arbeidsoppgaver.
Læreverket er spesielt godt egnet for fagskolen både til LØM-fagene på de tekniske linjene, til ledelsesfag generelt på fagskolenivået og i mesterbrevutdanningen.
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innAnnonsens metadata
Sist endret: 5.10.2024, 12:49 ・ FINN-kode: 358609719