Vi søker en dyktig, utadvendt og serviceinnstilt medarbeider til vår nyopprettede stilling som Head of Service.
Morten Engebretsen har samarbeid med eksterne servicepartnere for hvitevarer i Norge, Sverige og Danmark. Servicekoordinering og generell kundeservice i alle land betjenes fra vårt kundesenter (Front Office) sentralt i Oslo. Som Head of Service/Serviceansvarlig vil du få overordnet ansvar for dialog, trening og oppfølging av våre servicepartnere, og i tett samarbeid med Front Office ha ansvaret for at serviceoppdrag blir utført iht våre krav og standarder med fokus på høy kundetilfredshet.
Rollen innebærer ikke personalansvar, men krever en kombinasjon av lederegenskaper, teknisk innsikt og sterke kommunikasjonsferdigheter. Vi trenger at du bidrar med energi og fagkunnskap til vårt engasjerte, trivelige og fremoverlente arbeidsmiljø.
Stillingen rapporterer til Operativ leder/COO.
Oppgavene vil være varierte og spennende:
Strategisk planlegging:
- Utvikle og implementere strategier for å forbedre og optimalisere våre servicetjenester.
- Planlegge og overse kapasitetsgrad, tidsbruk, tilgjengelighet og responstid.
- Identifisere nye muligheter for vekst og utvidelse av serviceporteføljen.
Kundeservice og relasjonsbygging
- Overvåke kundetilfredshet og implementere tiltak for kontinuerlig forbedring.
- Bygge sterke relasjoner med våre servicepartnere, sikre kundeforståelse og løpende tilfredshet.
- Effektivt administrere ressursene for å sikre optimal drift og kostnadseffektivitet.
- Håndtere kundeavvik og konflikter på en effektiv måte.
- Utvikle og opprettholde en positiv og produktiv arbeidskultur.
Prosessoptimalisering
- Identifisere og implementere forbedringer i serviceprosesser for å møte og overgå kundens forventninger.
- Utvikle og vedlikeholde standarder for servicekvalitet og effektivitet.
- Overvåke og analysere serviceytelse ved hjelp av nøkkelindikatorer.
Opplæring, trening og utvikling
- Sikre god produktkompetanse og selv kunne utføre enkelte serviceoppdrag ved behov.
- Identifisere opplæringsbehov og sørge for at Front Office og våre servicepartnere kontinuerlig forbedrer sine ferdigheter og kompetanse.
Rapportering og kommunikasjon
- Rapportere regelmessig til ledelsen om servicestatus, servicetrender, resultater, utfordringer og fremdrift.
- Samarbeide med andre medarbeidere og avdelinger for å sikre integrert serviceleveranse.
Kvalifikasjoner
- Utdannelse innen relevant fagområde. Relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdannelse.
- Gode skriftlige og muntlige ferdigheter i både norsk og engelsk.
- Erfaring fra liknende/operativt arbeid er et pluss, men ingen nødvendighet.
- Sterk forståelse av kundeservice, prosessforbedring og kvalitetsstyring.
- Gode analytiske og strategiske ferdigheter.
- Engasjert i å opprettholde høy etisk standard og servicekultur.
Personlige egenskaper
- Generell positiv holdning med sterke kommunikasjonsevner, som evner å sette retning, motivere å få andre med seg.
- Resultatorientert og strategisk hode med øyne for forretningsutvikling og nytenkning
- Du evner å tenke nytt og liker å utfordre det eksisterende
- Fagteknisk forståelse (være en god sparringspartner for serviceteknikerne og medarbeidere)
- Effektivitets- og systemfokusert
- Analytisk, strukturert og systematisk
- Evne til å arbeide effektivt i et hektisk miljø
Vi kan tilby
- Hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø med godt samhold og genuint engasjerte kollegaer
- Gode pensjons og forsikringsordninger
- Konkurransedyktige betingelser
- Muligheten til å påvirke og forme serviceleveransen i en ledende organisasjon
Våre verdier er rask, ryddig og rå og vi ser gjerne at du kjenner deg igjen i følgende:
- Rask betyr at vi snur oss fort, følger med, tar beslutninger og har gjennomføringskraft. Vi leverer hurtig til våre kunder og holder alle tidsfrister. Vi er lette på foten og driver prosjekter fremover på en effektiv måte.
- Ryddig betyr at vi er til å stole på, inngir tillit og kan det vi driver med. Vi er åpne, ærlige og lurer ingen. Vi har orden i sysakene og er enkle å ha med å gjøre. Vi har høy faglig og menneskelig integritet.
- Rå betyr at vi har gjennombruddskraft og tæl. Vi er ikke ”råskinn” i betydningen å ta snarveier, men vi er helt rå i vår servicegrad, vår fagkunnskap og vårt fokus på å gjøre både kunder, leverandører og partnere glade.
Grunnet ferieavvikling vil henvendelser og søknader til stillingen ikke bli besvart før uke 29.