Bildegalleri
Corporate Religion - Veien til en sterk virksomhet - Jesper Kunde
Beskrivelse av varen
Emne: Økonomi og administrasjon
Hegnar Media 2000. 2. opplag. 307 sider. Innbundet bok med omslag.
Jesper Kunde viser i denne boken hvordan man kan bygge sterke markedsposisjoner i en verden hvor forbrukerne ikke lenger er tilfredse med et produkt alene, de krever troverdige bedrifter og varemerker. Morgendagens vinnere er i følge forfatteren de bedriftene som er i stand til å håndtere konsekvensene av disse endringene og implementere strategier for å møte dem. Boken beskriver hvorfor ledelsen må forene organisasjonen om et felles mål og viktigheten av en Corporate Religion. Ledelsen må forene organisasjonen om en sterk idé, en felles visjon, og lede etter den. Det ses også på lederskap , intern og ekstern integrasjon og implementering av tankene i bedriften. Boken henviser til cases fra store internasjonale bedrifter. Illustrert med fotografier i farger.
Boka viser hvordan man kan bygge sterke markedsposisjoner, og forteller hvorfor ledelsen må forene organisasjonen om et felles mål. Den ser på lederskap , intern og ekstern integrasjon og implementering av tankene i bedriften.
ledelse organisasjon
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innAnnonsens metadata
Sist endret: 21.1.2025 kl. 12:28 ・ FINN-kode: 359313071