Forvaltningsrevisor
Innlandet Revisjon IKS
- Frist 11.8.2024
- Ansettelsesform Fast
Spennende stilling for økonom, samfunnsviter, sikkerhets- og beredskapsrådgiver eller lignende
Vil du jobbe med spennende prosjekter som bidrar til å utvikle kommunene i Innlandet? Kommunene forvalter store verdier og yter viktige tjenester for innbyggerne. Gjennom våre revisjonstjenester ønsker vi å bidra til forbedring av tjenester og tillit til kommunene.
Innlandet revisjon søker etter en samfunnsengasjert person til spennende oppgaver som forvaltningsrevisor. I en forvaltningsrevisjon gjennomfører vi prosjekter der vi blant annet vurderer kommunenes praksis opp mot regelverk og vedtak. Forvaltningsrevisjon innebærer å gjøre systematiske vurderinger av økonomi, produktivitet, regeletterlevelse, måloppnåelse og virkninger.
Vi kan tilby interessante og faglig utfordrende arbeidsoppgaver som spenner over hele kommunens ansvarsområde, bl.a. helse og oppvekst, økonomistyring, miljø og IT-sikkerhet. Vi er opptatt av å ha god kompetanse slik at vi kan levere nyttige rapporter. Du må derfor ha relevant fagkompetanse, være god til å kommunisere og være opptatt av kvalitet og kompetanseutvikling. Gjennom medlemskap i NKRF er etterutdanning obligatorisk, og du får mulighet til å delta på relevante kurs. Vi ønsker en organisasjonskultur med hyggelig arbeidsmiljø der vi støtter og hjelper hverandre og er opptatt av å utvikle oss selv og selskapet.
Arbeidsoppgaver:
· Planlegging av revisjonsoppdrag
· Datainnsamling, f.eks. ved intervju og spørreundersøkelse
· Analyse og rapportskriving
· Kommunikasjon med kommunens administrasjon og politikere
· Andre oppgaver etter kompetanse, behov og kapasitet
Kvalifikasjoner:
· Master i f.eks. IT- sikkerhet, økonomi, samfunnsvitenskap, ledelse, rettsvitenskap eller lignende
· Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
· Grunnleggende kunnskap i ulike metodefag og statistikk
Ønskelig med erfaring fra offentlig forvaltning, gjerne fra kommune
Personlige egenskaper:
· Du evner å arbeide selvstendig og å levere riktig kvalitet til riktig tid
· Du er målbevisst og opptatt av utvikling og forbedring
· Du bidrar aktivt til et godt arbeidsmiljø
· Du har gode samarbeidsevner og er villig til å ta imot og dele kunnskap
Vi tilbyr:
· Selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver
· Gode faglige utviklingsmuligheter
· Kompetente og hyggelige kollegaer
· Stor mulighet til å påvirke egen arbeidsdag
· Fleksibel arbeidstid
· Mulighet for hjemmekontor
· Sentrale kontorlokaler nær Lillehammer stasjon
· Tilgang til kantine og trimrom
· Lønn etter avtale og god pensjonsordning
Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til fagansvarlig for forvaltningsrevisjon Anne Live Jensvoll tlf. 911 63 022 eller oppdragsansvarlig forvaltningsrevisor Ingvild Andreassen Granlund tlf. 414 14 081. Mer opplysninger om selskapet finnes på irev.no.
Søknad med CV via finn.no, postmottak@irev.no eller Innlandet Revisjon IKS, Kirkegata 72, 2609 Lillehammer.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jf. offentleglova §25.
Om arbeidsgiveren
Innlandet Revisjon IKS er et interkommunalt selskap som de senere årene har hatt en sterk utvikling og vekst. Vi er valgt som revisor og utfører regnskapsrevisjon, forvaltningsrevisjon og eierskapskontroll for våre eiere; 24 kommuner og Innlandet fylkeskommune. Selskapet har 14 ansatte innenfor regnskapsrevisjon og 9 ansatte innenfor forvaltningsrevisjon. Vi har hovedkontor på Lillehammer og kontorer på Gjøvik og Otta.
- Sektor: Offentlig
- Sted: Kirkegata 72, 2609 Lillehammer
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Konsulent og rådgivning, Offentlig administrasjon, Annet
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Revisjon og kontroll, Økonomi og regnskap / Samfunnsøkonomi
- Arbeidsspråk: Norsk
Inngang hovedkontor (1/3)
- FINN-kode 359424900
- Sist endret