Avdelingsleder kundeservice bygning
Fremtind
- Frist 11.8.2024
- Ansettelsesform Fast
Leder med lidenskap for gode kundeopplevelser
Fremtind er forsikringsselskapet til SpareBank 1 og DNB og når ut til hele 3 millioner kunder. Målet vårt er å bli landets ledende forsikringsaktør og ta plassen som morgendagens forsikringsselskap.
Vi søker nå etter en avdelingsleder som vil bidra til å utvikle det beste oppgjørsmiljøet innen bygningsforsikring i Norge. Avdelingen du vil lede har 12 faste ansatte, og tar seg av våre bygningsskader fra start til slutt. Kundene våre stiller høye krav til rask behandling med riktig og god kvalitet. Arbeidstempoet er tidvis høyt, og våre medarbeidere må omstille seg raskt samtidig som de opprettholder høy kvalitet i saksbehandlingen.
Den vi søker etter evner å skape resultater gjennom andre, er god på å skape engasjement og trivsel, samtidig som du kombinerer dine strategiske og analytiske evner med nysgjerrighet.
Arbeidsoppgaver dine vil være:
- personalansvar for 12 medarbeiderne
- sikre at avdelingen når sine mål og leverer resultater av høy kvalitet
- lede og utvikle avdelingen i tråd med Lean-prinsipper, samt legge forholdene til rette for tverrfaglig samhandling og strukturert problemløsning i hele verdikjeden
- sikre at selskapets visjon, forretningsidé og verdier danner grunnlag for virksomheten og er kjent hos alle medarbeidere
- bidra inn i seksjonens ledergruppe
Du har lykkes som leder når vi leverer gode kundeopplevelser, økt kundelojalitet og har en stabil drift med utviklingsorienterte medarbeidere.
Vi ønsker deg som:
- har relevant ledererfaring fra kundeservice
- skaper gode resultater gjennom andre og bidrar til å utvikle og styrke teamet rundt deg
- har fokus på å skape gode kundeopplevelser med evne til nytenkning, utvikling og implementering
- er endringsvillig, har prosesskompetanse og motivasjon for kontinuerlig forbedring, da våre prosesser og verktøy er i kontinuerlig utvikling. Kjenner du godt til lean-prinsippene er dette en fordel
- tenker klart og beholder fokus i møte med utfordrende situasjoner, og kan være et forbilde for andre i håndtering av stress og store arbeidsmengder
- har gode formidlingsevne og kan tilpasse kommunikasjonen din til ulike målgrupper
De beste grunnene til å bli en del av oss er at vi:
- har rom for å være oss selv og en kultur for å ta vare på hverandre
- gir deg gode utviklingsmuligheter og rom til å utvikle deg sammen med dyktige kollegaer
- er nysgjerrige på teknologi, og satser på tek-miljøet vårt
- har gode forsikrings- og pensjonsordninger, og gunstige lånebetingelser
- har en egen kulturambassade som inviterer til sosiale sammenkomster og bidrar til at vi har det gøy sammen
- tilbyr fleksibelt arbeidssted med mulighet for å jobbe på hjemmekontor når det passer ut ifra arbeidsoppgaver
- har et mangfoldig og inkluderende arbeidsmiljø
- har lokaler som er tilrettelagt for ansatte med redusert funksjonsevne
Lurer du på noe?
Ta gjerne kontakt med seksjonsleder, Roger Strand, på telefon: 480 03 971 eller e-post: roger.strand at fremtind.no
Søk, da vel – det er enkelt!
Vi har gjort det enkelt å søke på jobb hos oss. Du trenger bare svare på noen få spørsmål i søknadsskjemaet og laste opp CV-en din.
Hvis du blir vår nye kollega, må vi forsikre oss om at opplysningene i CV-en din stemmer. Da gjør vi en bakgrunnssjekk, etter at vi har fått samtykke fra deg.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Lederkategori: Leder
- Sted: Hammersborggata 8, 0181 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Butikk og varehandel, HR, organisasjonsutvikling og rekruttering
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering, Kundeservice, Saksbehandler
Nøkkelord
Avdelingsleder, kundesenter, Lean, kundeservice og support, call senter
- FINN-kode 359441443
- Sist endret