![twoday logo](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2024/7/vertical-0/03/9/359/732/969_cc88cbf7-97cb-423e-b4d8-6b3787e1531b.png)
IT-support
twoday
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Jobb som IT-support i twoday!
Vi er twoday, en internasjonal virksomhet med mer enn 2700 mennesker som ønsker å utgjøre en forskjell. Hver dag utvikler vi virkelig nyttige løsninger som gjør folks hverdag litt enklere. Fra å spare tid og ressurser til å forbedre resultater. Og vet du hva? Vi elsker det. Og det gjør også mer enn 8000 kunder som stoler på at vi hjelper dem på deres reise.
twoday handler om mennesker. Fordi det som virkelig betyr noe er hvem du velger å tilbringe dagene dine med. Med drivkraft, tilpasningsevne og et stort hjerte utgjør vi en forskjell i dag – og forbereder oss, våre kunder og samfunnet på det morgendagen bringer.
twoday søker deg med lidenskap for å gi god brukerstøtte innenfor IKT. Du er en problemløser og har evnen til å kommunisere og gjennomføre tekniske løsninger. Du vil spille en viktig rolle i å identifisere områder for forbedring og sikre at twoday får maksimal nytte av sine kontorer, møterom og øvrig IT-utstyr. Vi er et distribuert selskap der IT-funksjoner sitter spredt på ulike land og lokasjoner. Som lokal IT-support hos oss vil du derfor jobbe mye alene, men med gode kollegaer rundt deg og tilgjengelig via teams.
Dette er en fast stilling med mulighet for å jobbe 50-100 % etter avtale. Rollen innebærer samarbeid og støtte til hele organisasjonen når det gjelder IT-support. Det er derfor viktig at du trives med å arbeide med mennesker på tvers av roller og forstår at god kommunikasjon er avgjørende for suksess. Som ansatt i twoday vil du bli en del av et stabilt internasjonalt selskap som legger vekt på både de ansatte og selskapets utvikling.
Arbeidsoppgaver vil være:
- Yte teknisk brukerstøtte til våre ansatte.
- Sørge for at arbeidsplasser og møterom til enhver tid er operative og i drift.
- Oppsett av PC/Mac til nye ansatte, samt erstatningsutstyr etter behov.
- Følge opp og eskalere henvendelser videre til servicedesk.
- Drift og vedlikehold av bedriftens IT-løsninger.
- Samarbeide tett med leverandører av nettverk og møteromsutstyr.
- Bestille og lagerføre nødvendig utstyr.
- Bistå i annet IT-relatert arbeid lokalt og potensielt internasjonalt.
Vi ser for oss at du:
- Har fagbrev i servicefag/IKT-drift eller annen IT-faglig utdanning. Relevant og lengre erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse.
- Har relevant erfaring, men det viktigste er at du er lærevillig, motivert og har en interesse for IT.
- Har kjennskap til brukerstøtteprogramvare og systemovervåkingsverktøy.
- Har generell god teknisk forståelse.
- Er ryddig og strukturert i arbeidet.
- Har god serviceinnstilling.
- Har gode kommunikasjonsevner, og behersker norsk skriftlig og muntlig.
Vi tilbyr:
- En selvstendig rolle med utviklingsmuligheter.
- Engasjerte og hyggelige kollegaer.
- Alt du trenger av utstyr.
- Mulighet til å påvirke å ta ansvar.
- Konkurransedyktige betingelser, samt svært gode pensjons- og forsikringsordninger.
Arbeidssted er sentralt på Skøyen. Tilstedeværelse på kontoret er et krav for denne stillingen, men det er selvfølgelig mulighet for hjemmekontor ved behov. Arbeidstid etter avtale, men det er i utgangspunkt mandag - fredag fra 08:00 - 16:00. Noe helg- og kveldsarbeid kan forekomme.
Har du spørsmål om stillingen kan du kontakte: Siren Ødegård, rekrutterer i twoday på siren.odegard@twoday.com.
Hvem er twoday?
twoday er et norsk teknologiselskap som jobber med å utvikle digitale løsninger for bedrifter og organisasjoner. Vi tilbyr tjenester innenfor områder som digital strategi, design, utvikling, markedsføring og analyse. twoday Norge har kontorer i Oslo, Trondheim, Ørsta og Ålesund, men selskapet operer er også i Sverige, Danmark, Finland og Litauen. twoday har et sterkt fokus på å skape et godt arbeidsmiljø for sine ansatte, og tilbyr blant annet fleksible arbeidsdager, faglig og personlig utvikling, og sosiale aktiviteter.
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Karenslyst Allé 57, 0277 Oslo
- Bransje: IT, IT - programvare, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: IT drift og vedlikehold / Drift/Operations, IT drift og vedlikehold / IT-support, Teknisk service
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
it, support, data, tech
- FINN-kode 359732969
- Sist endret