IT Support
Add Persona AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Engasjement
Liker du å hjelpe andre med IT tekniske spørsmål?
Nå kan du få muligheten til å bli endel av et erfarent IT support team hos et solid internasjonalt konsern på Lysaker!
Vår kunde tilbyr spennende oppgaver og gode utviklingsmuligheter innenfor rammene av et mangfoldig arbeidsmiljø, hvor de er tilgjengelig for hverandre og opptatt av å spille hverandre gode.
De har nå en spennende mulighet for deg som har interesse for IT og som kunne tenke deg å bidra med å supportere kundens ansatte i Norden med IT relaterte spørsmål. Du må ikke være IT utdannet, men det er viktig at du har tekniske interesse og trigges av å få en utfordring eller to;-) Servicedesken er kontaktpunktet for henvendelser fra hele Norden, og har en svært viktig funksjon som skal bidra til en teknisk problemfri arbeidshverdag for alle ansatte. I rollen som servicedeskmedarbeider er du med på å gjøre en viktig forskjell, for dine kollegaer.
Dine ansvarsområder:
- Besvare IT-relaterte henvendelser på førstelinje via telefon og Ticketssystemene Cherwell og Active Directory
- Sortere og prioritere innkommende saker i sakssystem fra Norge / Sverige og Danmark, samt jobbe med feilsøking og problemløsing
- Holde deg oppdatert på systemer og fange opp endringer i disse
- Bistå i implementering av nye systemer
- Gi innspill til kontinuerlige forbedringer av prosesser og rutiner
Du er et utpreget servicemenneske som evner å jobbe systematisk med flere arbeidsoppgaver samtidig. Du trives i et arbeidsmiljø med høyt aktivitetsnivå hvor du og dine dedikerte teamkollegaer sammen bidrar til gode brukeropplevelser. Du tar initiativ, jobbe selvstendig og er god tverrfaglig. Du vil jobbe sammen med erfarne og meget hyggelige kollegaer som vil hjelpe deg i gang. Må kunne både norsk og engelsk, skriftlig og muntlig.
Kunden holder til i topp moderne lokaler på Lysaker, og arbeidstiden er fra 07:30 til 15:30
Dette er i første omgang ett 1 års engasjement, men med store muligheter videre etter dette! Det er en fordel om du kan begynne i august / september.
Dette er en god karrieremulighet for den rette! Kjenner du deg igjen så vil vi gjerne høre fra deg med en CV og kortfattet søknad så fort som mulig. Har du spørsmål til selskapet eller stillingen så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss frem til 19. juli eller når vi er tilbake fra ferie 5. august. Vi vurderer søkere fortløpende.
Gleder oss til å høre fra deg :-)
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Lilleakerveien, 0283 Oslo
- Bransje: Arkitektur, areal og interiør, Bygg og anlegg, Forskning, utdanning og vitenskap
- Stillingsfunksjon: IT drift og vedlikehold / IT-support, Koordinering, Rådgivning
Nøkkelord
1st line IT support, Active Directory, Service and support, PC Support, IT Software support
- FINN-kode 359751376
- Sist endret