![Avis Budget Group logo](https://images.finncdn.no/dynamic/default/2024/7/vertical-0/04/3/359/836/773_91c2566f-2571-4279-8b28-bb17a3ad1656.png)
Butikksjef
Avis Budget Group
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Store Manager
AVIS og Budget bilutleie søker inkluderende og engasjert Station Manager til Oslo Lufthavn
Som Station Manager vil du ha ansvaret for den daglige driften av stasjonen på Oslo Lufthavn. Jobben passer for deg som blir motivert av og liker å skape resultater gjennom andre. Du er målbevisst, stimulerer til samarbeid, støtter og bygger mestring hos medarbeidere. Du liker å jobbe med mennesker og trives i et hektisk miljø. Som Station Manager for Oslo Lufthavn blir man også en del av teamet som jobber i Oslo distrikt.
Bransjeerfaring fra bilutleie, service- eller handelsvirksomhet er en fordel.
Nøkkelansvar /Arbeidsoppgaver på stasjonen:
- Ansvar for daglig drift av stasjonen (bilflåte, kundebehandling, utsjekk og innsjekk av biler i våre systemer, klargjøre biler for leie til våre kunder)
- Utvikle stasjonen med aktiviteter som gir kundene effektiv og rask service
- Forbedre lønnsomheten for stasjonen
- Planlegge og rekruttere for riktig bemanning og skiftplan på stasjon
- Ansvar for å motivere, engasjere og tilrettelegge for at medarbeidere skaper gode kundeopplevelser og gode salgsresultater på stasjonen
- Tilrettelegger for et godt arbeidsmiljø på stasjonen
- Ansvarlig for planlegging og utnyttelse av bilflåte, samt øke markedsandel
- Ansvarlig for at stasjonens medarbeidere rapporterer og følger opp skadesaker
- Sørge for at stasjonens daglige rutiner blir etterfulgt
- Sørge for god kommunikasjon med alle ansatte, supportere ved kompliserte saker og ha god gjennomføringsevne ved endringer av rutiner
- Aktivt søke nye forretningsmuligheter i lokalområdet for å sikre vekst av virksomheten
- Miljøansvar i henhold til ISO 14001
- Rapportering og administrative oppgaver
Egenskaper og kvalifikasjoner:
- Evne til å lede, motivere og skape tillit
- Kommunisere på en god og hensiktsmessig måte
- Skape godt samarbeid på tvers av distriktet
- Engasjert og løsningsorientert
- Håndtere stressende situasjoner
- Ansvarsfull og pålitelig
- Stimulerer til samarbeide
- Systematisk, nøyaktig og effektiv
- Selvstendig og omgjengelig
- Serviceinnstilt og evner å forstå medarbeideres og kunders behov
- Du må kunne norsk og engelsk både muntlig og skriftlig, da stillingen innebærer mye kontakt med våre kunder
- Du må ha minimum førerkort klasse B
Vi kan tilby:
- Varierende og utfordrende arbeidsoppgaver
- Godt arbeidsmiljø
- Ytelsesbasert lønn
- Utviklingsmuligheter
- Rabatt på bil- og varebilutleie
- Pensjon og gruppelivsforsikring
Alle søknader med CV skal registreres i vårt rekrutteringssystem, følg link. Søknader som sendes direkte i e-post vil ikke bli vurdert.
- Sektor: Privat
- Lederkategori: Leder
- Sted: 2061 Gardermoen
- Bransje: Arbeidstaker- og arbeidsgiverorganisasjoner, Bil- og bildelproduksjon, Reise og turisme
- Stillingsfunksjon: Butikksjef, Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
store manager, sales, leadership, sales management, sales support
- FINN-kode 359836773
- Sist endret