Markedskonsulent
TRUMF AS
- Frist 11.8.2024
- Ansettelsesform Vikariat
Vil du bidra til den beste kundeopplevelsen for våre Trumf-medlemmer?
Du kjenner antagelig til NorgesGruppen og våre butikker? Kanskje du da også kjenner til fordelsprogrammet Trumf? Vi gir kundene våre en bedre hverdag gjennom å bruke moderne teknologi for å levere nyttige og relevante tjenester til 2,9 millioner Trumf-medlemmer. Vi skal fortsette å være Norges mest attraktive fordelsprogram og søker derfor deg som vil være med å bygge videre på vår suksess med bonussparing gjennom våre interne kjeder og våre eksterne partnere.
En av våre markedskonsulenter går ut i permisjon og vi søker derfor etter en vikar, med mulighet for fast stilling, til vårt Dialog-lag. Oppstart vil være så snarlig som mulig fra 1. september 2024 og ut september 2025. Du får ansvar for å utvikle og levere de beste digitale kundeopplevelsene til våre oppdragsgivere i NorgesGruppen. Med utgangspunkt i Norges mest attraktive fordelsprogram - Trumf, bidrar vi til å levere relevante og gode kundereiser for MENY, KIWI, Joker og Spar - samt våre Trumf-partnere.
Som markedskonsulent er du ansvarlig for det daglige arbeidet med våre kjeder og partnere. Du leverer markedsaktivitetene med utgangspunkt i fordelsprogrammet Trumf og Trumf-partneres ønsker og behov. Rollen er variert og du vil være involvert i aktiviteter knyttet til partner som kundereiser og markedsplaner, kampanjeoppsett, oppsett av markedskommunikasjon i 1:1-kanaler og effektmåling av disse, samt markedsanalyser og innsikt.
Du vil være en del av et agilt miljø i et ambisiøst og dyktig lag, der vi hele tiden jobber med å optimalisere kundeopplevelsen basert på kreativitet og innsikt om forbrukere. Sammen jakter vi på muligheter som skaper verdi for Trumf-medlemmer og partnere.
Dine arbeidsoppgaver:
I rollen som markedskonsulent vil du jobbe med segmentering, personalisering og oppsett av utsendelser i 1:1-kanaler med tilhørende effektmålinger for en av våre kjeder. Det vil si utsendelse av e-post, eksempelvis ukentlige nyhetsbrev og kampanjer, SMS og push-notifikasjon til app. Vi er partneres rådgivere innen fagfeltet dialog og vi skal bidra til at våre direktekanaler gir ønsket effekt. Dette er både kreativt og analytisk arbeid.
I tillegg kan hverdagen inneholde:
- Utvikle, sette opp og sende ut direkte kommunikasjon for partnere
- Utvikle kundedialogprogrammer
- Analysere og rapportere på utsendelser
- Utarbeide dokumentasjon på det vi gjør
- Koordinering av aktiviteter for Trumf sine samarbeidspartnere, dvs. tett samarbeid med partners markedsavdeling og/eller byrå
- Koordinering av aktiviteter mellom de forskjellige lagene i Trumf knyttet til den enkelte partner
- Ansvar for å optimalisere kundereisen knyttet til kundekommunikasjon
- Ansvar for å operasjonalisere deler av CRM/Dialog-strategien
- Bidra til at Trumf og partnere utvikler seg innenfor fagområdet dialog og marketing automation
- Være med å styrke Norges beste fordelsprogram
Vi ser etter deg som har utdannelse på minimum bachelornivå, fortrinnsvis innenfor områdene markedsføring, kommunikasjon og informasjonsteknologi. Vi ønsker ressurser med kompetanse innen digitale kommunikasjonskanaler med forståelse for teknologi, system og dataflyt. I tillegg ser vi gjerne at du har erfaring fra:
- detaljhandel eller annen forbrukerorientert virksomhet
- lojalitet-, medlems-, kundeklubber eller tilsvarende
- Å jobbe med kundedialog og 1:1 markedsføring med tilhørende effektmåling
Blant dine egenskaper ønsker vi å finne at du er initiativrik og løsningsorientert, selvgående og med en sterk gjennomføringsevne. Med mange ting på gang samtidig, trenger du å være strukturert og kunne planlegge din og andres tid. Vi jobber stadig med forbedringer og du bør være sulten på en utfordring og stadig ville forbedre det du og vi driver med. Nysgjerrighet, utforskende, åpen og ydmyk kjennetegner din tilnærming. Siden vi tror på at vi blir bedre sammen og dessuten ofte er i kontakt med andre, er det viktig at du er en relasjonsbygger og lagspiller. Ikke minst vil vi at du er opptatt av gode kundereiser og kundens opplevelse - her ønsker vi en god blanding av analytisk tilnærming og kreativitet.
Vi kan tilby deg faglig interessante arbeidsoppgaver i et sterkt og ambisiøst fagmiljø med engasjerte og kompetente kollegaer. Her er det rom for utviklingsmuligheter, både faglig og personlig. Vi ønsker også å løfte frem NorgesGruppen som arbeidsgiver; som legger vekt på bærekraft og samfunnsansvar og aktivt søker balanse mellom arbeids- og privatliv. I tillegg kommer generelle goder som tilgang på fritidshytter, treningsstøtte og mulighet for støtte til private miljøtiltak gjennom vårt Miljøfond. Vi holder til i nye flotte lokaler på Karenslyst Allé på Skøyen, Oslo.
Har du spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å ta kontakt med leder for Dialog, Anna-Maria Monnest.
Søknadsfrist: 11. august 2024. Vi vurderer søkere fortløpende og gleder oss til å høre fra deg! Rekrutteringsprosessen vil foregå i august.
PS! Er du nysgjerrig på hvordan hverdagen i NorgesGruppen og Trumf er kan du sjekke vår Instagramkonto at Hverdagen_i_NorgesGruppen.
Om arbeidsgiveren
Trumf er Norges største fordelsprogram med mer enn 2,9 millioner medlemmer som sparer over en milliard kroner i bonus per år. Konseptet er et sentralt utgangspunkt for utviklingen av digitale tjenester og kundedialog for NorgesGruppen sine kjeder og samarbeidspartnere. Selskapet er samlokalisert i NorgesGruppens lokaler i Karenslyst allé og leverer analyse og digitale tjenester til partnerne. Foruten NorgesGruppen sine dagligvarekjeder har Trumf flere eksterne partnere. Trumf eier og drifter konseptet ViaTrumf, som tilbyr bonussparing hos mer enn 200 nettbutikker.
- Sektor: Privat
- Sted: Karenslyst allé 12-14, 0278 Oslo
- Bransje: Butikk og varehandel, Markedsanalyse, Markedsføring og annonsering
- Stillingsfunksjon: Analyse, Markedsfører, PR og informasjon
Nøkkelord
marketing, marked, dialog, kommunikasjon, kundereise
- FINN-kode 359879775
- Sist endret